بالگرد اسراییل ده‌ها نظامی خودی را هدف قرار داد

 یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد که یک بالگرد آپاچی رژیم صهیونیستی به اشتباه نظامیان این رژیم را در غزه هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، یک بالگرد جنگی صهیونیستی در روزهای اخیر به طور اشتباه منزلی را در نوار غزه که تعدادی از نظامیان صهیونیست در آن پناه گرفته بودند، گلوله باران کرد و یکی از این نظامیان کشته شد.

به گزارش این روزنامه صهیونیستی، نیروهای زمینی رژیم اسراییل از این بالگرد آپاچی درخواست کمک هوایی کرده بودند تا مبارزان مقاومت را که در نزدیکی آن‌ها مستقر بود، هدف قرار دهد، اما بالگرد صهیونیستی با شلیک‌های اشتباه، ساختمانی را هدف قرار داد که نظامیان صهیونیست در آن موضع گرفته بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حال تحقیقات در مورد این حادثه است.

پایگاه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» آورده است که از ابتدای جنگ غزه، موارد مشابه زیادی رخ داده است.

ارتش صهیونیستی نیز اعلام کرد که در این جنگ کنونی در همکاری میان نیروی زمینی و هوایی و تعداد دفعاتی که نیروی هوایی به کمک نیروی زمینی آمده، رکورد شکنی کرده است.

این ارتش اعلام کرد که نیروهای زمینی و هوایی تاکنون ۱۰ هزار حمله مشترک انجام داده اند و در این حملات، نیروی زمینی از نیروی هوایی درخواست کمک کرده است.

در بخشی از این گزارش آمده که از ابتدای جنگ غزه تاکنون، ده‌ها نظامی صهیونیست به طور اشتباهی کشته و یا زخمی شده‌اند و ارتش از ترس خانواده های کشته شدگان تلاش می کند که این مساله را سانسور کند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه(هفتم اکتبر) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ ( ۲۴ نوامبر) میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا برقرار شد.

به دنبال پایان آتش ‌بس‌موقت چهار روزه، قطر به عنوان یکی از کشورهای میانجی اعلام کرد که توافق حماس و تل آویو برای تمدید آتش بس به مدت ۴۸ ساعت حاصل شده است. حماس هم اعلام کرد که با قطر و مصر در مورد تمدید آتش‌بس بشردوستانه موقت برای ۲ روز دیگر، بر اساس همان شروط آتش‌بس قبلی به توافق رسیده است.

صبح جمعه ۱۰ آذر( اول دسامبر) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    8 1
    به جهنم!
  • ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    6 1
    اسراعیلیها فقط بمبهای کنار جاده ای و تله های انفجاری میطلبن
  • ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    13 1
    دمت گرم خیلی هم خوب~
  • ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    آیا اطلاع هست : جنبش مقاومت اسلامی (به عربی: حركة المقاومة الإسلامية) با نام اختصاری حَماس، یک سازمان و تشکیلات سیاسی و نظامی اسلام‌گرای سنی مذهب است که بر نوار غزه در سرزمین‌های فلسطینی حکومت می‌کند.[با وجود اینکه مقر حماس در شهر غزه است، در کرانه باختری که سازمان فتح کنترل آن را اعمال می‌کند، نیز حضور دارد. جنبش مقاومت اسلامی به‌طور گسترده‌ای به عنوان «نیروی سیاسی برتر و غالب» در سرزمین‌های فلسطینی در نظر گرفته می‌شود.
    • ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      زحمت کشیدی رفتی گوگل دقیقا مثل انون‌نوشتی خودمان دیدیم
    • ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      منظورم سایت ویکی پدیا بود..
  • ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 0
    خوب درخواست کمک کردن بالگردشون کمکشون کرده دیگه ؛)) / کمک میکنند که راحت تر برن جهنم زجر نکشن ؛)) / جدای از شوخی احتمالا خودی هاشون رو زدند که بدست نیروهای مقاومت اسیر نشن
    • ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      نه بابا آزخری شونه بعثی ها هم چندین بارنیروهای خودی شون زدند اشتباهی..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس