کد خبر 1539849
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
واردات آیفون ۱۴ به بالا آزاد نمی شود

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بعید است تصمیم ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ به بالا عوض شود و ورود، استفاده، به کارگیری و فروش این موبایل ممنوع است.

به گزارش مشرق، سید مجید رضوی آرانی اظهار کرد: در ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز و وزارتخانه‌های مرتبط در برابر واردات این گوشی همراه که نام آن را نمی‌بریم و همه هم می‌دانند (آیفون ۱۴ به بالا) به هر شکلی می‌ایستیم، خدمات به آن داده نمی‌شود و واردات آن غیرقانونی است.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بعید می‌دانم این تصمیم عوض شود و ورود، استفاده، به کارگیری و فروش این موبایل ممنوع است.

گفتنی است، حمیدرضا دهقانی‌نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده بود که برخورد با آیفون قاچاق ۱۴ به بالا در دستور کار قرار گرفته و این موضوع به دبیر کمیسیون مقابله قاچاق کالا و ارز استان تهران ابلاغ شده است. با هماهنگی ضابطان نسبت به جمع‌آوری کالای آیفون ۱۴ و ۱۵ قاچاق اقدام خواهد شد.

به گفته دهقانی نیا، اگر شخصی به فروشنده‌ای که گفته کالا در آینده رجیستر می‌شود اطمینان کرده و آیفون ۱۴ به بالا خریده و حالا متوجه شده که کالا قاچاق است، می‌تواند با فاکتور به تعزیرات مراجعه و از فروشنده شکایت کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    خدا رو شکر کل مشکلات کشور حل شد با این تدبیر حکیمانتون احسنت به این تدبیر و آینده نگری خدایا شکرت که سعادت دادی بهمون تا این مسئولین بر ما حکومت کنن چجوری پاسخگوی این نعمت بزرگ باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس