دومین برنامه از سری نشست‌های عصر فرهنگ ملل، روز 19 آبان با موضوع «موقعیت فرهنگی ایران در جهان اسلام» از سوی موسسه فرهنگی و انتشارات الهدی و به میزبانی خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، در پی برگزاری نخستین نشست عصر فرهنگ ملل با موضوع «دیپلماسی فرهنگی و شاخصه‌های آن در جمهوری اسلامی»، دومین برنامه از این نشست‌ها برای دوشنبه، 19 آبان تدارک دیده شده است که طبق برنامه، قرار است صباح زنگنه (کارشناس مسائل خاورمیانه)، سیدمحمدحسین هاشمی (معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزن سابق فرهنگی کشورمان در چند کشور اسلامی) و امیر موسوی (کارشناس حوزه بین‌الملل) در آن به سخنرانی بپردازند.

این نشست،‌ روز 19 آبان از ساعت 16 به میزبانی خانه هنرمندان ایران و در تالار استاد امیرخانی این خانه برگزار می‌شود و حضور در آن برای علاقه‌مندان آزاد است.

قهرمان سلیمانی، معاون پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دکتر رضا ملکی، کارشناس مسائل بین‌الملل، سخنرانان نشست نخست عصر فرهنگ ملل بودند که روز 28 مهرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

عصر فرهنگ ملل، عنوان برنامه مشترکی بین موسسه بین‌المللی الهدی و خانه هنرمندان است که تا پایان سال، ماهی یک نوبت برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس