کد خبر 363259
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

سرمربی رئال‌مادرید می‌گوید آماده است تا قرارداد خود را با قوهای سپید تمدید کند.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید که جانشین ژوزه مورینیو در این تیم شد، نمایش خوبی در رئال داشته است و توانسته رئال را به صدر جدول لیگا برساند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد خوبی داشت.

کارلو آنچلوتی درباره تمدید قرارداد با رئال‌مادرید گفت: باشگاه هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به من نداده است. گزینه بهتری برای من بهتر از رئال‌مادرید وجود ندارد و آماده‌ام تا قراردادم را تمدید کنم. برای تمدید قرارداد با رئال تنها یک خودکار و یک کاغذ نیاز دارم. هیچ انتظاری از رئال برای تمدید قراردادم ندارم و دوست دارم کارم را در این تیم ادامه دهم.

سرمربی رئال‌مادرید ادامه داد: هدفم با رئال این بود که تیم تا قبل از تعطیلات کریسمس در صدر جدول قرار گیرد. حالا شرایط خیلی خوبی پیدا کردیم و توانستیم به این هدف برسیم. لیگا برخلاف نظر خیلی‌ها لیگی آسان نیست و هر هفته بازی‌های سختی در انتظار ماست. کوچک‌ترین اشتباه در بازی‌هایمان به قیمت از دست دادن صدرنشینی تمام خواهد شد. حالا باید به دنبال این باشیم که نیم‌فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم. خوشبختانه پس از شروعی ضعیف در لیگا در ادامه فصل بهتر شدیم و اکنون در شرایط خوبی قرار داریم.

آنچلوتی بار دیگر درباره توپ طلای فوتبال جهان صحبت و عنوان کرد، منطقی‌ترین تصمیم، انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان است. او به خبرنگاران اسپانیایی گفت: در کنار رونالدو بازیکنان بزرگ دیگری هم هستند که می‌توانند عنوان برترین بازیکن جهان را کسب کنند ولی منطقی‌ترین تصمیم انتخاب کریستیانو رونالدو است. او عملکرد بسیار خوبی با رئال داشت و در تیم ملی پرتغال نیز گل‌های بسیار مهمی را به ثمر رسانده است. من انتظار دارم رونالدو به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب شود.

سرمربی رئال مادرید درباره عملکرد رئال در نقل و انتقالات نیز گفت: همانطور که قبلا گفته‌ام در زمستان خریدی نخواهیم داشت ولی در تابستان شاید یک یا دو بازیکن جدید به خدمت بگیریم. در حال حاضر از بازگشت خسه به تمرینات خیلی خوشحالم. او تمرین‌های گروهی خود را آغاز کرده است و به نظرم از یک ماه دیگر می‌تواند برای تیم به میدان برود. درباره بازیکنانی که تیم را ترک می‌کنند نیز نظری ندارم چون این به باشگاه مربوط است. بعید می‌دانم بازیکنی در ژانویه رئال را ترک کند. خدیرا می‌داند که انتظارات از او بالاست و او باید برای حضور در ترکیب اصلی با کروس یا مودریچ رقابت کند. ما از حضور خدیرا در تیم راضی هستیم.

رئال‌مادرید شنبه یک آذر در هفته دوازدهم لیگا برابر ایبار به میدان خواهد رفت. این تیم در حال حاضر با 27 امتیاز از یازده بازی در صدر جدول قرار دارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس