image.png

درباره «ویستا مدیا» با کمی کنکاش در ثبت روزنامه‌های رسمی می‌توان به سرنخ جالب توجهی رسید. این کمپانی توسط یکی از آقازاده‌های پرنفوذ «متصل» اداره می‌شود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - چندی قبل کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار بخش‌هایی از برنامه عیدی HD و اسکار مهران مدیری به شوخی های جنسی مهران مدیری و دیگر تولیدات این پلتفرم ها اعتراض کردند. یکی از کاربران شبکه ایکس درباره این موضوع نوشت:

"مسئله ما اینه که چرا باید پول بیت‌المال که از وزارت دفاع میاد و به جیب ایرانسل میره خرج ویستا مدیا و اینچنین تولیدات سخیفی توی شبکه نمایش خانگی بشه؟!واقعا تو جبهه فرهنگی انقلاب کار زمین مونده نیست که پول مردم خرج این مزخرفات میشه؟"

این اکانت توییتری با انتشار چهار ویدئو و اشاره به «ایرانسل» و کمپانی «ویستامدیا» با پرده پوشی و در لفافه به چه گزاره‌هایی اشاره کرده و انگشت اشاره را به سمت کدام حامیان گرفته است؟

این نخستین اعتراض به محتوای ضد فرهنگی از محصولات «ویستا مدیا» نبود. چندی قبل روزنامه فرهیختگان با انتشار برشی ویدئویی از بازسازی دیجیتالی رقص یکی از بازیگران زن حاضر در برنامه «اسکار» گزارشی کوتاه را با عنوان "اطوارهایی برای آمریکایی شدن" منتشر کرد و نوشت :

تکه‌ای از برنامه «اسکار» در فضای مجازی بازنشر شده و از همین حالا می‌توان حدس زد با تیتر «رقص بیتا سحرخیز با جان تراولتا» جنجالی به پا خواهد کرد.

یک سر جنجال، مضحکه شدن بازیگر زن ایرانی است که بنا به قواعد توافق شده جامعه و سینمای ایران، باید پایبند به اصول عرف و شرع ما باشد و این جنس رفتارها، او و این برنامه را متهم به رویاپردازی برای تقلید کورکوانه از سینمای هالیوودی می‌کند.

سر دیگر جنجال هم از جانب کسانی است که همیشه نسبت به فضای سینمای نجیب ایران بدگمانی داشتند و همین ویدیو را سردست میگیرند با فریاد وامصیبتایی که این سینما چه کرده با زن مسلمان ایرانی!

این تکه فیلم را با هوش مصنوعی یا هر چیز دیگری ساختند مهم نیست و خیلی زود از مد خواهد افتاد؛ اما سوال اساسی این است که اصرار این جماعت برای مثل دیگری شدن از کجا می‌آید؟ آیا این آرزوی شبیه شدن به انسان آمریکایی آن هم در تمام شئون زندگی، ناشی از خودتحقیری است یا نتیجه نادیده گرفتن ظرفیت‌های ملی خودمان!

ساختارشکنی در برنامه‌های تولید «ویستامدیا»/ چرا آقازاده‌های خاص با فیلیمو همکاری تنگاتنگی دارند؟ +عکس و فیلم

در مورد همکاری کمپانی «ویستامدیا» با فیلیمو و کیفیت محصولات این کمپانی برای نخستین بار «روزنامه کیهان» در گزارشی تفصیلی با تیتر "پشت پرده اسکار مهران مدیری چه گذشت؟" به افشای مصادیقی پرداخت که کنجکاوی عمومی را در مورد رابطه پلت‌فرم فیلیمو و ویستامدیا برمی‌انگیزد. در این گزارش آمده است:

برنامه اسکار منتشر شد و بیلبوردهای این برنامه در ابعاد وسیع و عجیبی در سطح شهر تهران منتشر شد. جالب‌تر از این بیلبورد عنوان «ویستا مدیا» به عنوان حامی تولید این برنامه بود.

با یک جست‌وجوی اینترنتی این اطلاعات به آشکار در فضای وب منتشر شده است. «ویستا مدیا» بازوی تولید محتوای ایرانسل است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده اسکار مهران مدیری چه گذشت؟

این مجموعه از طریق مشارکت در سرمایه‌گذاری و تولید، به توسعه بازار تولید محتوا و پخش محتوای صوتی و تصویری مشغول است و در امور تبلیغاتی هم فعال است. پس از یک‌سال و اندی از حوادث سال گذشته و حواشی این پلتفرم و مهران مدیری، ویستا مدیا به عنوان سرمایه‌گذار برنامه اسکار شناخته می‌شود.

ساختارشکنی در برنامه‌های تولید «ویستامدیا»/ چرا آقازاده‌های خاص با فیلیمو همکاری تنگاتنگی دارند؟ +عکس و فیلم

نکته جالب‌تر اینجاست که اپراتور ایرانسل از حامیان مالی فیلیمو است. مشترکان اپراتور ایرانسل می‌توانند با خرید بسته اینترنتی خود از این اپراتور به صورت رایگان و بدون آنکه مشترک پلتفرم فیلیمو باشند محتواهای بارگذاری شده در این پلتفرم را به صورت رایگان تماشا کنند و به صورت طبیعی فیلیمو می‌تواند به جای جذب مشترک از سود حاصل از ترافیک این اپراتور بهره‌مند شود.

از یک طرف ویستا مدیای متعلق به ایرانسل، حامی مالی برنامه اسکار مهران مدیری است و از سوی دیگر اپراتور مذکور برای جذب مخاطب از خدمات ترافیکی خود فیلیمو را بهره‌مند می‌کند و نظام سود در تولید به نوعی نصیب فیلیمو و مهران مدیری خواهد شد.

در انتهای این گزارش اشاره شده است: لازم به یادآوری است هم‌اکنون ۸۵ درصد جمعیت ایران تحت پوشش نسل ۴G و ۴/۵G و تمامی شهرهای کشور تحت پوشش شبکه ۳G و ۴G و ۴/۵G هستند. در سال ۱۴۰۲ حداکثر ۵۰ درصد شهرهای ایران تحت پوشش نسل پنجم شبکه تلفن همراه ایرانسل هستند. فیبر نوری این اپراتور در کشور در حال اجرا و توسعه است.

کلیت برنامه گرانقیمت اسکار و برنامه عیدی‌HD که دکور گرانقیمت آن فقط برای ضبط ۱۰ برنامه طراحی شد، کاملا عیان می‌کند که ویستا مدیا هزینه‌های کلانی را صرف این برنامه‌ها کرده است، اما ابتذال محتوایی این آثار به صورت مداوم مورد اعتراض رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی قرار می‌گیرد.

درباره «ویستا مدیا» با کمی کنکاش در ثبت روزنامه‌های رسمی می‌توان به سرنخ جالب توجهی رسید. این کمپانی توسط یکی از آقازاده‌های پرنفوذ «متصل» اداره می‌شود. گزارش کیهان نشان می‌دهد او تلاش می‌کند که به صورت رایگان، تبدیل به بازوی فیلیمو شود. این موضوع به این دلیل مطرح است که برنامه‌های ویستا مدیا که در اختیار فیلیمو قرار می‌گیرد، حتی در «لنز» (پلت‌فرم فعال ایرانسل) منتشر نمی‌شود.

در واقع اگر فیلیمو در مواردی متعددی مجوزهای ساترا را نادیده گرفته به این دلیل است که از نفوذ شبکه‌ متنوع از آقازاده‌های متصل بهره‌مند است.

اما مدیر ویستا مدیا فقط یک طرف ماجراست و طرف دیگر نیز آقازاده‌ای ایفای نقش می کند که متصدی تسهیل مجوز بیلبوردهای فیلیمو است.

ساختارشکنی در برنامه‌های تولید «ویستامدیا»/ چرا آقازاده‌های خاص با فیلیمو همکاری تنگاتنگی دارند؟ +عکس و فیلم

چندی قبل در همین رسانه گزارشی تفصیلی از آقازاده یکی از مسئولان امنیتی سابق منتشر شد که در این پلت‌فرم مسئول گردآوری دیتا است. معرفی این چرخه حمایت‌ها این موضوع را آشکار می‌کند که هشت پای اقتصادی- فرهنگی صباایده با چنین روش‌هایی تقویت می‌شود.

با آشکار شدن این داده‌ها به صورت طبیعی، اعتراض به محتوای هنجارشکنانه دو برنامه عیدی HD و اسکار (مهران مدیری)، زمینه‌های اعتراضی را گسترش می‌دهد و در روندی تدریجی، با یک ردگیری ساده در میان روزنامه‌های رسمی، نام آقازاده مدنظر رمزگشایی می‌شود تا مشی ساختاری ایرانسل نسبت به ارائه خدمات به این پلت‌فرم متوقف شود.

اما نکته مهمتر این است که وجود، هویت و استمرار فعالیت‌های این آقازاده‌های سیستمی متصل، با هژمونی داخلی نظام جمهوری اسلامی نسبت تنگاتنگی دارد.

طبیعی است که محتوای برنامه‌ای همچون اسکار (مدیری) هنجارشکنی را عادی‌سازی کند و از طرف دیگر افکار عمومی با این گزاره مواجه است که گردانندگان «ویستا مدیا» آقازاده‌های از جنس سیستم است و چطور ممکن است که با پلت‌فرمی که اسم رمز مهسا امینی را به صورت هشتگ به کار برد، همکاری کند؟

این آقازاده‌ها با چه استدلالی از چهره‌ای همچون مدیری حمایت می‌کنند که ناگهان همکاری‌ اقتصادی چندین میلیاردی‌اش با تلویزیون را در کشاکش شورش‌های ۱۴۰۱ نادیده گرفت و به صف حمایت از آشوبگران پیوست.

طبیعی است که وقتی ساختار فیلیمو توسط ایرانسل حمایت می‌شود و ویستا مدیا هزینه چندین میلیاردی مهران مدیری را گردن می‌گیرد، در بزنگاه‌هایی نظیر ۱۴۰۱ مدیری همان سویه پیشین را انتخاب خواهد کرد. اعتراض به تولید چنین محتواهایی از سوی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های طبیعی است و این روند حمایتی توسط ویستا مدیا از فیلیمو باید مورد بازنگری قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    44 13
    در آخرین برنامه اسکار یعنی هفته گذشته مدیری سوالی راجع به مقایسه قیمت الان و سال 82 مطرح می کند در حالی که نه به افزایش حقوق ها می پردازد و نه به زندگی متحول شده مردم و نه حقوق های نجومی خودشان و معلوم است که دنبال تخریب دولت و نظام است.
    • DE ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      14 14
      میشه درصد افزایش قیمت ها و درصد افزایش حقوق رو کنار هم بفرمایید تا استفاده ببریم
    • US ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      11 17
      شما الان پولدارتر شدی؟ توهم برتون داشته ها. گند زدید به اقتصاد روتونم سنگ پا
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      8 12
      چه ربطی دارد که به افزایش حقوق ها نپرداخته ، مقایسه قیمت ها تورم را نشان میدهد که عملا با هیچ افزایش حقوقی جبران نمی شود . زندگی متحول شده مردم هم که نیاز به بازگو شدن ندارد سری به کوچه و خیابان بزنید از بس که زباله گرد و فقیر می‌بینید با خود می‌گویید کاش در خانه حبس شده بودم .
    • کارتن خواب IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      8 2
      در تئاتر های بازاری تکه پرانی های جنسی کاملا آزاد است !
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      6 7
      یعنی ما پولدارتر نشدیم؟ فقط یه نمونه ماشین های توی خیابون رو ببین!!! یه زمانی ماکسیما نماد خز پولی بود!!! یه زمانی لپ تاپ و گوشی نماد پز دادن بود الان چی؟؟؟؟
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      3 2
      شما توقع داری نسبت به سال ۸۲ هیچگونه تورمی نداشته باشیم ؟ ! چنین چیزی بنظر خودتون ممکنه ؟ ! تا بوده تورم بوده , کی مثلن تورم نداشتیم ؟ همیشه هم موقع تورم همه همینایی رو گفتیم که الان داریم میگیم , ضمنا الان وضعیت معیشت نمی‌گم حالا خوبه ولی نسبت به دوره قبل خداییش بهتره، انشاالله که بهترم بشه
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      2 1
      خطاب به ۱۸:۵۵ خیلی پرتی عمو اینی‌ که الان دست همه لپتاپ و گوشی هست که نیست نشونه ثروتمند شدن مردم نیست ماهیت این کالاها از لوکس به مصرفی تبدیل شده این‌اتفاق تو همه دنیا افتاده کافیه قیمت سیمکارت رو در سال های دهه هشتاد ببینی درباره ماکسیما لاکچری بودم چون ماشین دیگه ای وارد نمیشد
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    28 1
    خدا لعنت کنه برخی اقازاده ها که با نفوذشان گند زدن به همه چیز.
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      9 0
      درد و بلاى آقازاده هاى شهيد مفتح و امثالهم تو سر برخى آقازاده هاى مالپرست و آبرو بر نظام، كه معلوم نيست چه دستگاهى بايد ريشه اشون رو بسوزاند ⁉️
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    27 4
    چرا جلو این اشاعه فحشا گرفته نمیشه
  • DE ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    18 1
    اوایل با اعتراض های آبدو خیاری خواست هم از آخور هم طویله بخورد و امروز با لودگی وابتذال پوچی خودش را به نمایش گذاشته ،
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    6 21
    ما که هیچ محتوای جنسی خاصی تو این مجموعه ندیدیم و مشکلی هم نداشت با خانواده دیدیم حالا اگه بعضی هنرپیشه ها یه کم جلف هستن شخصیت خودشونه تو صداوسیما هم همینطوری هستن
    • DE ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      15 2
      پس عینک بزن تا بهتر ببینی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      6 1
      پس خیلی شوتی.
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      1 0
      عجب! ندیدید یا اینکه شاید نفهمیدید ؟
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    12 1
    درظا هر قضیه کشورمان دردهه شصت هدف تهاجم نظامی قرارگرفت وجنگ تمام شد ولی درواقع قضیه جنگ دشمن باشکل جدید وقدرت بیشتر شروع شد وهنوز هم ادامه دارد. یکی از بازوهای این نبرد سنگین شبکه فیلم خانگی بود که به مدد وادادگی مسئولان فرهنگی دولت هاشمی وخاتمی واحمدی نژاد وروحانی از همان ابتدا با خیال راحت مجری استحاله فکری وفرهنگی مخاطبان خود شد.این مسئله امروز به اوج خود رسیده کما اینکه اگر کسی سال شصت خوابیده باشد وامروز بیدارشده باشد واورامهمان یک فیلم اتوبوسی شبکه خانگی کنید قطعا فکر می کند انقلاب جدیدی شده.انحراف جامعه یک شبه اتفاق نمی افتد .باید ببینیم دلسوزان انقلاب چرا ازاین حمله دشمن که هم چنان قربانی میگیرد غافل شدند؟
  • DE ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    6 1
    دیگه این حرف ها تکراری شده و شبیه نق زدن هست. وقتی مدیران سلبریتی پرور در ساختار نظارت مدام ترفیع می گیرن و در زمان درگیری از وازه سلبریتی استفاده می کنید و در زمان رای گیری صحبت از چهره می کنید، یعنی خودتون نمی دونید چی می خواهید و چیکار می خواهید بکنید
  • NL ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    12 0
    اصلا یک جمله یا حتی یک کلمه بدرد بخور تو این نمایش مسخره شان نیست فکر کنم سازندگان اسکار عمدا قصد توهین به بینندگان داشتند
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      13 2
      اسکار واقعا تهوع اور
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    10 0
    عدم یا ضعف نظارت بزرگترین ضعف مدیریتی ست
  • سید فروزان CH ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    19 0
    این اقا زاده مخفی اسم ندارد ؟؟؟؟؟ مجهول است و ملت نباید بدانند چه کسانی در گسترش فساد و رانت دست دارند ؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      14 0
      واقعا دلیل اینکه اسمشو نمی گین چیه؟ اینکه دیگه سریال هفت سر اژدها نیست که به هزار دلیل با خود وبیخوداسمارو نمی گین.
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
      2 0
      آبروی کی رو دارید حفظ میکنید همین حاشیه امنی که ساخته شده با نیاوردن اسم آقازادگانی که آزادانه وعامدانه دارند همه خطوط قرمز را رد میکنند باعث این وضع فرهنگی شده یه آدم عادی یا حتی یک تهیه کننده بدون وصل بودن به این آقازاده ها نمیتونه اثری با این محتوی ها تولید کننده اصلا مجوز ساخت داده نمیشد ویا در حین پخش توقیف میشد
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    9 1
    همون موقع که با برره مسخره کرد می بایست ذات کثیفش رو می دیدید ولی....
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    11 1
    اینهمه سال ، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی... و قضایی چه می کردند؟؟؟
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    11 1
    شوخی جنسی که در سینما و آثار شبکه نمایش خانگی عادی شده و متاسفانه برخوردی نمیشه
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    9 0
    در کنار شوخی جنسی ایرادات دیگه ای مثل فحش و ناسزا و به تازگی رقصیدن خانمها در بعضی فیلمها و عادی کردن رابطه با نا محرم و کشیدن افراطی سیگار توسط بازیگران زن و مرد در فیلمها و مصرف مشروبات و پوشش و آرایش نامناسب و توهین و مسخره کردن قشر مذهبی ووو در فیلمها زیاد دیده میشه. دارن روی ذهن و فرهنگ مردم کار میکنن اما وزارت ارشاد خوابه
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    9 0
    شبکه های اینترنتی، عرصه ؟ آقازاده های فاسد شده است.
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    4 0
    مدیر ویستا مدیا ؟
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    8 1
    بی غیرتی اگر عادی شود همه ضرر میکنیم
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    8 0
    مایه تأسف و مصداق بی هنریه که با توسل به شوخیهای جنسی می‌خوان هرجوریه بفروشن ، واقعا حیف بیت المال حلال مردم که که نیازه صرف کمک به حل مشکلات معیشتی مردم بشه، باید به اجبار صرف ساختن چه .....ی بشه کودک رو نمیشه پای این برنامه ها نشوند ، چه رسم غلطیه که بعضی اخیرا اصرار دارن شوخیهای جنسی رو به طنز وارد کنن ؟بنظر میرسه برای این رسم غلط و تقلید کورکورانه از هم بین رضا عطاران و مهران مدیری رقابت افتاده
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    6 0
    بعضی خانمهای بازیگر شوخیهای نادرستی می‌کنن حد و حدود رو رعایت نمیکنن بعد وقتی مردان اونها رو دست میندازن ناراحت میشن خب خانم محترم سنگ هم سر جایش سنگینه این چه رفتاریه این چه وضعیه
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    6 0
    جهت اطلاع دوستان چرا بزرگترین فرار مالیاتی فیلیمو هست و کسی باهاش کاری نداره
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    3 0
    رفتار بعضی واقعا زننده ست
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    9 0
    اسم این آقازاده ها رو بگوئید/....شفافیت تنها راه نجات ماست از دست مافیاهای در هم تنیده.
  • ناشناس CA ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    9 0
    تا زمانی که نام نمی‌برید و شفاف مطلبی بیان نمی‌شود یعنی...
  • US ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    2 0
    حالم از این نعیمه نظام دوست لوس و بی مزه به هم میخوره
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    5 0
    وقتی نظارت جدی نباشه و رابطه جای ضابطه و قانون بشینه پول هایی که قرار باهاش فرهنگسازی بشه اینجوری منحرف میشه و میره تو جیب یه مشت سلبریتی دوزاری و سفارتی هنرگند که اکثرا دنبال پناهندگی با لگد زدن به اعتقادات مردم هستن و تهش هم میشه تخریب باقی مانده فرهنگ این کشور
  • US ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    7 0
    دیگه وقتی ادب تربیت و سواد نباشه میشه این افتضاح و رذالت.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    3 0
    این داستان مجری نادان
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    8 0
    این آقازاده ها چرا معرفی نمیشن؟؟؟
  • سوسان IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    2 0
    در عهد بی هنری هستیم
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    6 0
    نتیجه پولهای حرام
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    5 0
    بله فکر کنم وقتشا باهاشون برخورد بشه
  • رضا IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    5 0
    به لطف انفعال محافظه کاری، بی‌تفاوتی و عدم شجاعت برخی از قضات قوه قضائیه، روز به روز شاهد افزایش نفوذ، ابتذال، فساد اخلاقی و اقتصادی و آلودگی بیشتر در عرضه های فرهنگی بخصوص سینما، تلویزیون و سینمای خانگی هستیم!
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    2 0
    بچه هامون را از نطر دید و تحلیل سیاسی امنیتی و ایدولوزیک تقویت کنید لطفا ممنون ...
  • FI ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    3 0
    کمپانی چیه دیگه؟ میدونستی کمپانی واژه ای انگلیسی است؟ میدونستی انگلیس دشمن ما و فرهنک ما و دین ما و کل هویت ماست؟ با وجود این بازهم این واژه را تکرار می کنی؟ پس فرق ما با غربگرایان چیست؟ میتونستی بگی شرکت، سازمان، موسسه، نهاد و .... پارسی را پاس بداریم.
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    2 6
    دزدی از بورس بدتره یا خنداندن مردم ؟
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      1 0
      دزدی مال و پول یک ملت بدتره یا دزدی فکر، هویت،اندیشه و تاریخ پربار یک ملت؟ هر دو بده و هر دو رو هم غرب با ما کرده! تا جاییکه میبینیم هنرمندان ما بجای رعایت احترام و ادب ایرانی به مخاطب صرفا دنبال لغت انگلیسی بکار بردن هستند، بجای ساختن طنز پر مغز و تشویق کننده به اندیشه دنبال معنادار کردن طنز با شوخیهای جنسی سخیف هستند، بجای ارزش قائل شدن برای مردم خود و کسانیکه با آنها عمری زندگی کردند، با دشمن مردم خود همصدا شده اند وبه خودی خیانت میکنند، و بجای کسب معیشت حلال و دلسوزی و رحم به هموطنان برای اخذ بیت المال، دنبال کسب درآمد گزاف و بالا اونهم بهر قیمتی هستند.
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    6 0
    وقتی مخاطب میلیونی تلوزیون را از دست میدن به دنبال جذب مخاطب با حاشیه سازی هستن
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    1 0
    اون پسره هم کع از خندوانه دراومند محتوای برنامه های اون هم مثل همین
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    3 0
    حروم لقمه های بی بند و بار
  • یزدان IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    1 4
    اسکار خیلی هم عالی بود سوزش شماها از چیز دیگست
  • حامد US ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    1 0
    تعجب ندارد اگر روزی معلوم شود همه اینها توسط " متین سلطان خواه" واقعی اداره می شود و تمام رقابت ها هم زیر نظر او است. باندهای مالی باید عیان باشند وگرنه می شوند اژدهای هفت سر.
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      0 0
      درسته 👌🏻👌🏻
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 2
    اونایی دوست ندارند ببینند صدا و سیما ببینند
  • Nasir IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    یه راهنمایی میکنم صاحب ژن خوب ?
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    برخی از آدمها وطن فروشی شون از جنسِ «حزبِ بادِ »
  • حسين DE ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    2 0
    توسعه و ترويج ابتذال جزئى جدائى ناپذير از فرهنگ نئوليبراليسم است كه تقريبًا بر تمامى دنيا از جمله در كشور ما تسلط پيدا كرده،در ايران در زمينه هاى آموزشى ،اقتصادى،اجتماعى و فرهنگى و هنرى هيچگونه اثرى از فرهنگ انقلابى متا'سفانه ديده نميشود و اين يك خطر بسيار بزرگ براى انقلاب است كه جامعه را از درون متلاشى ميكند توسعه و ترويج فرهنگ منحط و مبتذل نئوليبراليسم باعث ميشود كليت اركان جامعه مسخ شود تا ما براحتى و بدون شليك يك گلوله از جانب دشمنان براى هميشه نابود شويم،بايد بفكر چاره بود،در ضمن چرا اسامى اين آقازاده ها و همچنين پدران آنها را به مردم معرفى نميكنيد؟ مگه ميترسيد؟
  • علی IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    2 0
    و باز قصه آقازادگی !!!
  • ناصر IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    2 0
    مشرق عزیز شما با عدم شفافیت در مورد آقا زاده ها مردم راذنسبت به کل آقاها و میران نظام بدبین می کنید به تمام سرداران و روحانیت بزگوار و روسای جمهور و روسای مجلس و... بدبین می کنید و به همه مشمول ذمه می شوید یا ننویسید و یا شفاف بنویسید و مردم را نسبت به کل میران بدبین نکنید و ای کار شما ضربه اش بیشتر از ابتذال فرهنگی است
  • ناشناس IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    1 0
    همین فلان زاده ها در همه امور کشور نفوذ کردند و بازیگردانی میکنند و هیچ نهاد و ارگانی هم به بهانه مصلحت نظام باهاشون برخورد نمیکنه، نتیجه شوم این مصلحت اندیشی نظام و چپاول بی حد ....زاده ها رو مردم بدبخت دارند میدند.. آیا آبروی نظام در گرو عده ای دزد و اختلاسگر و خائنه؟
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    1 0
    اسکار ، برنامه ای لجن و چندش
  • BE ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    تو جبهه فرهنگی انقلاب کار زمین مونده و پول مردم خرج این مزخرفات میشه.. این حرف درسته!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس