کد خبر 356210
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲

روزنامه کیهان در نوشتاری به کنایه درباره اظهارات رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نوشته است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در مطلبی نوشت: رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای گفت: «کمیته اخلاق به چیزی که باعث لطمه خوردن به آبرو و حیثیت فوتبال ایران شود، رسیدگی جدی خواهد کرد..».

ایشان این حرف‌ها را در واکنش به بحث جادوگر و استفاده از نیروهای غیرطبیعی در فوتبال مطرح کرد، اما همان‌طور که ملاحظه می‌شود، حرف‌ها‌ی آقای محمدزاده کلی است و تصریح می‌کند، با هر چیزی که به آبرو و حیثیت فوتبال لطمه بزند و... برخورد خواهد شد.

البته این یکی از مطالبات جدی و مهم اهالی و علاقه‌مندان رشته‌ای پرطرفدار و جذاب مثل فوتبال است. چند سالی است که دست‌هایی به علل مختلف تلاش می‌کنند با تخریب و تحقیر سرمایه‌های ورزش و رشته‌های اصیل فوتبال، منافع و اهداف خود را دنبال کنند، به همین علت بازار تفرقه و درگیری و دعوا و انگ و تهمت  در آن سخت گرم است و این جز بازی با آبرو و اعتبار فوتبال ایران و خدشه‌دار ساختن و بی‌اعتبار کردن فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در آن صورت می‌گیرد، حاصلی ندارد. برخورد با این بازیگران مغرض و افشای ماهیت اهداف آنها از اقداماتی است که مسئولان ذی‌ربط به ویژه کمیته اخلاقی و انضباطی فدراسیون باید در رأس فعالیت‌های خود قرار دهند.

البته همان‌طور که قبلا هم یادآور شده‌ایم، خوشبختانه امسال مسئولان امر، به ویژه آنهایی که درباره سلامت فضای فوتبال و جلوگیری از گردنکشی‌ها و بالاخره مقابله با جریاناتی که از طریق قلم‌ها و میکروفون‌های اجیر شده، سعی می‌کنند علیه افراد لایق و زحمتکش جوسازی کنند، آنها را تخریب و به مسخره بگیرند و... وظیفه دارند، مثل کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون از آغاز فصل جدید فوتبال دارند قاطعانه‌تر و محکم‌تر و البته بر مبنای اصول و موازین قانونی، به وظایف خود عمل می‌کنند و تاثیرات مثبت آن هم در کیفیت لیگ امسال از لحاظ فنی و اخلاقی، محسوس و ملموس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    کیهان کاملا درست میگه و این خواست همه است
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    کیهان باز هم گل می زنه!! توی دروازه!!!!! گل برای ایران!! عالییییییییییی
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    0 0
    فدارسیون یک نون دونی بزرگ است برای دکان دارن . شما هم فقط به این بنده خدا گیر داده اید . بگذارید به کار و کاسبی اش برسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس