کد خبر 1576697
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
علی مطهری: با صحبت‌های رهبری، شعار «زن، زندگی، آزادی» بی‌اعتبار شد

 نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که فهرست صدای ملت پنجشنبه - سوم اسفند - رونمایی می‌شود، گفت: ۶ نفر زن و بقیه مردم هستند البته احتمال تغییر وجود دارد.

به گزارش مشرق، علی مطهری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس مجلس دهم امروز - دوشنبه ۳۰ بهمن ماه - و در دومین برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کرد و در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که فهرست صدای ملت پنجشنبه - سوم اسفند - رونمایی می‌شود، گفت: ۶ نفر زن و بقیه مردم هستند البته احتمال تغییر وجود دارد.

لیست ما منتصب به هیچ حزبی نیست و کاملا شخصی است

مطهری اظهار داشت: زمانی که احساس کردم برخی احزاب و گروه های معتدل قصدی برای دادن لیست ندارند، بنده اعلام کردم که خود من لیستی را از افراد معتدل چه اصولگرا و چه اصلاح طلب ارائه می کنم، افرادی که شاخصه اعتدال و عقل گرایی را داشته باشند افرادی که شعارزده نباشند و به دنبال اصلاح امور کشور باشند.

وی با اشاره به اینکه وقتی این را مطرح کردم، برخی گروه های سیاسی اعلام همکاری کردند وگرنه لیستی که اعلام می کنیم نه لیست اصلاح طلبان است نه اصولگرایان و نه حزب خاصی. لیست ما فردی است، تحت عنوان صدای ملت اما برخی گروه های اصلاح طلب و اصولگرا از آن حمایت می کنند.

این فعال سیاسی ادامه داد: لیست ما تقریبا بسته شده اما در باره دو سه نفر هنوز صحبت هایی وجود دارد که چهارشنبه کامل می شود و روز پنجشنبه - سوم اسفندماه - که روز اول تبلیغات است، رونمایی می شود.

مطهری بیان داشت: اکنون امکان اعلام اسامی لیست نیست چون تبلیغ حساب می شود و تخلف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    به کجا رسیدیم که مطهری لیست میبنده واقعا نمیدونم چی بگم.......
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    ع مطهری شریک جرم روحانی و ظریف در از دست دادن مردم بیگناه با وارد نکردن عمدی واکسن کرونا است. بیش از 130،000 هموطنمان را بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا از دست دادیم. عباس عبدی فروردین 1399 گفته بود که روحانی برای زنده کردن برجام با کرونا مقابله نمی کند. وارد نکردن واکسن کرونا هم برای زنده کردن برجام خسارت محض بوده. اصلاح طلبان فقط به مردم و کشور لطمه زده اند. اصلاح طلبان آیا حاضرند فوت بیش از 130،000 هموطن ایرانی در دولت روحانی بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا را محکوم کنند؟ تلفاتی که اصلاح طلبان با وارد نکردن عمدی واکسن کرونا ایجاد کردند چند برابر کشتار اسرائیل در غزه است. با این حساب، اصلاح طلبها عامل وارد نکردن واکسن کرونا و ایجاد تلفات در هموطنان بیگناهمان هستند که یکی شان ع مطهری است.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    ایشون یادش رفته که در برنامه زنده تلویزیونی نابودی داعش در سوریه توسط ایران را محکوم کرد؟
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    می خوا هد يه پول مفتی بگيره
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    پیشنهاد میکنم چهارسال مجلس رادربست اجاره بدید به پروفسور .تاهمه مشکلات خل شود
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    خداونداز این اقا توقع نداره انوقت مردم اینقدر مسعولیت بهاین بابا میدهند وتوقع دارند
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    اجازه نخواهیم داد اراذل و اوباش به مجلس راه پیدا کنند، ۱۱ اسفند روز نابودی دائمی همیشگی اصلاحطلب و اصولگرا و پایداری و روز ظهور جبهه انقلاب به سرپرستی خانواده شهداست
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    این میخواد دوباره نماینده بشه؟!! استاد مطهری به دادمان برس که پسرت داره لیست میده!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس