به گزارش مشرق،کانال تلگرامی ایرانیکTV ویدئویی از سرافکندگی مجری و تحلیلگر نظامی اینترنشنال از ناکامی سامانه‌های پدافندی چند لایه اسرائیل در برابر حمله تنبیهی ایران منتشر کرد که مجری شبکه صهیونیستی اینترنشنال قادر نبود تعجب خود از قدرت پهپادی و موشکی ایران که به تغییر معادلات منطقه‌ای منجر شده را پنهان کند.

خیلی مهم است که موشک‌ها و پرتابه‌های ایران از خاک این کشور بلند شده‌اند و به اسرائیل رسیده‌ و اصابت کرده‌اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    2 0
    بسوز
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    دنبال ورود نیروهای چریکی به داخل ایران و تجزی خواهند بود ....
  • بخشنده IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 0
    تا حالا فقط 10درصد وعده صادق عملی شده،بقیه وعده صادق که همانا ریشه کن شدن صهیونیسم و رژیم غاصب صهیونیستیه،اینطور که از شواهد و قرائن پیداست،بسرعت در حال پیشرفته و اتفاقا توسط خود کفتارای هار صهیونیست داره جلو برده میشه،باتوجه به خالی شدن ذخایر مهمات پدافند هوایی اسقاطیل و فرسودگی جنگنده های کشورهای درگیر در مرحله اول تنبیه،زمان برای اقدام نهایی و ریشه کن کردن این غده سرطانی بسیار مناسب است،درصورت هرگونه حماقت،از فرصت ایجاد شده برای ریشه کنی این علف هرز و بازگرداندن سرزمین فلسطین به آغوش امت اسلامی نهایت استفاده راببرید...فقط قبلش با سوریه،مصر،اردن و لبنان صحبت کنید که نیروهای زمینیشون رو بعد از مرحله شخم،برای کمک به فلسطینیها،به خاک اصلی فلسطین بفرستند...نقش وزارت خارجه در ادامه مسیر تحقق وعده صادق هم کلیدیه...حتی یک لحظه هم خسته و غافل نشید و شش دانگ حواستونو جمع و با توکل به ذات مقدس پروردگار عالم،وظایفتون رو به نحو احسن انجام بدید...بدونید که جزء آماده کنندگان مقدمات ظهورید انشاالله...خدا قوتتون بده
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      نخود سیاه ؛ آمریکا و دوستان را ؛ رو سیاه کرد ـــ پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی آمریکا و دوستان را فرستاد دنبال 99% نخود سیاه ؛ تا با خیال راحت ؛ موشکهایش بخورند به اهداف اسراییلی.
  • ژا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 3
    ممکنه جنگ بشه چون اسراییل قطعاً جواب میده . استراتژی اسراییل اینه که حالا که قراره شکست بخوریم بذار همه رو به معرکه بکشیم و همه جا رو نابود و کشتار کنیم . استراتژی دوم کشتن تمام خانواده دشمنه..نه فقط دشمن..کاری که با غزه کردن..برد پیت در یک فیلم که داشت به سربازان درس میداد پرسید یک دشمن کشتیم چند تا مونده همه گفتن هیچی .اون گفت نه اشتباه میکنید هنوز سه نفر از اعضای خانواده موندن!
    • ایرانی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      نگو بابا گورخیدم🤣 آخه اسقاطیلی پیزوری مورچه چیه کله پاچش چی باشه؟ اسقاطیل تو همون غزه که ۱۴ ساله محاصره کرده و با تجهیزات ابتدایی میجنگن مونده اونوقت میخواد ایران مقتدر مارو نابود کنه!!! زرشک، برا اولین بار تو زندگیم دلم میخواد این نتانیابو به ایران حمله کنه تا جوری شخمشون بزنیم که تاریخ و جغرافیا با هم تو منطقه تغییر کنه💪🏻🇮🇷💪🏻

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس