کد خبر 384972
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از اینکه مقابل صدرنشین نفت تهران یک امتیاز کسب کردیم راضی هستم.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی شرایط مساوی داشت. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند و می‌توانستند به برتری برسند اما مساوی برای ما راضی‌کننده بود. برنامه های نفت روی شروع مجدد و ضربات ایستگاهی بود که از بازیکنان سر زن خود استفاده کند اما ما به خوبی توانستیم آنها را کنترل کنیم و خوشحالیم که یک امتیاز را کسب کردیم.

وی در مورد اینکه بازی پرتنشی بود و سرپرست استقلال خوزستان هم از روی نیمکت اخراج شد گفت: وقتی داور اشتباه می‌کند صدای تیم‌ها در می‌آید اما در این بازی داور در مجموع عملکرد خوبی داشت در آن صحنه سرپرست ما اشتباه کرد و صدایش را بالا برد که حقش اخراج بود. به هر حال وقتی داور سوت می‌زند نمی‌شود کاری کرد و باید به آن احترام گذاشت.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا میانگین سنی تیمش بالا نیست تصریح کرد: سال گذشته می‌گفتند میانگین سنی ما بالاست و امسال ما بازیکنان جوان‌تری جذب کردیم اما باز هم می‌گویند میانگین سنی بالاست. در نیم‌فصل دوم بازیکنان با تجربه نقش بسیار مهمی دارند که جوان‌ها نمی‌توانند و در کنترل بازی هم موثرتر واقع می‌شود.

وی عملکرد محمدرضا مهدوی را در تیمش بسیار خوب و مناسب دانست.

ویسی در خصوص اینکه کی‌روش شب گذشته در برنامه نود صحبت از فسخ قرارداد کرده و آیا به نظر او رفتن کی‌روش به صلاح است تصریح کرد: کی‌روش مربی بسیار حرفه‌ای است که باید انتقادها را هم بپذیرد. شما ببینید بکن بائر و گواردیولا مربیان بزرگی هستند که زبانزد خاص و عام هستند اما معتقدم بازی بایرن‌مونیخ به دل نمی‌چسبد این دلیل نمی‌شود که گواردیولا برود. کی‌روش هم مربی بزرگ و حرفه‌ای است و با هم‌اندیشی با مربیان لیگ به دنبال راه و چاره‌ای باشد تا این مسائل برطرف بشود. توهین حرمت فوتبال و مردم را از بین می‌برد. مردم کی‌روش را دوست دارند و من معتقدم او اگر بماند ما در جام جهانی روسیه ثمره آن را خواهیم دید.

ویسی در مورد آلودگی هوای خوزستان و اینکه آیا آنها با این مشکل کنار آمده‌اند گفت: چاره‌ای نیست همه مردم خوزستان مریض شده‌اند. مسئولان سیاسی باید فکری در این مورد انجام بدهند. ما واقعا مشکل داریم. صبح 10 سانتی‌متر خاک روی ماشینمان نشسته‌ است تمرینات عذاب‌آور است. مردم در خیابان راه می‌روند و ناگهان اکسیژنی به آنها نمی‌رسند و همانطور او را به بیمارستان می‌برند.

وی افزود: شرایط نامناسبی است. مردم عادی و کارگران نمی‌توانند زندگی خود را سپری کنند. اگر یک کارگر روزی به سر کارش نرود نمی‌تواند نان به خانه ببرد.

وی در مورد اینکه چه راهکاری برای این موضوع پیشنهاد می‌کن گفت: ما توانایی زیادی داریم و خیلی راحت می‌توانیم این مسئله را حل کنیم. 20 سال است که مسئولان قول می‌دهند اما اقدامی صورت نمی‌گیرد و بدتر هم می‌شود. امسال هم این موضوع ادامه دارد.

ویسی در مورد اینکه آیا بهتر نیست تمرینات تیمش در جای دیگری برگزار شود گفت: ما 20 نفر را به بیرون از خوزستان ببریم مردم عادی چه کار کنند؟! نمی‌توانیم به استان دیگری برویم. این موضوع واقعا فاجعه است و امیدوارم هرچه زودتر حل شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس