کد خبر 318296
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳

ریزش ناگهانی خاک دیواره محل گودبرداری شده بر روی كارگری كه در داخل این گودال مشغول کار بود موجب گرفتاری وی در زیر آوار شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، این حادثه هنگامی رخ داد كه این کارگر افغانی درکنار یکی از دیواره های محل گودبرداری، مشغول کار بود كه ریزش خاك این دیواره جانبی باعث شد او زیر خروارها خاك گرفتار شود.

وقوع این حادثه ساعت 11:16 دقیقه صبح امروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه یک و گروه نجات یک آتش نشانی راهی محل حادثه در خیابان وحدت اسلامی، روبروی خیابان فرهنگ شدند.

نجات کارگر از زیر خروارها خاک+تصاویر

اکبر اکبری رئیس ایستگاه یک آتش نشانی تهران در این باره اظهار کرد: آتش نشانان بی درنگ تلاش های خود را برای بیرون آوردن کارگر گرفتار شده از زیر خاک آغاز کردند و با استفاده ازتجهیزات ایمنی، عملیات ایمن سازی و تثبیت موقعیت را برای جلوگیری از ریزش مجدد انجام دادند.

وی افزود: این کارگر 40 ساله که تا گردن درمیان خاک گرفتار شده بود سرانجام با تلاش آتش نشانان و در شرایطی که دیواره همچنان ریزش داشت، بدون آسیب دیدگی از زیر خاک بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس شد.

اکبری علت این آوار را سست بودن خاک دیواره و رعایت نکردن اصول ایمنی به هنگام کار اعلام کرد.
{$sepehr_album_14038}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس