کد خبر 388182
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما پس از۲-۳ اشتباه می‌توانند بگویند این تصمیمات عمدی نیست اما پس از آن ناخودآگاه ذهن منحرف می‌شود.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در مورد شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان و اینکه به نظر می‌رسد از اتفاقات این مسابقه ناراحت است عنوان کرد: من از اتفاقات بازی ناراضی نیستم بلکه هر بیننده‌ای که این بازی را دید برایش مسلم است که ما باید از اتفاقاتی که رخ داد ناراضی باشیم. در این مسابقه بازی خوبی انجام دادیم اما داور اشتباه بزرگی کرد و تمرکز ما به هم ریخت.

وی افزود: بازیکن ما در بدترین دقیقه و در بدترین پست به اشتباه اخراج شد و همان توپ هم درون دروازه رفت. در همه جای دنیا تیم‌ها 10 نفره می‌شوند اما با خطای واقعی نه اینکه بازیکن به اشتباه اخراج شود و مسابقه بعد را هم از دست بدهد. این مسئله به تیم‌مان لطمه زد.

ویسی با اشاره به عملکرد خوب هر دو تیم عنوان کرد: فولاد خوزستان بازی خوب و منسجمی انجام داد و حقش برد بود اما ما در ابتدای بازی به اشتباه 10 نفره شدیم.

سرمربی فولاد خوزستان در رابطه با اینکه فولاد خوزستان و استقلال خوزستان 4بار با هم بازی کردند که در 3 مسابقه از این دیدار‌ها استقلال خوزستان 10 نفره شده است اظهار داشت: این 3 اخراج به ناحق بوده و کارشناسان معتقد بودند خطاهایی که انجام شده مستحق اخراج نبوده. در یک بازی محمد طیبی به اشتباه اخراج شد و همان توپ وارد دروازه ما شد. در بازی دیگر ما با فولاد این اتفاق برای هادی خنیفر افتاد. در مسابقه اخیر هم موسی کولی‌بالی در حالی که خطایی هم نکرده بود با کارت قرمز مواجه شد. عملکرد خوب فولاد خوزستان و حضور این تیم در صدر جدول نه تنها باعث خوشحالی من بلکه باعث خوشحالی مردم خوزستان است اما این اتفاقات در 3 بازی ما با یکدیگر افتاده که در بازی اخیر فاجعه بوده است.

ویسی در پاسخ به این سوال که حسین ابن‌قاسم سرپرست فولاد خوزستان اعلام کرده استقلال خوزستان در خیلی از بازی‌ها 10 نفره شده و باید دلیل این مسئله را در چیز دیگری جستجو کنند عنوان کرد: بحث اخراجی‌های ما غیرواقعی است. شاید این اتفاقاتی که افتاده در این زمینه ما را گاو پیشانی‌سفید کرده اما کدام خطا اتفاق افتاده که بر اساس آن بازیکن ما اخراج شد.

وی در مورد اینکه در دیدار مقابل استقلال، پرسپولیس، فولاد و غیره تیمش از داوری متضرر شده است گفت: شما به بازی ما مقابل استقلال که با نتیجه تساوی 4 بر 4 به پایان رسید نگاه کنید و ببینید داور چه اشتباهاتی را مرتکب شده است. در بازی مقابل ملوان داور چه اشتباهات تاثیر‌گذاری را انجام داد و بازیکنان ما را به اشتباه اخراج کرد. حالا خیلی مسابقاتی که اتفاق افتاده یادم نیست ولی در بازی‌های دیگری هم این اتفاقات افتاده است. نمی‌دانم شاید به خاطر اینکه ما خیلی اعتراض نمی‌کنیم به مسائل تیم استقلال خوزستان رسیدگی نمی‌شود. بازیکنان ما در 2-3 بازی احساس می‌کنند از اشتباه داوری متضرر شدند اما پس از آن ذهن انسان منحرف می‌شود.

ویسی تاکید کرد: قصد اینکه باخت مقابل فولاد خوزستان را توجیه کنم ندارم. فولاد خوزستان تیمی است که سالها در سطح اول فوتبال کشور فعالیت می‌کند. آنها حتی وقتی به لیگ پایین‌تر سقوط کردند توانستند باز هم خود را به سطح اول فوتبال ایران و مقام قهرمانی برسانند اما خودشان می‌دانند اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد نتیجه بازی اینطور رقم نمی‌خورد ضمن اینکه باید تاکید کنم اصلا خطایی اتفاق نیفتاد که بخواهند بازیکن ما را اخراج کنند.

وی در رابطه با اینکه مدیریت باشگاه از او حمایت تمام‌قدی کرده اما در یکی دو رسانه شایعه برکناری او را مطرح کردند گفت: این بحث‌ها خنده‌دار است و چنین حرف‌هایی دمده شده است. ما در نیم‌فصل اول از چهار مسابقه 3 شکست به دست آوردیم اما اکنون در 4 بازی اول فقط یک بار باختیم. این نشان می‌دهد که در کارمان پیشرفت کردیم. در فصل جاری اولین بار بود که با اختلاف 3 گل شکست خوردیم و این هم به خاطر آن اتفاق مسابقه بود. این حرف‌ها و شایعات شیطنت است و صحت ندارد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه در هفته بیستم لیگ برتر در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌روند خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است. ما در جام حذفی مقابل این تیم 10 نفره شدیم و وقتی باختیم گفتیم آنها به فینال می‌روند. ذوب‌آهن بازیکنان خوبی دارد و تیم قابل احترامی هستند. روز سختی خواهیم داشت اما برای اینکه به دو باخت متوالی نرسیم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که از این دیدار دست پر خارج شویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس