سخنگوی دولت: جهانیان برای نابودی رژیم صهیونسیتی قیام کنند

سخنگوی دولت با اشاره به بمباران بیمارستانی در غزه توسط رژیم صهیونسیتی گفت: این جنایت‌ها در ذهن هر انسان آزاده ای یادآوری می کند که باید یک قیام جهانی برای نابودی این غده سرطانی اتفاق بیافتد.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در فلسطین و بمباران بیمارستانی در غزه گفت: این رژیم تا دندان مسلح یک پادگان علیه بشریت و انسانیت، زنان و کودکان است.

وی افزود: این جنایت‌ها و اقدامات وحشیانه‌ای که این رژیم کودک کش انجام می‌دهد هیچ جای دفاعی را برای هیچ انسان آزاده ای باقی نمی گذارد.

بهادری جهرمی یادآور شد: این جنایت‌ها در ذهن هر انسان آزاده ای یادآوری می کند که باید یک قیام جهانی برای نابودی این غده سرطانی اتفاق بیافتد.

شب گذشته رژیم جنایتکار صهیونیستی با بمباران بیمارستانی در غزه موجب شهادت جمع زیادی از مجروحان و مردمی که به بیمارستان پناه برده شد.

صهیونیست‌ها دیشب علیرغم قولی که به صلیب سرخ درباره امنیت این بیمارستان داده بودند، در جملاتی وحشیانه دست به جنایتی تلخ زدند.

این جنایت وحشیانه موجب خشم بسیاری از ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان شد و در همین راستا تجمعات گسترده‌ای در ایران و بسیاری از کشورها برگزار شد.

فیلمی که در ادامه آمده بخش هایی از تجمع مردم تهران را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    چرا خودت اول نمیری باهاشون بجنگی؟
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    آقا جان شما جلو برو ما پشت شما هستیم، یا راه باز کنید ما میریم .... فقط حرف مفت و محکوم کردن
  • جهانیان IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    چشم استاد منتظر دستور شما بودیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس