کد خبر 241626
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹

الیور استون، کارگردان مشهور آمریکایی با ارائه مستندی از "تاریخ آمریکا"، اوباما را "ماری" خواند که باید با او مخالفت شود.

به گزارش مشرق، ایسنا به نقل از روزنامه یو.اس.ای تودی نوشت: الیور استون در جمع خبرنگاران در توکیو، پایتخت ژاپن گفت: اوباما یک مار است و ما باید با او مخالفت کنیم.

استون با تقدیر از ادوارد اسنودن، مقاطعه‌کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا و افشاگر اطلاعات محرمانه گفت که وی با این افشاگری در حقیقت "فداکاری" کرد.

الیور استون که برای نمایش مستند جدید خود با عنوان "ناگفته‌های تاریخ آمریکا" در توکیو است، ادامه داد: فکر می‌کنم که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه کار با ارائه پناهندگی به اسنودن درستی انجام داد و من از این بابت به او افتخار می‌کنم. کشورهای بیشتری باید مقابل آمریکا بایستند.

سیاست‌های لیبرال استون به اندازه اعتراضات تند و غیر معمولش به روسای جمهوری آمریکا در فیلم‌هایش معروف هستند و همه رنگ‌ و بومی مخالفت با سیاست‌های آمریکا را دارند.

از سوی دیگر استون از ژاپن خواست از همکاری با آمریکا در حوزه دفاعی صرف نظر کرده و به چین نزدیکتر شود.

استون پیشتر در ارتباط با یکی از سخنرانی‌های اوباما در کره جنوبی در سایت توییتر نوشت: به اظهارات اوباما در خصوص کره توجه کنید تا متوجه شوید که چقدر تاریخ شناسی او ضعیف شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
    0 0
    عکس نجفی رو چرا گذاشتید؟!
  • 008 IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
    0 0
    :| عکس نجفی رو چرا گذاشتید؟ لطفا درستش کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس