توصیه طالقانی برای موفقیت یزدانی در المپیک پاریس + فیلم

رییس سابق فدراسیون کشتی در خصوص حسن یزدانی قهرمان پر آوازه کشتی کشورمان گفت: در سال المپیک باید به او همانند طلای المپیک نگاه کنیم و به او انگیزه بدهیم.

به گزارش مشرق، حسن یزدانی سال گذشته در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد و بازی‌های آسیایی هانگژو مدال نقره و طلا این ۲ تورنمنت مهم را کسب کرد. کسب این ۲ نشان در حالی بود که وی مصدوم و آبان ماه کتف خود را به تیغ جراحان سپرد. جراحی کتف یزدانی این نگرانی را ایجاد کرده که دوری طولانی مدت وی از اردوی تیم ملی موجب اُفت بدنی این نابغه کشتی شود.

یزدانی که در مسابقات جهانی بلگراد با کسب نشان نقره وزن ۸۶ کیلوگرم سهمیه این وزن را به نام ایران در پاریس ثبت کرد از حضور در مسابقات کشتی قهرمانی کشور به عنوان نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی معاف بود.

محمدرضا طالقانی در خصوص اینکه باید بار روانی را از روی دوش حسن یزدانی در سال منتهی به المپیک برداریم توضیح داد: من نمی‌توانم راجع به یزدانی صحبت کنم. او توانست در این سال‌ها ۹ مدال جهان و المپیک بگیرد. به دست آورد. او پهلوان بزرگی است باید در سال‌های پایانی کشتی به او انگیزه بدهیم. او مدال گرفته و افتخار کسب کرده و برخی حاشیه‌ها باعت شده مقداری انگیزه از او گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این سال المپیک باید به یزدانی به عنوان طلای المپیک نگاه کنیم و قدر این پسر خوب ورزش را مثل همه کسانی که مدال گرفتند مانند یک طلا و مجسمه وسط میدان بدانیم. یزدانی یک دنیای بزرگی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس