یک لرستانی در یکی از روستاهای محروم این استان با برگزاری جشن ده میلیاردی شدن خود، اقدام به آتش زدن خودروی زانتیا نمود.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، براساس یک بدعت تازه، برخی از افرادی که اموالشان از مرز میلیارد می گذرد اقدام به برگزاری مراسمی با عنوان جشن میلیاردی کرده  و در این مراسم با صرف هزینه های زیاد، یک کالای لوکس از جمله خودرو را به آتش می کشند.

این مراسمات بیشتر مربوط به شهرهای بزرگ و مناطق خاصی از کشور است اما جالب است بدانید چند روز قبل این مراسم در یکی از محروم ترین شهرستان های استان لرستان برگزار شد.

در این مراسم  شخصی که بنا داشت جشن ده میلیاردی خود را بگیرد، با آتش زدن یک خودروی زانتیا، دارایی خود را  به رخ مردم فقیر و مظلوم روستا کشاند.

با این که این شخص اموال خود را از چه راهی کسب کرده کاری نداریم و امیدواریم که وی اموالش را از راه حلال به دست آورده باشد، اما ای کاش به جای آتش زدن خودروی 50 میلیون تومانی و صرف هزینه چند صد میلیون تومانی برای این جشن، وی این هزینه را برای حل مشکلات آب روستای خود صرف می کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: سفيرافلاك

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    0 0
    من با 45 سال سن ساکن وبزرگ شده تهران تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم در حالیکه ادم پولدار وحسابی که پدر مادر دار وبه قول معروف سر سفره پدر ومادر بزرگ شده زیاد میشناسم!!!پس این مراسم مخصوص شهرهای بزرگ نیست!!!
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    0 0
    یارب مپسند که گدا معتبر شود گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    بيشتر نزول خواران و قاچاقچي ها اين كارها رو انجام ميدهند
  • یکی یه دونه ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    واقعا از راه حلال باشه از این غلط ها می کنه؟
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    0 0
    به همه ی ادا اطوارهای فرهنگی دو سه دهه ی اخیر این را هم اضافه کنید. هردم از این بیابان ! گندی می رسد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس