مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در بازی با سایپا هیچ‌ کار عجیبی نکردم و فقط قرآن خواندم که آن هم برای باطل کردن سحر و جادو نبود.

به گزارش مشرق، علی لطیفی در مورد اینکه باشگاه راه‌آهن خواهان جذب پیام صادقیان شده است، اظهار داشت: در صورتی که پرسپولیس این بازیکن را نخواهد ما برای جذب او اقدام می‌کنیم. استیلی هیچ‌وقت از پرسپولیس بازیکن نمی‌گیرد مگر اینکه این باشگاه بازیکنی را نخواهد.

وی ادامه داد: این مسئله در مورد استقلال هم صدق می‌کند و اگر این باشگاه بازیکنی را نخواهد و این بازیکن به‌کار راه‌آهن بیاید او را جذب می‌کند. استیلی هیچ‌وقت دنبال این نیست که بخواهد پرسپولیس را تضعیف کند.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اینکه شنیده می‌شود در بازی سایپا و راه‌آهن با انجام حرکات عجیب می‌خواسته سحر و جادو احتمالی را در این بازی باطل کند، خاطرنشان کرد: من هیچ‌ کار عجیبی نکردم و فقط قرآن خواندم کاری که در همه بازی‌ها انجام می‌دهم. این کار برای باطل کردن سحر و جادو نیست چون من اعتقادی به این مسائل ندارم.

لطیفی تصریح کرد: جادو و جادوگری در فوتبال ما وجود دارد اما آنهایی به این قضیه اعتقاد دارند که به خداوند، قرآن و مقدسات در زندگی‌شان توجه نمی‌کنند. روز بازی با سایپا و در رختکن از بازیکنان خواستم سه مرتبه نام امام حسین (ع) را صدا بزنند چرا که خداوند و ائمه اطهار کمک حال همه ما هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس