کد خبر 356899
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

مديرعامل استقلال ادعا مي‌ کند که کفاشيان در ماجراي حق پخش مقصر است چون دير به فکر اين موضوع افتاده است. اختلاف فدراسيون فوتبال با صداوسيما باعث شده تا هفته دوازدهم پخش تلويزيوني نشود. اين اتفاق بي ترديد يک اتفاق بي سابقه در فوتبال دنياست.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در مورد حق پخش گفت: صداوسیما باید با فدراسیون فوتبال تعامل کند تا مردم از دیدن بازی های فوتبال محروم نشوند؛ من فکر می‌ کنم کفاشیان تقصیرکار است. او نباید کار را به جایی می‌ رساند که فوتبالی ها از دیدن تیم محبوبشان محروم شوند. به هرحال فوتبال برای خیلی ها مساله مهمی است و مردم دوست دارند بازی های لیگ را تماشا کنند.

او ادامه داد: صداوسیما هم مقصر است، آنها باید با فدراسیون فوتبال همکاری کنند. به هرحال باشگاه ها باید بتوانند بخشی از هزینه هایشان را از طریق حق پخش تامین کنند. صداوسیما باید با مدیران فدراسیون فوتبال پای میز مذاکره بنشینند تا در خروجی جلسه اتفاقی بیافتد که همه از آن نفع ببرند. قاعدتا اینطور نیست که فقط نفع فوتبال دیده شود و باید قراردادی منعقد شود تا دو طرف سود ببرند.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال از اینکه بازی ها پخش نمی‌ شود تا باشگاه ها حق واقعی شان را بگیرند راضی هست یا خیر هم گفت: صددرصد ما هم به دنبال گرفتن حقمان هستیم و قبول داریم که فدراسیون فوتبال باید تمام تلاشش را در این باره بکند. اما من فکر می‌کنم دیدن بازی های لیگ برای مردم خیلی مهم است و ما نباید این حق را از هوادارانمان بگیریم.

مدیرعامل استقلال ادعا می‌ کند کفاشیان دیر به فکر دریافت حق پخش افتاده است: من فکر می‌ کنم کفاشیان دیر به فکر گرفتن حق پخش افتاده است. او باید خیلی قبل از این ها فکر این مساله را می‌ کرد. حالا 12 هفته از لیگ‌برتر گذشته است و رئیس فدراسیون فوتبال بدون هماهنگی با باشگاه ها تصمیم گرفته دوربین ها را به استادیوم راه ندهد. اگر او زودتر تصمیم می‌ گرفت هم به نفع باشگاه ها بود و هم فدراسیون فوتبال.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس