کد خبر 322925
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

دوربین‌های مداربسته از لحظات آتش زدن موهای یک زن مسافر در اتوبوس توسط زنی دیگر، تصاویر شگفت‌آوری را ضبط کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، متهم که با نام «رابین مایرز» شناسایی شده، بی‌دلیل به سمت یک زن مسافر در اتوبوس هجوم برده و از پشت سر موهای او را به آتش کشیده است. رابین پس از دستگیری ادعا کرده همه چیز تصادفی اتفاق افتاده ولی مأموران پلیس در کیف این زن میانسال دو فندک و یک اسپری اشتعال‌کننده یافته‌اند.

پلیس واشنگتن می‌گوید: متهم در بازجویی هیچ همکاری با مأموران نداشته و انگیزه خود را از آتش‌زدن موهای زن مسافر بیان نکرده است. یکی از مسافران مرد در اتوبوس که متوجه حمله زن مهاجم به زن دیگر شده بود بلافاصله وارد عمل شده و موهای آتش گرفته زن جوان را خاموش کرده است.

«مارتین مانگوئیا» سخنگوی انجمن حمل ونقل شهری در این باره می‌گوید: اتوبوس‌های ما روزانه 40 هزار مسافر را در سطح شهر جابه‌جا می کنند و ما تاکنون با چنین حادثه‌ عجیبی روبه‌رو نبوده‌ایم و علت حمله زن مهاجم هم مشخص نیست. پلیس در حال انجام تحقیق در این ارتباط است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    0 0
    خدایا من دیگه سوار اتوبوس نمیشم.
  • سهیل ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    0 0
    خنگه اون توواشنگتن هس..ن ایران..خخخخخخخ
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    0 0
    خدا شفا بده!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس