کد خبر 265909
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری کار را به جایی رساندند که غرب چاره‌ای جز امضای توافقنامه نداشت،‌ گفت: سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج معادلات مذاکرات ژنو را تغییر داد.

 به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی در همایش فرهنگیان بسیجی قزوین با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج معادلات مذاکرات ژنو را تغییر داد، اظهار کرد: پذیرش حق غنی سازی دستاورد بزرگی برای ملت ایران است و این یک پیروزی سیاسی بزرگ برای جمهوری اسلامی بوده که سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار تاثیر گذار بود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان مقتدرانه خود در جمع بسیجیان نحوه مقابله با استکبار را تبیین و روشن کردند و به دشمنان این پیام را دادند که ایران به هیچ عنوان از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آید.

2 سناریو استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی

زاکانی تصریح کرد: دشمن دو سناریو را همیشه دنبال کرده که یکی منقرض کردن نظام اسلامی است و سناریوی دیگر این که اگر به این مسئله دست پیدا نکرد بتواند ما را وارد بازیی بکند که نتیجه آن محدود و از درون متلاشی شدن این نظام باشد و نگذارد پیام انقلاب به دنیا صادر شود.

وی تاکید کرد: در مقابل رهبر معظم انقلاب نیز از یک سو شرایطی را دنبال می‌کند که اقتدار ایران به اوج خود برسد و جریان انقلاب و بیداری اسلامی در سایر کشورها تجلی پیدا کند، از سوی دیگر به دنبال مصونیت و انسجام در داخل کشور است.

مقام معظم رهبری کار را به جایی رساندند که غرب چاره‌ای جز امضای توافقنامه نداشت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب با حمایت قوی خود از تیم مذاکره کننده این موضوع را روشن کرودند که این‌ها سربازان این وطن هستند و نگاه ما به ایشان باید نگاه " اشداء علی الکفار رحماء بینهم " باشد و کار را به جایی بردند که غرب چاره‌ای جز مصالحه و امضا کردن این توافقنامه نداشتند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با مشخص کردن خطوط قرمز در زمینه حقوق ملت ایران و واگذار کردن جزئیات به تیم مذاکره کننده این هدف را دنبال کردند که بیشترین سود نصیب جمهوری اسلامی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس