کد خبر 1594394
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
انتقال «سوچی» از زندان به حصر خانگی

رهبر اپوزیسیون و محبوس میانمار از زندان به منزل منتقل شدi تا ادامه حبس را در خانه سپری کند.

به گزارش مشرق، سخنگوی دولت تحت نظارت نظامیان میانمار در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی وخامت تشدید گرما، «آنگ سان سوچی» رهبر اپوزیسیون میانمار و دیگر زندانیان سالخورده را از زندان خارج می‌کنیم تا آنها دچار گرمازدگی نشوند. ما به دنبال حفاظت از آنها هستیم.

به نوشته روزنامه گاردین، سپتامبر سال گذشته میلادی «کیم آریس» پسر آنگ سان سوچی نگرانی خود را بابت سلامتی مادرش در زندان ابراز کرد و گفت، او مشکل بلع دارد و پس از سال‌ها در زندان بودن غذا خوردن برایش مشکل است.

سوچی بیش از دو دهه از زندگی خود را در زندان سپری کرده است. او بابت یکسری جرایم شامل «خیانت و ارتشاء و نقض قوانین ارتباطی» به ۲۷ سال حبس محکوم شده اما خود، این اتهامات را نمی‌پذیرد.

پسر رهبر اپوزیسیون میانمار همچنین گفت: مادرم در بلع مشکل دارد و غذا خوردنش با سختی است.

به گزارش رسانه‌ها، سخنگوی دولت وحدت ملی در تبعید خواستار آزادی بی‌قید و شرط آنگ سان سوچی و «وین مینت»، رئیس جمهور برکنار شده میانمار هستند که او نیز به حبس خانگی منتقل شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    خانم سوچی از مجازات الهی نمی تواند فرار کند او عمل قتل عام هزاران مسلمان روهنگیایی است که تنها بخاطر دینشان بدست نیروهای دولتی به شهادت رسیده اند
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    4 0
    از بس خون بیگناهان را خورده مشکل بلع پیدا کرده. زنیکه عوضی
  • ... IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 0
    روز به روز نزدیکتر به چاه ویل
  • DE ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    انتقال «سر سوئیچی» از زندان به حصر خانگی. «سوچی» باید سوشی بخورد تا حالش خوب شود.سوشیِ خون خوک براش خوبه. همخون هستند . به قول دکتر هندیه شیر گاو بخور خونت صاف بشه سر سوئیچی
  • DE ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    این زن عفریته شیطان و جنایتکار! مسلمانان مظلوم زیادی رو قتل عام کرده خدارو شکر که نمیتونه غذا قورت بده! بدتر ازاینا حقشه! بره به درک!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس