کد خبر 364731
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی شایعه جدایی دروازه‌بان چک‌تبار تیمش از آبی‌های لندن را ساخته مشتی سایت و وبلاگ نامعتبر دانست.

به گزارش مشرق، آقای خاص به شایعه جدایی پتر چک از چلسی واکنش جالبی نشان داد. مدتی است که اکثر رسانه‌های اروپایی از نارضایتی چک از نیمکت‌نشینی و ایفای نقش به عنوان ذخیره تیبا کورتوا می‌گویند و برخی از آنها حتی به نقل از او اعلام کرده‌اند که این دروازه‌بان 32 ساله برنامه ترک استمفوردبریج را دارد تا به یکی از مشتریانش از جمله میلان، پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید و آرسنال ملحق شود.

مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز (شنبه) تیمش برابر وست برومویچ به خبرنگاران گفت: این یک خبر است یا اینکه می‌خواهید می‌خواهید صحت و سقم آن را از زبان من بشنوید؟ کدام سایت یا وبلاگ میکی ماوسی چنین خبری را منتشر کرده است؟ در این مقطع از فصل در چشم به هم زدنی خبر ساخته می‌شود. هر روز، هر دقیقه یا هر ثانیه یک خبر ساخته می‌شود. برخی وب‌سایت‌ها یا وب‌بلاگ‌ها هستند که حتی نمی‌دانیم این اخبار را از کجا به دست می‌آورند. من به شما قول می‌دهم که حقیقت را بگویم و واقعیت این است که روی میز من هیچ پیشنهادی برای چک قرار نگرفته است.

مورینیو افزود: برای من آنچه در زمان حال رخ می‌دهد مهم است و در حال حاضر پتر چک دروازه‌بان تیم ماست و تا دو سال دیگر هم قرارداد دارد. او یک دروازه‌بان حرفه‌ای است و منافع تیم برایش در اولویت قرار دارد. چک حتی یک بار هم در اتاق مرا نزده است تا بگوید که می‌خواهد یکی از پیشنهادهایی را که به او شده است، قبول کند.

چک در این فصل تنها چهار بار در ترکیب اصلی چلسی به میدان رفته است که دو بار آن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بوده است و دو بار دیگر در جام اتحادیه برابر تیم‌های بولتون و شروزبری تاون. تنها بازی چک در لیگ برتر هم به عنوان بازیکن تعویضی در ماه اکتبر برابر آرسنال بود که در آن بازی کورتوا به دلیل وارد آمدن ضربه‌ای به سرش از میدان خارج شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس