کد خبر 334183
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

در حالی که گفته می‌شد پرسپولیس به علی دایی اولتیماتوم داده است سخنگوی باشگاه این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، جام جم آنلاین نوشت: جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شب گذشته به نحوی فوق العاده و به خاطر عملکرد نامطلوب این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر برگزار شد. نشستی که البته آنطور که شنیده می شود، با حواشی متعددی از جمله تلاش برخی اعضا برای حذف علیرضا رحیمی از این باشگاه همراه بوده است.

اما یکی از مباحث جالب این نشست قرار اعضای هیات مدیره پرسپولیس برای دادن فرصت 5 هفته ای به علی دایی برای تغییر شرایط بد تیمش بوده است. پرسپولیس که در دو هفته اول لیگ 5 امتیاز از رقیب سنتی اش عقب مانده مدیران این باشگاه را به قدری نگران کرده که آنها در اقدامی عجیب شب گذشته به علی دایی اعلام کردند که تنها تا هفته پنجم است که می تواند تیمش را به یک مسیر مطلوب برساند در غیر این صورت اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

اولتیماتوم برخی از مدیران پرسپولیس به علی دایی در شرایطی است که مشکلات و درگیری مدیران پرسپولیس هم به اوج خودش رسیده و خیلی بعید است دامنه تغییرات در جمع آنها دیرتر از اولتیماتوم 5 هفته ای دایی رخ ندهد.

تکذیب اولتیماتوم باشگاه به دایی

به گزارش مشرق،‌
ساعتی پس از انتشار این خبر مهدی خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با مهر این خبر را تکذیب کرد (مصاحبه سخنگوی با شگاه پرسپولیس را اینجا بخوانید)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس