قطعا راهنمایی های مقام معظم رهبری و حمایت مردم مسیر را برای رسیدن به این موفقیت باز کرد و بی‌تردید مسائل مربوط به انرژی هسته‌ای بدون نظر رهبری و بودن توجه به حساسیت های ایشان دنبال نشده است.

عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات و عضو مجمع روحانیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی مشرق، موفقیت تیم مذاکره کننده را مرهون حمایت های رهبری و تلاش های بی وقفه آنها دانست و عنوان کرد: تدبیر مسئولین و تلاش خوبی که از سوی تیم مذاکره کننده شاهد بودیم نتیجه بخش بوده است و ما امیدواریم تداوم این تلاش ها نیز در آینده نتیجه بخش باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: اطلاعات اندکی که از طریق رسانه‌ها منتشر شده است، گویای این است که قدم مثبتی برداشته شده است و جمهوری اسلامی توانسته حقانیت خود را به طرف مقابل اثبات کند

عضو مجمع روحانیون در ادامه تاکید کرد: البته هنوز فاصله زیادی تا نقطه مطلوب باقی است.

موسوی لاری در ادامه با اشاره به متن نامه رهبرانقلاب خطاب به حجت الاسلام روحانی، تاکید کرد: قطعا راهنمایی های مقام معظم رهبری و حمایت مردم مسیر را برای رسیدن به این موفقیت باز کرد و بی‌تردید مسائل مربوط به انرژی هسته‌ای بدون نظر رهبری و بودن توجه به حساسیت های ایشان دنبال نشده است.

وی همچنین درخصوص عملکرد 100 روزه دولت نیز اظهار داشت : آنچه که می توان به صورت عام بیان کرد این است که دولت توانسته است وعده هایی که در زمان انتخابات به مردم داده است را دنبال کند و یکی از آنها همین بحث هسته‌ای بود و مسئله بعدی نیز موضوع اقتصاد کشور است که که زمان‌بر است و باید به دولت فرصت داد.

وی در انتها تاکید کرد: من در مجموع عملکرد دولت را خوب و امیدوارکننده ارزیابی می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    توانسته حقانیت خود را به طرف مقابل اثبات کند!!? حاج آقا اصلا مفهوم تفاهمنامه برای توافق جامع و یکپارچه مبتنی بر توافق های دوجانبه را می دانی چیست؟همه دارند می گویند راه درازی در پیش است!ما در مرحله ثبوت هستیم نه اثبات
  • احمد ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    ما به توافقی رسیدیم که به موجب آن برنامه هسته ای ایران از این لحظه به طوری که برای کشورهای منطقه تهدیدی تلقی شود ادامه نخواهد یافت و در حقیقت برنامه هسته ای ایران را به عقب خواهد برد و این یعنی امنیّت برای متحدان ما در منطقه و اسرائیل !!! » ( 92/9/3 - بی بی سی)
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    ایران توافق کرده همه غنی سازی بالای 5درصد را متوقف کند و ذخیره غنی شده خود را کاهش دهد ، یعنی در شش ماه آینده این ذخیره به صفر خواهد رسید !!! ایران تأسیسات هسته ای دیگر نخواهد ساخت ! سانتریفیوژهای جدید نخواهد ساخت ! این توافقنامه نمی گوید که ایران حق غنی سازی دارد !
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    به یاد آن مرد که هسته‌ای شدنمان میراث ماندگار اوست
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    0 0
    ایران توافق کرده همه غنی سازی بالای 5درصد را متوقف کند و ذخیره غنی شده خود را کاهش دهد یعنی در شش ماه آینده این ذخیره به صفر خواهد رسید! ایران تأسیسات هسته ای دیگر نخواهد ساخت! سانتریفیوژهای جدید نخواهد ساخت! این توافقنامه نمی گوید که ایران حق غنی سازی دارد! ما به توافقی رسیدیم که به موجب آن برنامه هسته ای ایران از این لحظه به طوری که برای کشورهایمنطقه تهدیدی تلقی شود ادامه نخواهد یافت و در حقیقت برنامه هسته ای ایران را به عقب خواهد برد
  • مهدی 9792025 ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    "جان کری:در سال 2003 ایران 164 سانتریفیوژ داشت اما امروز 19 هزار سانتریفیوژ در ایران وجود دارد و اگر همان سال دولت سابق آمریکا طرح ایران را پذیرفته بود اکنون با 19 هزار سانتریفیوژ مواجه نبودیم و من اعتقاد دارم اکنون ما تصمیم درستی را گرفتیم ." این پیروزی نتیجه تلاش دولت قبل است. اگر 19 هزار سانتریفیوژ نساخته بودند این توافق امکان پذیر بود؟
  • حق گو ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    چرا جناب ايشان در سال 88 كه مقام معظم رهبري از شركت مردم در انتخابات رياست جمهوري تقدير و تشكر كردند . مطيع رهبر نشدند و همچنان با گروه تبهكاران مصلحاتي به كودتاگري عليه انقلاب اسلامي و منتخب مردم ادامه دادند !!! يعني يك بام و دو هوا ؟!!!
  • اميد ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    آقايان ولايت را فقط براي تاييد مي خواهند. عملكردشان در سال 88 مويد اين كلام است
  • محمدرضا ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    برگشتيم به زمان خاتمي . تعطيلي همه چيز.
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    مشرق واسه چی به فتنه گران اهمیت میدی؟ نان به نرخ روز خوران هرگز در بین ملت جایگاهی ندارند.
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    هنوز همه چیز نه گام به گام
  • احمد ا. ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    زمانی که اصلاح طلبها خوشحال می شوند باید ترسید
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    0 0
    راستی نظر ایشان در مورد فتنه وحشیانه 88 چیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس