وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش فرصت های شغلی پایدار را از مهمترین برنامه های دولت در سال جاری دانست و گفت: پیش بینی می شود امسال نرخ رشد اشتغال به ۲.۵ درصد افزایش یابد.

به گزارش مشرق، علی ربیعی همزمان با سفر رییس جمهوری به چهارحال وبختیاری در جمع اعضای شورای هماهنگی اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، پیش بینی کرد، نرخ رشد اشتغال کشور تا دو سال آینده به پنج درصد افزایش یابد.

وی افزود: البته تحقق این هدف به همدلی و همراهی سایر بخش ها و دیگر ارگان ها و دستگاه های مرتبط با اشتغال جوانان نیاز دارد.

ربیعی درباره وضع کنونی اشتغال کشور نیز گفت: سال های گذشته اشتغال کشور با رشد منفی مواجه بود و این مشکل ادامه داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: به منظور حل مشکل اشتغال کشور تا سال 1400به 10 میلیون و 500 هزار فرصت شغلی در کشور نیاز داریم.

ربیعی اظهار کرد: برای حل مشکل اشتغال باید کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اعتدال را سرلوحه کار قرار داده و از سیاست زدگی بپرهیزند.

وی گفت: رسیدگی به مشکل اشتغال و فقر را باید از استان ها آغاز کرد تا این مهم نیز موثر شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از این نشست از مجتمع معلولان بهزیستی فردوس شهرکرد دیدن کرد و در جریان فعالیت های این مجتمع قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • reza ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    تو دولت جدید آقای روحانی به بهانه استخدام غیرمجاز 500 هزارنفری آقای احمدی نژاد که دروغی بیش نیست جلوی استخدام های جدید رو گرفتن حتی ارگان هایی مانند ناجا رو هم بودجه استخدامشون روقطع کردن،این باعث تاسفه
  • reza ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    من خودم یکی ازاون بیکارام که درضمن بی پارتی هم هستم با دارابودن تحصیلات تکمیلی وواقعا برام عذابه که تو هرآزمون استخدامی که شرکت می کنم پارتی بازی دوستان باعث میشه که عده دیگری قبول شوند با تحصیلات دیپلم وزیردیپلم!! اما با این روند عدم استخدام دردولت جدید دیگه هیچ امیدی ندارم...نمی دونم این آمارارو از کجادرمیاره آقای وزیر
  • از ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    از همون جایی که مشرق کامنت ها رو کار نمی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس