بازی‌های آسیایی اینچئون به پایان رسید و کاروان ورزشی ایران در برخی رشته‌ها بسیار عالی و در برخی دیگر نیز بسیار ضعیف و دور از انتظار ظاهر شد.

به گزارش مشرق، بازی‌های آسیایی اینچئون به پایان رسید و کاروان ورزشی ایران در برخی رشته‌ها بسیار عالی و در برخی دیگر نیز بسیار ضعیف و دور از انتظار ظاهر شد.

رشته قایقرانی یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی کاروان ایران بود که با ۱ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز نوید روزهای خوشی را در آینده ورزش کشور داد.

همگان دیدند که قایقرانان ایرانی که از آنها توقع کسب مدال چندانی نمی‌رفت و توجه چندانی نیز در رسانه‌ها به آنها نشده بود هرگاه در مسابقات قرار می‌گرفتند، غیرتمندانه به مبارزه می پرداختند و در صورت شکست برابر رقیبان نیز چگونه اشک بر گونه‌ها روان می‌کردند.

از خوشگذارنی ناامیدها تا مدیرانی که کک‌شان هم نگزید
اشک‌های شاهو ناصری پس از کسب مقام پنجم قایقرانی

عملکرد بانوان اعزامی کشورمان به مسابقات اینچئون نیز بسیار امیدوارکننده و خوب بود. دختران کشورمان توانستند در این مسابقاتبه ۲ مدال طلا، ۷ نقره و ۷ برسند. به واقع از مجموع این ۱۶ مدال، برخی از مدال‌های این ورزشکاران دختر کشورمان از جله مدال طلای نجمه خدمتی در تیراندازی و مدال برنز سونیا گماری در قایقرانی اسلالوم؛ بسیار دور از انتظار بود.

از خوشگذارنی ناامیدها تا مدیرانی که کک‌شان هم نگزید
گریه شادی سونیا گماری پس از کسب مدال برنز در زیر بارش شدید باران

از خوشگذارنی ناامیدها تا مدیرانی که کک‌شان هم نگزید
اشک‌های سپیده توکلی پس از آنکه دستش از مدال برنز کوتاه ماند

و اما بی خیال‌ها...

درسوی دیگر این کاروان ورزشی تاحدودی بسیاری موفق؛ بودند رشته‌های ورزشی‌ای همچون جودو، فوتبال، وزنه‌برداری، هندبال و ... که بسیار ناامید کننده ظاهرشدند.

پرواضح است که ورزش همچون هر پدیده انسانی دیگری بالا و پایین دارد و اصولا ذات ورزش به همین بردها و باخت‌هاست اما نکته ای که هر فرد ایرانی را در این بین اذیت می‌کند بی‌خیالی مسئولان و ورزشکاران هر ۲ فدراسیون جودو و فوتبال است!

چگونه است که فدراسیون جودویی که همواره یکی از امیدهای ما در کسب مدال بوده؛ این چنین ناکام می‌شود و ورزشکاران‌ش یکی پس از دیگری و با بدترین وضع در کمتر از ۲۵ ثانیه مغلوب حریف می‌شوند؛ اما به قول قدیمی‌ها "کک هیچ کس هم نمی گزد!"!

اینکه سرمربی تیم ملی جودو بدون آنکه درباره ضعف خود و ورزشکارانش سخن بگوید و از مردم عذرخواهی کند لب به توجیه بازکرده وعلت را ردن داوری مافیا می اندازد، خودنشان ازهمین بی خیالی آنهاست!

از خوشگذارنی ناامیدها تا مدیرانی که کک‌شان هم نگزید
رستگار رئیس فدراسیون جودو در حالی مدعی است قول مدال نداده که
میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون گفته بود برای مدال‌آوری هم قسم شده‌ایم!

و آیا باید به جای پاسخگویی، از مصاحبه فرار کرد و مسئولان فدراسیون در نامه‌ها و تماس‌هایی از افراد مرتبط با جودو درخواست کنند که تا مشخص نشدن وضعیت نهایی فدراسیون، صحبتی درباره عملکرد تیم ملی در اینچئون نداشته باشند؟!

از فوتبال کره شمالی تا فوتبال ایران!

دو تیم فوتبال کره جنوبی و کره شمالی در فینال بازی های اسیایی به مصاف هم رفتند؛ دو کشوری که نه تنها در میدان ورزش که در تمامی عرضه‌ها با هم رقابت و گاه دشمنی دارند...

در خبری آمده بود که مسئولان کره جنوبی اعلام کرده اند در صورت باخت برابر کره شمالی همه بازکینان را به خدمت اجباری سربازی می فرستند و در مقابل هم کره شمالی تهدید کرده بود که فوتبالیست‌هایش باید پس از باخت به کار اجباری در معدن فکر کنند!

و اما تیم ناامیدهای ما که پیش از آغاز بازی رسمی‌ها به ایران برگشت...

چگونه است که تیم ملی فوتبال امید با آن همه دبدبه و کبکبه به اینچئون می‌رود و رکورد ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ فوتبال را با باخت ۴ گله برابر ویتنام می‌شکند و به جای آنکه عرق شرمساری بر چهره فوتبالیست‌های میلیارد بنشیند؛ عکس‌های سلفی از خود منتشر می‌کنند؛ تو گویی که آنها با پول بیت‌المال به سفر تفریحی رفته باشند!؟

از خوشگذارنی ناامیدها تا مدیرانی که کک‌شان هم نگزید
عکس یادگاری تیم امید در اینچئون

و سوال آخر اینکه تا چه زمانی قراراست بیت‌المال خرج کسانی شود که نه تنها هیچ منفعتی برای ورزش کشور ندارند؛ بلکه برای عزت و غرور ملی نیز هیچ احترامی قائل نیستند؟
منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    فوتبالیستا معدن ارزش دارن,حالا حالا چیزی از ارزشاشون کم نمیشه,خخخخخخخ
  • فرهاد ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    در مجموع ما با همه دنیا فرق داریم
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    من رو میزاشتن تیم جمع میکردم از محل و دانشگاهمون به خدا بهتر بازی میکردیم من پارکور کار میکنم 4 ساله و اگر میزاشتن یه سری بچه ها با بدن آماده تر از این مفت خور ها میرفتیم مطمئنا بهتر بازی میکردیم
  • مجید ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    شناگرهای ما هم خیلی موفق بودند خخخخخخخخخخ
  • بداقا ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    البته اشک بعضی از خانومها که باختند ازروی تعصب نبوده بلکه گریه و جیغ دو حرکت برای رهایی از استرس و ترس برای خانومهاست.یا مثلا خانومی که باخته نمیتونه بین دوستاش پز بده که چرا فلانی گرفت من نتونستم..یکمی ریزبین باشید.فوتبالیست ها که فوتبالیست نیستن چون دستشون رو شده مخصوصا نسل حاضر همه با پول باباهاشون رفتن بالا
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    به فوتباليستها اگه بي ادبي نشه و ناراحت نشن بايد گفت خاك تو سرتون با اين نتايجتون مفتخورهاي بي لياقت بايد گاو آهن بهتون ببندند و زمينهارو شخم بزنيد كه لااقل كار مفيدي انجام داده باشين
  • ۲۰ ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    دمت گرم زدی تو خال
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    عالی بود این نظر... اولِ کامنتت رو خوندم گفتم به به چه نظر محترمانه ای... رسیدم آخرش کلا دیدم نسبت بهت عوض شد... دمت گرم
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    جاهل
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    لایک +10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
  • پسر ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    بیت المال بیت المال بیت المال
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    دو ومیدانی هم چشم نخورد یه وقت ضمنا قایقرانی کجاش خوب بود؟
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    همون 2 نفری که عکسشان را گذاشتید جودوی مملکت را نابود کردند
  • aras ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    النگوهاشون میشکنه
  • محمد ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    واقعا غیرت و تعصب و شجاعت و مردانگی خیلی از خانمهای ورزشکارمون در بازیهای آسیایی از بعضی از آقایون بخصوص فوتبالست های غیور و متعصب امید!!!!!!! بیشتر بود اشک های خانم توکلی اشک های خانم گماری درد و بلای بعضی از ورزشکارای خانم بزنه به برخی از آقایون بی تعصب اون از آبرو ریزی باخت به ویتنام و مسائل اخلاقی و.......اصلا ککشونوم نیمیگزه کاش تو کره شمالی بودند یا اعدام می شدن یا می رفتن معدن سنگ
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    همه مرم ایران منتظر برخورد قانونی با عامل افتضاح اخلاقی نماینده فوتبال کشور هستند!
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    اشک این قهرمانان ناشی از غیرتون هست و بیخیالی فوتبالیست های ابرو برداشته ناشی از بی غیرتی! شما یه نگاهی به صورت های سوخته قایقران ها یا زخم های کشتیگیرها و ... بندازین متوجه میشین که برای رسیدن به این سطح چقدر تلاش کردن! و البته تلاش مضاعف فوتبالیست ها رو در ابروهای قشنگشون میتونین ببینین! این تصاویر خیلی شفاف گواهی میده کدوم ورزشکار در اردوها دست تو جیب بوده و کدوم ورزشکار شبانه روز برای رسیدن به هدفش تلاش میکرده!
  • رحمان ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    برای اینکه از بازیکنان تیم امید فوتبالمون بهتر استفاده می شد می بایستی پس از حذف از بازیها به عنوان حریف تمرینی بوکسورامون استفاده می شدند یا بعنوان ماساژور وزنه بردارها یا باد بزن کشتی گیرا و بعنوان نیروهای خدماتی از آنها استفاده می شد هرچند بدرد این کارها هم نمی خوردن بخدا وقتی زخم های روی صورت کشتی گیرها و بوکسورا وصورت ورم کرده ووشو کارا و....... می دیدم و بعد مقایسه با مدل موها و ابروای برداشته فوتبالیست های امید می کردم حسرت می خوردم آخه اینقدر بی غیرت اینقدر بی تعصب
  • یکی ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    نه اقا جان این فوتبالیستها خیالشان راحت راحت راحته برای چی بخواهند ناراحت باشند نه اینکه تا برد در چیتی نمی آورند تمام سایتها و نشریات برایشان کف نمی زنند و صحبت از حماسه آفرینی و چه و چه نمیکنند ؟ واقعیت را بپذیرید وقتی دستمزد یک بازکن فوتبال معادل یک فدارسیون کاراته است و همه هم میدانند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد و قتی در طی سو پنج سال بعد از انقلاب مهمترین نتیجه مربوط به چند سال قبل فوتبال جام آسیائی است و از آن زمان تاکنون حتی تیمهای باشگاهی یمان هم موفق به کسب مدالی نشده اند و در عین حال تیمهای رکورد دارمان همچنان باید در سایه فوتبال باقی بمانند مطمئن باشید اینها بریش همه امان بازهم خواهند خندید ...........آآخه بابا کجای دنیا به رشته ورزشی که هیچ عنوان بدرد بخور که نه هیچ عنوانی را کسب نمیکند اینطور بها میدهند ؟ یکی نیست جواب بدهد ؟ اقای وزیر ورزش چه جوابی داری بدهی چرا بیاد فوتبال همیشه بهترین پولها و امکانات را بگیرد با خروجی صفر ؟
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    فوتبال ما سالی 200 میلیارد تومان هزینه می شود ، آخر سر هیچ رده ای و هیچ باشگاهی در آسیا به هیچ جا نمی رسه یعنی سالی 200 میلیارد خرج اتینا می شه ، کلا تعریف ورزش بی افتخاره . سالی 50 میلیارد تومان از فوتبال کم شود و با این سالی 50 میلیارد ، طی یک برنامه هدفمند 10 ساله ، 4 استادیوم محهز و درجه یک در چهار بخش شمال غربی ، شمال شرقی ، جنوب شرقی و جنوب غربی کشور هر کدام از رشته های دومیدانی ، شنا و ژیمناستیک ساخته شود و همچنین امکانات پایه در شهرستان های خصوصا مستعد گسنرش پیدا کند و استعدادیابی انجام شود قطعا می توانیم در جدول تیمی مدالی بعد چین ، دوم بیاستیم . در حال حاضر 3 رشته مذکور کلا روی هوا تشریف دارند .
  • ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    خودتی!
  • نيما نوروززادهة ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    واقعا كي بودجه هاي فدراسيونها را تعيين ميكنه؟چرا وقتي واليبال و بسكتبال و تكواندو اين قدر غرور افرين و عالي هستند، همه با هم نصف فوتبال هم نمي گيرند؟
  • مهدي ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    خدايي كه الان ديد جامعه به فوتبال كلا دگرگون شده. درود به واليبال
  • مهسا ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    بايد به ورزش بانوان ،و واليبال و بسكتبال بودجه بيشتري اختصاص يابد چون عالي هستند
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    بابا بخدا این آرش میر اسماعیلی با زد وبند اومده سرکار و هیچ دستاوردی تو این چند سال نداشته فقط مظلوم نمایی میکنه ..تورو خدا برکنارش کنید
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    پولی که این فوتبالیست ها از بیت المال میگیرن حرامشان باد...
  • ایرج ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    ما گاهی خانوادگی فوتبال بازی میکنیم اگه فقط خرج رفتن وآمدنمان را میدادند نمیگم میبردیم لااقل مساوی میکردیم و این همه فضاحت به بار نمیاوردیم
  • امیر ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    مشرق درود به غیرت وشرفت این فدراسیون جودو که میگه رسانه تو دست خودمونه هنوز نتو نسته مشرق را تو دست بگیره فدراسیونی که سه ساله به کذب مسًًو لین ورزش را گول میزند حالا بدترین نتیجه تاریخ جودو را گرفته تازه سرش را هم بالا میگیره که قول ندادیمً!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    0 0
    در پینگ پنگ گند زدن اساسی
  • عسل ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    بابا بزور میخواهند وینگادارا نگه دارند. این میشه وضعیت فوتبال همه اش تو باند کفاشیانه. چرا کفاشیان را با این همه خرابکاری بیرون نمیکنند.
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    به نظر من 3سال فوتبال راتعطیل کنید و یک تیم محلی برای اینکه فیفا ایراد نگیرد درست کنید .بطور مثال پول دستمزد کارگران یک کارخانه رابه یک مشت مفت خور فوتبال خراب کن میدهند و دستمزد آن کارگران را با حداقل پرداخت میکنند.
  • صادق ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    سلام واقعا نظر شما عالیه بایددستمزد فوتبالیست ها کم بشه باید امتیازهایی که بهشون داده میشه کم بشه و به تیم های دیگر داده بشه غیرت والیبالیست ها را دیدید . غیرت بسکتبالیست ها را دیدید. فوتبالیستها فقط مفت خورند
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    دیگه جو گیر نشو یه چیزه بی ربط رو به قیاس شکور با دنیا ختم نکن. چقدر جوگیرن امثال شما
  • قنبر ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    مفت خوارها.
  • افشین تهران ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    غیرت زن از کفر اوست
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    چه فايده داره همش داريم ميگيم پول بيت المالو براي اين فوتباليستاي بي غيرت خرج نكنيد كو گوش شنوا
  • کاپیتان ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    گل گفتی خداوکیلی با رفیقام تیم جمع میکردیم لولشون میکردیم.
  • کاپیتان ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    بیت الحال بیت الحال بیت الحال!!!!
  • کاپیتان ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    میر اسماعیلی شانس آورد دور اول خورد به یه اسرائیلی و انصراف داد و معروف شد اگه نه با آنگولا هم بازی میکرد میباخت و حذف میشد
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    اصلا بگو خرج بشه و مقام هم بیاورند این همه پول ........ خرج یک افتخار ........... اگر بنا به افتخار خوب ورزش های دیگر هم باعث افتخارن این رشته برای کاسبا بهتره تا ورزشکارا
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    باشه از تویه معدن فوتبالیستات سنگ اهک هم بیرون نیومد
  • سعید ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    تحلیل های ناشی از سالها تحصیل در رشته خاله زنک بازیتو منتشر کن حیفه ناشناس بمونی.
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    گریه قایقران بسیار تاثیرگذار بود. مخصوصا زیر آن باران هماهنگ شده بود با طبیعت. مخصوصا زن ایرانی! ای کاش در برنامه نود آن را با فوتبالیست ها مقایسه می کردند.
  • عطا خان بداقا ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    مرگ بر انگلیس.. دوما جاهل کسیه که یک نظر روانشانسیه تایید شده رو تاحالا نخونده..
  • سعید ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    روانشانسیه !؟!؟
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    اسمت فقط یه جا کاربرد داره اونم فیلمای سطحی قبل انقلاب
  • احسان ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    اگه نماینده اسراییل به پست ارش میر اسماعیلی نمی خورد الان هیچ کاره بود
  • مهدی ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    در مورد فوتبال این مملکت عرض شود که ...یک ادم متعصب همه جا تعصب داره همون زمان که بازیکنای متعصب به باشگاه میومدن تیم ملی واسه تیم ملی سنگ تموم میزاشتن . مثلا علی دایی هر جای دنیا بود حتی واسه بازی های دوستانه تیم ملی هم میومد . آخه از فوتبالیستهایی که با یه مقدار پول بیشتر باشگاه عوض میکنن و به خاطر تنبلی و پول بیشتر ، از اروپا به لیگهای عربی میان مگه انتظاری هم میشه داشت . در مورد تیم امید هم بگم که قلیونی های قرن 21 مگه میتونن فوتیال بازی کنن؟
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    با پول بیت‌المال به سفر تفریحی رفته اند
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    به جای آنکه عرق شرمساری بر چهره فوتبالیست‌های میلیارد بنشیند؛ عکس‌های سلفی از خود منتشر می‌کنند !!!!!!!!
  • الهه ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    نویسنده محترم اینکه تعصب داری به وطنت و به اموال بیت المال خیلی خوبه ولی یه کم واقع بینی بد نیست، همیشه که بردن مال ما نیست وقتی هم که می بازیم نمی تونیم خودمون رو رو بکشیم که...تازه حفظ شادی ظاهری هم خودش یه جورشه دیگه که به نظر من آدم باید قوی باشه حتی برای شکست
  • رجبعلی ازاشکور ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    هفتاد درصد جوانهای بی ادب کشور جذب فوتبال میشن درهیچ رشته ورزشی در ایران ورزشکاری نمیتونی پیدا کنی که ریش انچنانی سرهای عجق وجق ابروهای برداشته و ده ها مدل دیگر برسر خودشان بیاورند / این فوتبال وفوتبالیستهایش بجز تعداد کمی واز جمله قدیمیهاش بقیه شون ابرو شرف ایرانو بردن /اینده بدتر هم میشه
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    ای آقا به خاطر فوتبالیست بودن دارن علنا قانون و دور میزنن(قضیه کارت معافیت). اگه من جای یکی از فوتبالیستها بودم یه 5-6 سالی زندانی میکردن.(جعل مدرک) خیلیهای دیگم این وسط دست داشتن که باز اونام طبیعی شدم.
  • اردشیر ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    این میر اسماعیلی چه مقامی آورده که تمام جودورو دادن دستش بعدش هم این تیم ملی امید واقعی نیست بچه های شایسته بابا هاشون پول ندارن به دلال های فدراسیون بدن تا جذب باشگاهای خوب بشن ویا به تیم ملی دعوتشون کنن این بچه تیتیش ها باید برن تا آبروی هر چی مرد رو ببرن .. بانوان از اینها مرد تر بودن
  • بیکار ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    چه ربطی به خاله زنک بازی داشت؟بیشتر نظر شما شبیه ایراد بنی اسراییلیه
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    ربطش اینه که الان تو بزرگترین مشکل زندگیت اینه که زنها بین خودشون چه رابطه ای دارند و به چی فکر میکنن. چقدر زشته مردا به همچین مسائلی فکر کنن
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    بداقا، عطا خان بداقا، بیکار = خاله زنک بازی
  • ميعاد ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    فقط واليبال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس