گروه بین‌الملل مشرق – سرخط مهمترین اخبار ایران در رسانه‌های صهیونیستی و مهمترین مطالب آن در ادامه برای استفاده مخاطبان و کارشناسان محترم آمده است: 

کانال 7 اسرائیل: اعتراف مقامات آمریکایی به ادامه برنامه تحقیق و توسعه هسته‌ای ایران

"یکی از مقامات ارشد کاخ سفید اذعان کرد توافق موقت هسته‌ای که از 20 ژانویه اجرایی می‌شود، به ایران اجازه می‌دهد تحقیق و توسعه برنامه هسته‌ای خود را ادامه دهد."

"این مقام آمریکایی در جلسه توجیهی خبرنگاران درباره اجرای توافق هسته‌ای با ایران در پاسخ به این سؤال که آیا این توافق ایران را از طراحی و تولید سانتریفیوژهای جدید بازمی‌دارد اذعان کرد که توافق مورد نظر چنین پیشرفت‌هایی را متوقف نخواهد کرد."

ادامه تحقیق و توسعه در دانش هسته‌ای از جمله مفاد توافقنامه ژنو بوده است که اکنون رسانه‌های اسرائیلی از آن به امتیازدهی آمریکا به ایران تعبیر می‌کنند. ایجاد نگرانی از برنامه هسته‌ای ایران در دوره شش ماهه توافق و تحریک کنگره به اعمال تحریم‌های بیشتر بر ضد ایران طی روزهای گذشته در رسانه‌های این رژیم مکرر پرداخته شده است.

دبکا: ظریف در لبنان به دنبال تشکیل دولت وحدت ملی

پایگاه صهیونیستی دبکا با انتشار گزارشی مدعی شده است ظریف در لبنان بدنبال تلاش برای تشکیل دولت وحدت ملی بوده است. این درحالی است که رسانه‌های لبنانی خبر دادند ظریف در این سفر دیداری با جریان 14 مارس نداشته‌ است:

"منابع دبکا خبر دادند محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در سفر به بیروت در دیدار با احزاب سیاسی مختلف این کشور بدنبال کمک به تشکیل دولت وحدت ملی در این کشور بوده است. ظریف در این سفر با رؤسای احزاب مختلف دیدار کرده و درباره جانشینی یا تمدید ریاست جمهوری میشل سلیمان با آن‌ها گفت‌وگو کرده است."

دبکا: خودداری اوباما از ارائه جزئیات توافق هسته‌ای به اسرائیل

"منابع دبکا در واشنگتن خبر دادند جو بایدن معاون رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار سه روز قبل خود با بنیامین نتانیاهو از ارائه جزئیات توافق شش کشور با ایران برای اجرای توافق ژنو خودداری کرده است. این اولین باری است که اوباما شخصا مانع ارائه جزئیات مذاکرات و توافق با ایران به مقامات اسرائیل شده است و به تعهد خود به نتانیاهو برای داشتن شفافیت کامل در این زمینه پایبند نمانده است."

پایگاه دبکا با انتشار این خبر ابراز نگرانی کرده است روابط استراتژیک دولت‌های اوباما و نتانیاهو دچار تنزل شدیدی شده است. دبکا همچنین احتمال داده است همانند آنچه سه ماه قبل در ژنو رخ داد، هیچ توافق اجرایی در میان نباشد.

هاآرتص: ایران: هدایت دولت آمریکا از سوی موجودات فضایی

"خبرگزاری فارس در گزارشی نوشته است بر اساس اسناد غیر قابل انکار که توسط ادوارد اسنودن، کارمند پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا افشا شده است، سیاست‌ دولت آمریکا در امور داخلی و خارجی توسط موجودات فضایی تعیین می‌شود. بنا بر این گزارش، اداره این کشور، دست کم از سال ۱۹۴۵ به این طرف در اختیار موجودات فضایی بوده است. به نوشته خبرگزاری فارس، اسناد خدشه‌ناپذیر نشان می‌دهد که «سفیدپوست‌های قدبلند» فضایی در یک پایگاه هوایی در نوادا مستقر هستند. طبق این اسناد، «سفیدپوست‌های قدبلند» در ظهور و به قدرت رسیدن آدولف هیتلر و حزب نازی آلمان در دهه ۱۹۳۰ نیز نقش قابل توجهی داشته‌اند. به نوشته خبرگزاری فارس، آلمان نازی در اواخر دهه ۳۰ میلادی، دارای ۵۷ زیردریایی بود اما توانست به کمک موجودات فضایی در عرض چهار سال تعداد زیردریایی‌های مدرن خود را به ۱۱۶۳ فروند برساند."

"در گزارش آمده است اطلاعات اسنودن همچنين ديدار قد بلندان سفید را با رييس جمهور وقت آمريكا دوايت دي.آيزنهاور را تائيد ميكند و از آن زمان بود كه رژيم مخفي كه به طور پيوسته در آمريكا حكم راني ميكند تاسيس شد."

دبکا: اتحادیه اروپا توافق اجرایی با ایران را مخفی می‌کند

"کاخ سفید می‌گوید متن توافق اجرایی ایران و شش کشور بدلیل عدم انتشار آن از سوی اتحادیه اروپا در دسترس نیست. مایکل مان سخنگوی مسوؤل سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به سؤالی در این‌باره گفته است که باید این مساله را از مقام ارشدش سوال کند."

یدیعوت آحارونوت: روحانی توافق هسته‌ای را پیروزی ملت می‌داند

"رئیس‌جمهور ایران می‌گوید توافق هسته‌ای ژنو پیروزی جمهوری اسلامی و تسلیم غرب در برابر خواست ملت ایران بود."

"این اظهارات رئیس‌جمهور اعتدال‌گرای ایران تلاشی است برای پاسخ دادن به تندورهای داخلی که ادعا می‌کنند این توافق حق غنی‌سازی ایران را پایمال کرده است."

دبکا: عذرخواهی یعالون بخاطر اهانت به کری

"موشه یعالون وزیر دفاع اسرائیل به دلیل اظهاراتش در جلسه خصوصی با خبرنگاران مجبور به عذرخواهی از جان کری شد. یعالون گفته بود جان کری در مذاکرات بارها متوقف شده صلح نقشی با "وسواس نابجا و اشتیاق منجی‌گونه" ایفا می‌کند. وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سخنان یعالون، این اظهارات را اهانت‌آمیز و نادرست خواند."

"پس از انتشار این صحبت‌های یعالون، دفتر وی با صدور بیانیه‌ای از وزیر خارجه آمریکا عذرخواهی کرد و تأکید کرد آمریکا و اسرائیل منافع مشترکی در پیشرفت روند صلح دارند و از تلاش‌های جان کری در راه رسیدن به این هدف تقدیر می‌کنیم."

یدیعوت آحارونوت: تلاش یک ایرانی برای سرقت اطلاعات اف-35

"یک پیمانکار ایرانی‌الاصل نیروی هوایی آمریکا در حال انتقال بسته‌های حاوی اسناد محرمانه به ایران دستگیر شد. در این بسته هزاران صفحه از اطلاعات مربوط به جنگنده‌های اف-35 وجود داشته که احتمالا این شخص قصد فروش آن به اسرائیل را داشته است."


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیرسجاد ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    0 0
    این که چیز عجیبی نیست البته موجودات فضائی رو دری وری میگه همون اجنه هستن ولی اصلا عجیب نیستش ... .
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    0 0
    به نوشته خبرگزاری فارس، اسناد خدشه‌ناپذیر نشان می‌دهد که «سفیدپوست‌های قدبلند» فضایی در یک پایگاه هوایی در نوادا مستقر هستند :))))))
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    0 0
    موجودات فضایی؟ چرا موجودات فضایی با ایران و روسیه و چین و... همکاری نمیکنن؟ چرا هیتلر باخت؟ چرا امریکا داره ضعیف میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس