جنتی

دبیر شورای نگهبان گفت: درمان دردهای جهان آشفته امروز که تحت تأثیر معادلات ظالمانه قدرت‌های استکباری است رجوع به سیره عادلانه علوی است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز این شورا با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: این عید با عظمت را به همه رهروان راه آزادگی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم توفیق شناخت و پیروی از ایشان را به همه ما عنایت فرماید.

وی افزود: شناخت صحیح و معرفی ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی (ع) از جمله مهم‌ترین وظایف علاقه‌مندان ایشان است. محبت ما نسبت به امیرالمومنین (ع) باید در رفتار فردی و اجتماعی‌مان نمود داشته باشد.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه حضرت علی (ع) معیار سنجش حقانیت است اضافه کرد: با تعیین نسبت افراد و جوامع با سیره علوی، می‌توان جبهه حق را از جبهه باطل تشخیص داد. درمان دردهای جهان آشفته امروز که تحت تأثیر معادلات ظالمانه قدرت‌های استکباری است رجوع به سیره عادلانه علوی است که بر مبنای معارف ناب اسلامی شکل گرفته است.

آیت‌الله جنتی گفت: اعترافات پُر شمار دشمنان حضرت علی(ع) به فضایل آن حضرت، وظایف دوستان آن حضرت برای تبیین شخصیت ایشان را سنگین‌تر می‌کند.

وی درباره ایام اعتکاف نیز گفت: خوشا به سعادت آنان که از نعمت ارزشمند خلوت عارفانه با خداوند مهربان بهره‌مند می‌شوند و جان خود را در زلال عبادت شست‌وشو می‌دهند و طراوت می‌بخشند. امیدواریم این ضیافت عاشقانه گوارای وجودشان باشد و همگان را از دعای خیر خویش محروم نسازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 0
    شما کشور خودتوتوعلوی کردین حالا دارید واسه دنیا نسخه میپیچی شایدم وضع کشورما تفسیر شما از علوی بودنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس