کد خبر 363895
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

معمولا بازيکنان ايراني خيلي طاقت نيمکت نشيني را ندارند. اعتراض به نيمکت نشيني چيزي است که بارها در فوتبال ايران ديده شده و بازيکنان تا در يک بازي روي نيمکت مي نشينند سريع صداي‌شان در مي‌آيد و به نوعي اعتراض خود را به گوش سرمربيان و مديران باشگاه مي رسانند.

به گزارش مشرق، اما در تیم ملی کارلوس کی روش از این خبرها نیست. بازیکنانی که در بیرون از زمین حضور دارند خودشان را جزوی از تیم می دانند و قلب شان برای تیم ملی کشورشان می تپد. این مساله کاملا در عکس های زیر مشخص است. از کادرفنی تیم ملی و مترجم کی روش گرفته تا بازیکنان تیم ملی همه با گل سردار آزمون همگی به هوا پریدند و به نوعی شادی شان را با بازیکنان داخل زمین قسمت کردند. این ها همه نشان می دهد که در تیم ملی کی روش برخلاف سایر تیم های ملی برای بازیکنان فرقی ندارد که چه کسی در زمین است و همه دوست دارند تیم ملی موفق باشد.

4 عکس اول خوشحالی دستیاران و مترجم کی روش را به خوبی نشان می دهد. با گل سردار آزمون اوسیانو کوروز، علی کریمی، گاسپارت و آرین قاسمی، مترجم کی روش به هوا پریدند تا مشخص شود چقدر موفقیت تیم ملی برای شان مهم است. علی کریمی که به یکی از بازیکنان متعصب تیم ملی معروف بود، حالا نشان می دهد که به عنوان مربی هم به چیزی جز موفقیت تیم ملی فکر نمی کند.

اما تک عکس آخر صحنه زیبایی است از خوشحالی گل علیرضا جهانبخش و سوشا مکانی. بازیکنانی که بعد از گل ایران سر از پا نمی شناختند و به زمین بازی رفتند تا شادی خود را با سایر بازیکنان داخل زمین قسمت کنند. اگر خوشحالی سوشا مکانی را با اعتراض هایش به نیمکت نشینی در پرسپولیس مقایسه کنید متوجه می شوید که کی روش چه جوی را در تیم ملی درست کرده است.

{$sepehr_album_19891}

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس