کد خبر 356809
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۰

سرمربی تیم فوتبال سایپا، برای حل اختلاف صدا و سیما و فوتبال در حق پخش تلویزیونی، برنامه ۹۰ را بهترین جایگاه برای حل این اختلاف دانست.

به گزارش مشرق، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از تلویزیون پخش نشد تا موجب دلخوری فوتبال دوستان در سراسر ایران شود. مسئولان فدراسیون می‌گویند هنوز هیچ پیشنهاد جدیدی از صدا و سیما برای حل این مشکل و پرداخت حق پخش واقعی فوتبال دریافت نکرده‌اند.

مجید جلالی سرمربی سایپا اظهار داشت: ادامه این روند در درازمدت به ضرر تلویزیون است. این مسئله نمی‌تواند یک اتفاق بلندمدت باشد و باید هر چه سریعتر حل شود. به عقیده من برای حل این مشکل باید یکی وساطت کند و بهترین راه برای این کار برنامه 90 است. زیرا برنامه 90 این جایگاه اجتماعی را دارد که مواضع دو طرف را به هم نزدیک کند و با حضور دو بزرگتر از فوتبال و تلویزیون در این برنامه مشکل حق پخش تلویزیونی و امضای قرارداد حل شود. افرادی مثل حاج‌رضایی و نوآموز می‌توانند از سوی فوتبال در این برنامه حاضر شوند و از سوی صدا و سیما هم مدیری بیاید که فقط منافع سازمان خود را نبیند و منافع جمع و فوتبال را هم در نظر بگیرد. با این روش حداقل مردم می‌توانند اختلاف نظرها را ببینند و با وساطت این برنامه شاید مشکل حق پخش تلویزیونی حل شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مجيد ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    به قول معروف كشك چي ؟پشم چي؟ ايناه همش برا اينه كه مردم رو بكشن تو استاديوم واگرنه هيچ اختلافي نيست
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    بهترين محل حل اختلاف مركز سرويس بهداشتي استاديوم آزادي جايي كه بايد در اين فوتبال ريد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس