کد خبر 362058
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: مجبور هستیم به علت زمان کم تمرینات تاکتیکی خود را MP3 انجام دهیم.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز با نفرات کامل تمرینات خود را انجام دهیم و یک هفته خوب را سپری کنیم.

وی در مورد اینکه تمرینات پر فشاری انجام می‌دهند، تأکید کرد:‌تمرینات کارلوس کی‌روش همیشه جدی و پرفشار است. ما در روز اول تنها ریکاوری داشتیم و طبیعی است که برای بازی دوستانه مقابل کره جنوبی که یک هفته دیگر برگزار خواهد شد تمرینات سختی را انجام  دهیم. البته نه به این لحاظ که فشار بدنی زیادی به ما وارد شود بلکه حجم تاکتیکی بالایی خواهد بود و مجبوریم MP3 این مسائل را انجام دهیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه کی‌روش اعلام کرده دیدار مقابل کره جنوبی یک پیغام مهم خواهد داشت، تصریح کرد: ما با تیم‌های آسیایی قطر،‌امارات و بحرین همگروه هستیم و فکر می‌کنم آنها در این مدت 13-12 بازی دوستانه انجام دهند اما ما تا جام ملت‌ها سه بازی داریم. در حالی که یک ماه دیگر جام ملت‌ها آغاز خواهد شد. به هر حال امیدوارم طرفداران فوتبال ایران بتوانند بازی‌های خوبی را از تیم ملی شاهد باشند. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا عملکردی در خور شأن فوتبال ایران داشته باشیم.

صادقی در مورد اینکه آیا کی‌روش در خصوص تغییر تاکتیک نسبت به جام جهانی صحبتی با بازیکنان انجام داده یا خیر، تأکید کرد: نمی‌دانم چرا می‌‌گویند ما در جام جهانی تاکتیک دفاعی را دنبال می‌کردیم. ما در یک سوم دفاعی خود حضور داشتیم و منطقی هم همین بود که این کار را انجام دهیم. دوندگی بازیکنان به حدی بود که به اهداف خود برسیم.

وی افزود: تاکتیک زیادی هم داشتیم که در نیمه دوم روی زیرکی در ضدحملات بتوانیم موقعیت خلق کنیم که البته این اتفاق افتاد و نتوانستیم به گل برسیم. امیدوارم در جام ملت‌ها بازی‌های بهتری انجام بدهیم. وظیفه ما در این مسابقات بیشتر است و امیدوارم فوتبالی در خور شأن فوتبال ایران به نمایش بگذاریم.

مدافع ملی‌پوش آبی‌پوشان در خصوص عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت:‌فکر می‌کنم اگر بازی‌ها پخش زنده نشود تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد اینکه دیدار در مقابل کره جنوبی حیثیتی است و تماشاگران باید به ورزشگاه بیایند، گفت:‌حیثیت فوتبال ایران به تماشاگران آن است. یادم است در ورزشگاه شیرودی تماشاگران تا زمین حضور داشتند اما حالا به خاطر یکسری مسائل اجتماعی و فشارهایی که وجود دارد و همچنین جوی که در ورزشگاه‌ها به وجود آمده است تماشاگران کمتری در ورزشگاه‌ها حاضر می‌شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس