بیانات مهم رهبری انقلاب در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان در آستانه روز 13 آبان با تیترهای متفاوتی در روزنامه‌های صبح امروز انعکاس یافت و هر رسانه به سلیقه خود به پوشش خبری بینات رهبری پرداخت.

گروه سیاسی مشرق - حضرت آیت الله خامنه‌ای در آستانه  13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ضمن بیان تحلیلی از ریشه‌های دشمنی استکبار با ملت ایران به بیان نکاتی پیرامون مذاکرات اخیر هسته‌ای پرداختند و فرمودند: توصیه قبلی خود را یک بار دیگر تکرار می‌کنم؛ نباید به دشمنی که لبخند می‌زند، اعتماد کرد.

مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه دولت امریکا دولتی استکباری است که برای خود حق مداخله در امور همه ملتها را قائل است، افزودند: ملت ایران با انقلاب خود، در واقع در مقابل زورگویی و تسلط امریکا ایستاد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، ریشه مستکبرین را در داخل قطع کرد و برخلاف برخی کشورها، این کار را نیمه تمام نگذاشت که چوب آن را بخورد.

ایشان در بیانات‌شان مجموعه مذاکره کننده هسته‌ای را فرزندان انقلاب و ماموران جمهوری اسلامی دانستند و فرمودند:«هیچکس نباید آنها را تضعیف کند، مورد توهین قرار دهد یا سازشکار بداند».

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه مذاکرات با شش کشوری که امریکا نیز جزو آنهاست فقط درباره مسئله هسته‌ای است ولاغیر، خاطرنشان ساختند: «بأذن الله از این مذاکرات ضرری هم نمی‌کنیم بلکه تجربه‌ای در اختیار ملت قرار می‌گیرد که مثل تجربه تعلیق موقت غنی سازی در سالهای 82 و 83، ظرفیت فکری و تحلیلی مردم را بالا خواهد برد.»

مشروح بیانات مقام معظم رهبری را «ایـــنـــجــــا» مشاهده کنید.

اما بیانات مهم رهبری انقلاب در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان در آستانه روز 13 آبان با تیترهای متفاوتی در روزنامه‌های صبح امروز انعکاس یافت و هر رسانه به سلیقه خود به پوشش خبری بیانات رهبری پرداخت.


بر اساس این گزارش؛ در جدول زیر به تیترهای انتخاب شده برای بیانات رهبری از سوی مهمترین روزنامه‌های صبح امروز کشور اشاره شده است.














































نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    0 0
    هر کسی از ظن خود شد یار من
  • محكم ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    0 0
    مهم اينكه مطيع رهبر باشيم و راهمون گم نكنيم
  • منتظر ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    0 0
    پیام رهبری عزیز در مورد این سخن (مذاکره کنندگان ما انقلابیند نه سازشکار ) یعنی مذاکره کنندگان ما باید انقلابی رفتار کنند و نه سازش کاری با کسی که ما به او اعتماد نداریم
  • مجنون ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    0 0
    دم روزنامه وطن امروز گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس