شناسایی و پلمب ۴۰۰ خانه پلاک قرمز در پایتخت/ فعالیت ۱۰ یاور شهر در تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه ۴۰۰ خانه پلاک قرمز شناسایی و پلمپ شده است، گفت: این اقدامات مهم در سازمان رفاه صورت گرفته و معاونت فرهنگی و اجتماعی در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

به گزارش مشرق، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از برگزاری اجتماع‌هایی با محور اهل بیت در شهر تهران، اظهار کرد: علیرغم موانع، اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است، اما علاوه بر برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شاهد اقداماتی دیگر نیز هستیم.

وی با اعلام اینکه به طور متوسط یک یاورشهر ایجاد شده و پذیرش معتادان در یاورشهرها صورت گرفته است، ادامه داد: دیروز یاورشهر ۱۰ با تلاش سازمان رفاه و خدمات اجتماعی راه اندازی شد. پیش از این شاهد کمبود فضا بودیم، اما امروز ۱۰ یاور شهر فعال شده و هفت هزار و ۷۵۰ نفر ظرفیت برای معتادان وجود دارد.

نادعلی با بیان اینکه برخی معتادان دارای زخم باز و یا سالمند بودند و یا مشکلاتی از این قبیل داشتند، تصریح کرد: امروز هیچ یک از این افراد بیرون نمی‌مانند و به مراکز یاور شهر منتقل می‌شوند. امروز دیگر شاهد کلونی معتادان در سطح شهر نیستیم و آنچه در میادین دیده می‌شد، دیگر وجود ندارد و در گردنه فرحزاد، شوش غربی و شرقی و پارک میثاق و شیان و محلاتی از این قبیل شاهد کلونی معتادان نیستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه ۴۰۰ خانه پلاک قرمز شناسایی و پلمپ شده است، خاطرنشان کرد: این اقدامات مهم در سازمان رفاه صورت گرفته و معاونت فرهنگی و اجتماعی علاوه بر برگزاری رویدادهای فرهنگی در این زمینه نیز موفق عمل کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    صاحبان خانه های پلاک قرمز را حبس طولانی مدت بدهید تا خانه هایشان را به هر ناکسی اجاره ندهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس