دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در سخنانی خطاب به توصیه‌های هم‌پیمانان غربی این رژیم در رابطه با جنگ غزه و تشدید تنش در منطقه، گفت که «تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد.»

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با وزرای خارجه آلمان و انگلیس، گفت: از دوستانمان به خاطر نصیحت‌ها و توصیه‌هایشان و همچنین کمک به ما تشکر می‌کنم اما ما خودمان برای خودمان تصمیم گیری می‌کنیم.

وی افزود: برای دفاع از اسرائیل هر اقدامی را که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش منکر وضعیت فاجعه‌بار در غزه در نتیجه تداوم حملات و محاصره آن شد.

نتانیاهو همچنین در تلاش برای جلب رضایت شهرک نشینان معترض، اضافه کرد: کابینه امروز با برنامه‌ای برای بازسازی شهرک‌های مجاور نوار غزه موافقت خواهد کرد.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    خودش برای خودش تصمیم میگیرد -پس چرا ۶ ماهه که اویزون غربی ها هستی ؟ ازسلاح گرفته تا مواد غذایی رو اونا بهت میرسونند
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    3 0
    تو غلط میکنی
  • بخشنده IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    3 0
    باتوجه به خالی شدن ذخایر مهمات پدافند هوایی اسقاطیل و فرسودگی جنگنده های کشورهای درگیر در مرحله اول تنبیه،زمان برای اقدام نهایی و ریشه کن کردن این غده سرطانی بسیار مناسب است،درصورت هرگونه حماقت،از فرصت ایجاد شده برای ریشه کنی این علف هرز و بازگرداندن سرزمین فلسطین به آغوش امت اسلامی نهایت استفاده راببرید
  • بخشنده IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    2 0
    فقط قبلش با مصر،اردن،سوریه و لبنان به تفاهم برسید برای ورود نیروهای نظامی پیادشون به خاک فلسطین آزاد شده و کمک به پاکسازی اونجا
  • علی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    فکر کنم همه تا الان فهمیدن که این رژیم کودک کش از افعال معکوس استفاده میکنه. وقتی میگه موشک ها رو زدیم و خسارت نداشته یعنی حسابی آسیب دیدن و وقتی میگه تصمیماتمون رو خودمون میگیریم یعنی ۱۰۰ درصد آمریکا بهش اجازه داده
  • زا IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 1
    وزاری خارجه غرب اذعان دارن که در تلاشیم اسراییل را مهار کنیم.دروغ میگن به رسانه ها..با عملیات اسرائیل موافقن در اتاق مشورتی خودشان
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    2 0
    زیر چشم‌های چروک و کبود نتانیاهو حال و روز روحی افتضاحش رو فریاد میزنه
  • US ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 1
    نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آماده باش صددرصدی باشند چون ملعون دنبال جنگ هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس