دیدار مشاور امنیت ملی عراق با سفیر ایران در بغداد

منابع رسانه‌ای از دیدار مشاور امنیت ملی عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و گفت‌وگوی آنها درباره روابط دوجانبه خبر دادند.

به گزارش مشرق، در دیدار قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق با محمد کاظم آل صادق سفیر کشورمان در بغداد، تقویت روابط دو کشور همسایه مورد بررسی قرار گرفت و بر حل همه مشکلات از طریق گفت‌وگو تاکید شد.

طبق بیانیه دفتر اطلاع رسانی مشاور امنیت ملی عراق در این باره، طرفین همچنین بر عمق روابط دو کشور و ملت دوست، اهمیت توسعه و تحکیم این رابطه تاریخی و احترام به حاکمیت دو کشور به گونه‌ای که منافع مشترک را تامین کند و ثبات را در منطقه به ارمغان بیاورد، تاکید کردند.

آل صادق نیز بر تمایل ایران به تداوم و توسعه روابط راهبردی با عراق تاکید کرد و گفت: همه مشکلات از طریق تفاهم و گفت‌وگوی سازنده قابل حل است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی DE ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    1 0
    من اطلاعاتم از تشریفات دیپلماتیک در دیدار های مختلف زیاد نیست. لطفا اگه کسی اطلاع درستی داره بگه آیا نباید پرچم ایران عزیزمون در این دیدار قرار میگرفت؟ یعنی مشاور امنیت ملی عراق جایگاه قانونی و بالاتری از سفیر کشور عزیزمون داره؟
  • CN ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    عراق بر خودش حاکمیت نداره و حاکمیت در دست آمریکا هستش، در اقلیم هم حاکمیت در دست صهیونیست هستش اما عراقیها اصرار دارند وانمود کنند حاکمیت در دست خودشان است، در حمله سپاه به اربیل مزدوران و ماموران بلاشک موساد کشته شدند اما عراقیهای نمک نشناسی و ناسپاسگذار به شورای امنیت سازمان ملل از ایران شکایت کردند، بارزانیها مزدوران بی چون و چرایی صهیونیست هستند اما عراقیهای مدعی برادر و مسلمان چرا؟
  • ایرانی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    اقا هادی اگر مطلب را خوب میخوندی گفته دیدار مشاور امنیت ملی عراق با سفیر ایران در بغداد یعنی در کشور عراق این سفیر ساکن است و سفیر به دیدن مشاور رفته و چون سفیر ساکن آنجاست نشان لازم نیست ولی اگر به کشور هم سفر می‌کردند باید پرچم دو طرف ا ستفاده میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس