1

روزنامه اعتماد همراه با رسانه های معاند به صورت پرحجم در پی القای این مسئله است که مهرجویی فیلمساز منتقد حکومت بوده و قتل وی سیاسی است!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز سه شنبه ۲۵ مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد که مهم‌ترین تحولات جنگ غزه از سیگنال معنادار بایدن تا تشدید نگرانی‌های بین‌المللی، ادامه واکنش‌ها به قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر، نقره‌داغ کم‌کاران نهضت مسکن و بلوک بندی‌ها در مجلس آینده در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

عملیات طوفان الاقصی به دهمین روز خود رسیده است و بر اساس برخی گزارش‌های غیر رسمی از سوی صهیونیست‌ها، احتمال افزایش میزان تلفات رژیم صهیونیستی تا ۱۸۰۰ نفر وجود دارد. تعدادی شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه، به ۲۷۵۰ نفر رسیده است. مقاومت غزه کمکان به حملات خود به سرزمین های اشغالی ادامه میدهد. گردان‌های قسام امروز تل آویو را مجددا مورد حمله موشکی قرار دادند.

جنگ در غزه همچنان مورد توجه روزنامه‌ها بوده و آن را مورد ارزیابی و تحلیل قرار می‌دهند، روزنامه آرمان امروز درباره ریشه های موفقیت طوفان الاقصی می‌نویسد:

حمله خاکی و آبی و چند جانبه گروه حماس در صبح روز هفتم اکتبر که موجب تحیر و اسباب حیرت مردم و افکار عمومی جهان شده و تا حدی توانست به افسانه شکست ناپذیری ارتش اسرائیل پایان دهد، بر همین اساس صورت گرفت. البته بی ثباتی دوران اخیر اسرائیل فقط محدود به یکه تازی و تعقیب سناریوی بحران نتانیاهو نیست. در طی ۴ سال اخیر ۴ نوبت انتخابات برای کرسی نخست وزیری در این کشور برگزار گردید و هر یک از نخست وزیران نه مستقل بلکه فقط به واسطه ائتلاف با حزب یا احزاب دیگر توانستند دولت تشکیل دهند. دولت ائتلافی راستگرا (نفتالی بنت) و (یائیر لاپید) که از نتانیاهو راستگرا تر و دارای گرایشات ارتدوکسی و پیوریتن بوده اند، مهمترین دلیل و گواه بابت بی ثباتی در اسرائیل بوده است.

قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر سیاسی است! / از فرصت جنگ در غزه برای مذاکره مستقیم با آمریکا استفاده کنید

روزنامه شرق اما جنگ در غزه را فرصتی برای گفتگوی مستقیم میان ایران و آمریکا دانسته و در سرمقاله خود نوشته است:

اگر تحولات ناشی از جنگ جاری نتواند آثار برخی تحولات اجتماعی-اقتصادی و سیاسی در جوامع عربی به‌ویژه بعد از بهار عربی را خنثی کند و مخالفت مردمی با عادی‌سازی روابط با اسرائیل تنها در حد مخالفت غیرفعال باقی بماند، مشکل می‌توان تصور کرد که روند عادی‌سازی بعد از افتادن آب از آسیاب‌ها دوباره از سر گرفته نشود. حدس و گمان‌هایی نیز درباره تأثیرات درازمدت جنگ غزه و ازجمله تأثیر آن بر «تفاهم نانوشته» بین ایران و آمریکا مطرح است.

در بخشی دیگر از این یادداشت آمده است:

پیش‌ازاین تهدیدهای غیرمستقیمی درباره سپرده شش میلیارد دلاری ایران در قطر و ۱۰ میلیارد دلاری ایران در عمان مطرح شده؛ اما تاکنون اقدامی عملی در این زمینه از سوی آمریکا صورت نگرفته است. همچنین برخی نیز مدعی شده‌اند که تحولات جاری موجب تغییرات اساسی در معادلات منطقه‌ای و کم‌وکیف روابط ایران و آمریکا خواهد شد؛ اما مادام که سرانجام جنگ غزه ناروشن است و هنوز تهاجم زمینی اسرائیل به داخل غزه و سرنوشت آن روشن نیست، مشکل می‌توان درباره آثار درازمدت این جنگ سخن گفت.

قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر سیاسی است! / از فرصت جنگ در غزه برای مذاکره مستقیم با آمریکا استفاده کنید

روزنامه اصلاح‌طلب هم‌میهن اما نتیاهو را مزاحم بایدن در اجرای سیاست‌های منطقه‌ای خوانده و می‌نویسد:

رهه فعلی، آمریکا همچنان حمایت دیپلماتیک و نظامی و مداخله نظامی بالقوه در جریان درگیری فعلی را به نفع اسرائیل خواهد کرد. اما ماجرا زمانی آغاز می‌شود که این درگیری پایان یابد. وقتی که مرحله اضطراری جنگ تمام شود، سیاست‌مداران منتقد آمریکایی به همتایان اسرائیلی خود خواهند پیوست تا توانایی‌های کابینه نتانیاهو را بابت شکست اطلاعاتی‌اش که منجر به موفقیت حمله حماس شد، زیر سوال ببرند. اما در شرایط کنونی، آمریکا به حمایت از اسرائیل در جریان جنگ جدید از طریق حمایت از عملیات نظامی در غزه و جست‌وجوی مداوم برای آزادی اسیران اسرائیلی و همچنین کمک به بازدارندگی اسرائیل در مقابل ایران و حزب‌الله بابت جلوگیری از تشدید درگیری‌های منطقه‌ای و باز شدن جبهه‌های جدید ادامه خواهد داد. اما پس از پایان جنگ، واشنگتن دیگر نیازی به حفظ این سطح حمایت از اسرائیل نخواهد داشت.

قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر سیاسی است! / از فرصت جنگ در غزه برای مذاکره مستقیم با آمریکا استفاده کنید

بازار شایعات بی اساس درباره قتل مهرجویی داغ است!

پس از انتشار خبر قتل کارگردان هامون که پیامد انتشار اخبار در درگاه‌های رسمی است، شبکه‌های معاند ضد انقلاب تلاش می‌کنند تا مرگ این زوج را ادامه قتل‌های زنجیره‌ای و کاملا آنرا سیاسی جلوه دهند و از ویدئوی اعتراضی مهرجویی پس از عدم اکران فیلم لامینور در نوروز ۱۴۰۱ به عنوان دستاویزی سیاسی استفاده می کنند. روزنامه‌های اصلاح‌طلب نیز از قافله این ماجرا عقب نمانده و به بازار شایعات دامن زدند.

روزنامه اعتماد که با حاشیه سازی خاص در شماره دیروز خود مسئله قتل این کارگردان سینما را با شایعات خاص داغ کرد امروز در یادداشتی سعی در سیاسی جلوه دادن آن کرده و نوشته است:

مقصود از قتل ارعابی قتلی است که کسانی غیر از مقتول یا مقتول‌ها را بترساند. در این نوع قتل، مقتول هدف اصلی قاتل نیست، بلکه ترساندن دیگران، یا حتی کل جامعه از چیزی با چیزهایی هدف اصلی قاتل است. در این نوع قتل‌ها قربانی از میان کسانی انتخاب می‌شود که بسیار مشهور و خوشنام بوده و نام‌شان ارزش خبری بالایی داشته باشد. قتل‌های ارعابی به شکل بمب خبری درآمده و افکار عمومی را به ‌شدت متوجه خود می‌کنند. انجام چنین قتل‌هایی به شکلی رخ می‌دهند که جنبه نمایشی آنها قوی و زیاد باشد.

در ادامه این یادداشت عجیب آمده است:

در این فرم نمایشی غیر از شخصیت مقتول شیوه قتل هم اثرگذار است. هر اندازه قتل فجیع‌تر و خشن‌تر باشد، نمایشی‌تر است. در این ماجرا حمله به گردن، خونریزی شدید، ضربه سنگین به سر و قتل یک زن، عناصر نمایشی حادثه را به ‌شدت افزایش داده و تشدید می‌کنند. عاملان قتل‌های ارعابی همواره افرادی حرفه‌ای هستند که به کار خود مسلطند و می‌توانند عملیات مجرمانه خود را دقیق و سریع به انجام رسانند و کار شناسایی را بسیار سخت کنند. در قتل‌های ارعابی فقط قاتل یا قاتل‌ها دخالت ندارند. کسان دیگر نیز وجود دارند که با طراحی عملیات قتل ارعابی دنبال ترساندن مردمند، به همین دلیل معمولا این نوع قتل‌ها را باید در زمره قتل‌های سازمان‌یافته تلقی کرد.

قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر سیاسی است! / از فرصت جنگ در غزه برای مذاکره مستقیم با آمریکا استفاده کنید

روزنامه اعتماد همراه با رسانه های معاند به صورت پرحجم در پی القای این مسئله هستند که مهرجویی فیلمساز منتقد حکومت بوده و متهم اصلی قتل وی، افراد حامی حکومت هستند. این ادعا در حالی است که مهرجویی در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ علیرغم فشارهای متعدد هیچگاه موضعگیری تندی نداشته و در اکران فیلم گاو در خارج از کشور در سال گذشته نیز به رغم حضور نیروهای معاند در سالن و اجبار برای اظهارنظر علیه حاکمیت، حاضر نشد که با جریان معاند همصدا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    19 11
    برخورد با رسانه های غربگرای اصلاح طلب ضروری ست
    • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      11 7
      نظرت چیه اول با رسانه دروغ افکن مشرق نیوز شروع کنیم؟
    • SE ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      8 7
      این .... طلبان چقدر حقیرند که تو این شرایط هم که خباثت امریکا عیان تر از همیشه است باز دست از نوکری و وطن فروشی برنمیدارند
    • سعید IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      9 6
      اصلاحطلبان یک ارزو بیشتر ندارند و انهم ارتباط با کدخدا و شیطان بزرگ
    • سعید IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      7 3
      اصلاحطلبان یک ارزو بیشتر ندارند و انهم ارتباط با کدخدا و شیطان بزرگ
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    9 7
    افغانيارو بيرون كنين همين حالا
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      4 6
      ازشون کار مفت کشیدی و خونه ای که توش آسوده و در ناز و نعمت نشستی، به دست اونها ساخته شده، حالا برن بیرون!؟
  • علوی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    16 10
    آقای امیرعبداللهیان! اتحادیه اروپا با حفظ تحریم موشکی ایران آخرین میخ را بر تابوت جنازه متعفن برجام زد شما نمی خواهی اعلام مرگ برجام کنی؟ البته از مشاور لاریجانی بعید نیست‌!
    • بختیاری IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      3 5
      از اول که دزد همصدا با مردم فریاد آی دزد آی دزد سر داد مشخص بود آمران قتل های زنجیره ای و قتل وحشیانه داریوش فروهر و همسرش حتما دستی در قتل داریوش مهرجویی و همسرش داره حداقل در بهره برداری سیاسی که احتمال مسئول قتل بودن بیشتر هست و فقط با یک هدف بوده کمک و همراهی با اسقاطیل و کدخدا برای فشار از پایین و چانه زنی از بالا! ،این خط و اینهم نشون تردیدی ندارم که این جریان خائن وطنفروش عامل اصلی قتل هست.
  • شرط DE ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 6
    اگر حکومت در قتل مهرجویی نقشی نداشته که روزنامه شرق و معاندین حرف مفت میزنن و بزودی رسوا میشن
    • لنگی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      3 5
      آخه بدبخت اون خدابیامرز خودش پاش لب گور بود چرا حکومت بیاد این آدم رو بکشه ؟ چه نفعی براش داره؟ شما اگه دین نداری لااقل آزاده باش مثل این وطن فروشها و مزدورهای اصلاح طلب نباش فکر کن . خدا بهت عقل و شعور داده
    • احمد..... IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      خداشفایت بدهد! حکومت چراباید یک پیرمرد 84ساله رااینگونه بی رحمانه بکشد؟!ینقدرهم بی انصافی نکنید.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 6
    خوب چرا جلوی این روزنامه های زنجیره ای رو نمی‌گیرید. چرا نمی‌خواهید که ادعاشون رو اثبات کنن. مگه اغتشاشات پارسال با هدایت همین‌ها شکل نگرفت؟
  • حمیدرضا IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 4
    *** مشرق ارزشمند در __ حادثه قتل مرحوم مهرجویی و همسرشان __ اگر مباحث سیاسی و اجتماعی مطرح شد و هیچ گونه الزام التهاب آوری متوجه جمهوری اسلامی نیست __ یقیین بدانید و از تحقیقات و سخت گیری در تحقیقات حمایت کنید ... واقعا این حادثه را تاسف بار بدانید زیرا در این کار حرمت انسان و انسانیت و قشر هنرمند را داغدار و عزادار نموده است ... *** جامعه هنری محترم کشور __ بیگانه سعی نمود قشر متعهد و محترم هنری طی چند سال گذشته با ارتباط با انتخابات و دیگر امور بهره برداری نماید و طی سال گذشته قسمتی از بدنه هنری کشور را هم همراه و مقدمات خروج آنان از کشور را فراهم نمود ... آنان اینگونه انتخاب نمودند و آنانی که خود را رودرویی عظمت ایران قرار دادند را به قضاوت در زمان بسپاریم .... حادثه تلخ اخیر را به تمام جامعه هنری کشور تسلیت و تعزیت نموده و مطمن باشید قانون در مقابل اقدام این افراد موشکافانه و با سخت گیری آنان را به پنجه عدل و قانون خواهد سپرد ... به امید بازگشت روزهای اوج هنر و سینما و تئاتر و معرفی استعدادهای درخشان از جامعه هنری ... پیروز و موفق باشید .
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 1
    درسته
  • FR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 2
    بالاخره اصلاح طلبها خودشان را بیشتر و بهتر می شناسندو قیاس به نفس میکنند البته دست پیش را هم در این مورد گرفته اند که تا افشا شدن این قتل بنوعی توطئه آمیز حد اکثر سوء استفاده را کرده باشند
  • رسول IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 1
    دادگستری تهران انتخابات کشتی و پیروزی دبیر رو باطل کرد!!؟ چقدر قوه قضاییه در کار این دولت دخالت میکنه؟ بی سابقه هستش
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    1 0
    بله هست چیزی نداشتن که بخواد دزد باشه یا کار اون جناح که بقیه هنرمندا بترسونن اعتراض نکنن یا کار این جناح که جناح مقابل خراب کنه
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    4 0
    هیچ سناریو غیر ممکن نیست مگه سانچی و پلاسکو مشخص شد اگه این قتل سیاسی باشه طرف سوژه سن بالا انتخاب کرده که بقیه بترسونه و بگه سنش بالاست مهم نیست به هدفش که ترسوندنه رسیده ازونطرف احتمالا دارو دسته این روزنامه شاید نقشه برا بدنام کردن جناح حاکم اجرا کرده باشند
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 1
    روزنامه اعتماد همراه با رسانه های معاند به صورت پرحجم در پی القای این مسئله است که مهرجویی فیلمساز منتقد حکومت بوده و قتل وی سیاسی است!به نظر شما چرا اینطور است ، جوابش بسیار ساده است چون قانون شکنی و شایعه پراکنی و دروغگویی در ایران جزو کارهای بسیار کم هزینه حساب می شود و تقریباً هیچ برخورد بازدارنده قانونی با آن نمی شود
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    بالاخره معلوم میشود
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    2 5
    به قول امام مسلمانان هر کدام یک سطل آب بریزند اسراییل را آب برده
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    16 9
    یک بیمارستان رو با خاک یکسان کردن برای ملت ما هم سوژه شده مهرجویی.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 7
    اینو دیگه همه می دونن
  • میثم IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    3 5
    کثیف تر از تروریست ها و جانی های آمریکایی و صهیونیستی میدونید کیا هستند؟ درست حدث زدید، اصلاح طلبان . امام میفرمود منافقین از کفار بدتر هستند
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    5 4
    روزنامه اعتماد پای خودش گیر هست تا دیروز داشت عجز و لابه میکرد برای مصاحبه ش
  • حسن IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 1
    یعنی دزده اول شب رفته دزدی که صاب خونه بیداره دزدی کنه اما دیده بیدارن و نمیذارن دزدی کنن فرار نکردن گفتن تا اینجا اومدیم بذار دو تاقتل هم انجام بدیم بریم ..
  • DE ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    مثل همیشه رجوی خلقی می‌کشد و به گردن جمهوری اسلامی می اندازند قبلاً هم دقیقا همین سناریوها رو تکرار کردند
  • سید فروزان CH ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    4 2
    روزنامه کثیف اعتماد ، دقیقا شیوه قتل ارعابی را میداند ، تنها کسانی که در دوره گوربگوری هاشمی در قتلهای زنجیرهای شرکت داشتند اینچنین بخوبی تشریح میکنند ، نظام باید امثال این روزنامه ها را تعطیل و مسئولان انرا به اشد محازات برساند که این افراد همان سرمایه های رژیم اشغالکر در ایران هستند و امروز با توجه به وحشیکریهای رژیم اشغالکر ،عوامل آنها باید به محازات برسند .
  • سید فروزان CH ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 4
    آقای اژه ای اکر جز این اصلاح طلبان بی غیرت خائن نیست ،باید این کثافتها را محازات کند
  • دهقان IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 1
    حتما روزنامه اصلاح طلب اعتماد با قاتلین مرحوم مهر چویی از قبل اقدام به قتل هماهنگ بوده اند وگرنه مورد قتلی که هنوز در حال بررسی و زمان بر می‌باشد تا جوانب آن مشخص گردد فورا انگ سیاسی به آن زده میشود تا به نوعی ضربه ای در جهت منافع و هم سویی با دشمنان به ایران و امنیت آن زده شود این جماعت اصلاح طلب چون خواهانی در بین مردم بخاطر معروفیت به دولت کلید داشتند که قفلی باز نشد و حتی تمام سوراخ های ریزم بتن ریزی و تا نسلها برای جوانان اینده ایران تصمیم گیری و باعث تحقیر و عقب ماندگی و تحریم و در جا زدن کشور شدند و از طرفی با فرافکنی همین اصلاح طلبان اغتشاشات سال گذشته در هم سویی با دشمن رقم خورد وجدان که نباشد در جهت نیل به اهداف شوم و دنیا پرستی و ضربه زدن به امت اسلامی هر بهانه ای و گزکی دست دشمن میدهند تا شاید از تملق برای دشمن کلاهی در آینده آنهم در سراب برای خودشان از نمد و پشم حیوان مرده محیا نمایند زهی خیال باطل که مردم فهمیده و آب دیده شده و دسیسه و فرا فکنی در بین مردم ایران دیگر به یک عباسی هم خریدار ندارد مرگ و لعنت ابدی بر هر آنکس که امنیت ایران اسلامی را در اهداف خود متصور و خواهان می‌باشد
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 2
    روزنامه اعتماد خودش مشکوکه دراین قضیه واحتمالا مقصر
  • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 1
    شیطان نامه اعتماد ماموریت جدیدش میباشد تاجنایتی راکه اربابانش مرتکب شدهاند گسترش بدهد پیگیری قتل ازمتهم اول همین سیاهنامه که ناشر جنایت است میباشد
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 2
    حیواناتی که این حمایت رو مرتکب شدند با حیواناتی که دنبال فرصت مذاکره مستقیم هستن هیچ تفاوتی هدارند
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 4
    حمله به منافع شیطان بزرگ در سرتاسر جهان می تواند از جنایات جنگی رژیم کوکی صهیونیستی بازدارنده باشد
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    3 4
    اصلاحطلبان غم مظلوم ندارند غم عدم ارتباط با شیطان دارند
  • حمید ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    3 1
    تمام روزنامه های اصلاح طلب برای دشمن کار میکنند.سیاه نمایی. دروغ .تهمت .جاسوسی.وهمراهی رسانه ایی با دشمنان ایران.هیچ فرقی با عنترنشنال ندارن این اصلاح طلبان وطن فروش
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    به دست اندرکاران رسانه های اصلاح طلب توصیه مبشود این چند روزی دست از شستن صورت سیاه یانکیها بردارند وگرنه بعید نیست ملت غیور خشم خود را بر سر این خالی کنند. خصوصا صادق خوشگل کلام صهیون پرست.
  • مهدی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    هرچی جلوتر می ریم چهره کثیف منافقین جمع شده در اعتماد و شرق و هم میهن ، به همون معنایی که تو قرآن آمده آشکار تر می شه ... اگه اهل قرآن خوندن باشید دقیقا متوجه می شین با چه بیان روشنی منافقین را شرح داده
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    اینا رو ولش، فقط یکی آدرس صادق زیبا کلانم رو اینحا درج کنه، ما که دستمون به نتنیاهو خونخوار نمیرسه،
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    اینا از آمریکایی ها آمریکایی ترند.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    اگه اعتماد میگه سیاسیه پس حتما از پلیس بهتر میدونه کی پشتش هست یاد حرف نتانیاهو که اصلاح طلبها با ما هستند میفتم
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    افساد طلبان همیشه عادت به چرت وپرت گویی دارن اینها هر یه ساعت یه فتنه راه نندازن روزشون شب نمیشه خاک بر سرهای غرب زده ،مفلوک ،فتنه گر
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    اقای سپاه الان وقتشه یا بمب اتم بساز یا بخر
  • سیداسماعیل هاشمی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    باتوصیفی که روزنامه اعتمادازقتل اقای مهزجویی وهمسرشان میکندشک داشته باشیدکه ایاخودشان دراین عمل زشت دستی دارندولی درحال فرافکنی هستندودیگران رامتهم میکنند
  • یاور انقلاب IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    عوامل روزنامه شرق : انشا اله روزی برسد کاسه لیسی غرب را کنار بگذاری و در جریان مسیر توده ملت قرار بگیری یادتان رفته هنگام خروج امریکای جنایتکار از افغانستان نوکرانشان و سرسپردگان افغانیشان را جا گذاشتند و فرار کردند ولی سگهایشان را در هواپیما روی صندلی نشاندند و با خود بردند یا با بقییه نوکرهایشان چطور رفتار کردند ، درس بگیرید وبه اغوش ملت برگردید.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    چگونه تشخیص داده می شود که یک روزنامه معاند نظام، پادوی عامل بیگانه، آتش روشن کن معرکه ومخل امنیت نیست شما بفرمایید
  • HK ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 0
    حذف قبول شدگان آزمون استخدامی دولتی با مدارک بالاتر غیرقانونی و بی عقلی است ، هرکسی بتواند ملاک شایستگی آزمون ها را بدست آورد باید بتواند استخدام شود گناه نکرده درس خونده و علمش بیشتر است
    • احمد..... IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 0
      وات د فاز؟؟!!!!
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    ما نیازی به مذاکره با شیطان بزرگ نداریم ولی برای شما بهترین فرصت است که با سواستفاده از کشتار مردم مسلمان غزه برای رژیم کودک کش اسرائیل دم تکان دهید
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    چرا امثال روزنامه اعتماد رو خفه نمیکنید تا اعصاب و روان ملت رو به بازی نگیرند؟ مرده شوی این قوه قضائیه پخمه و بی عرضه رو ببرند با این عملکردش!
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    پیش گوی شما چندان که فکر می‌کنید درست از آب در نخواهد آمد. اسرائیل و آمریکا در رویای الحاق غزه ب اسرائیل هستند. تمام سعی و انرژی خود را در این راستا بکار خواهند بست. می‌دانند موفقیت هم چند روزه نبوده بلکه چند ساله است. در این میان آیا کشورهای عربی از آمریکا سلب اعتماد نخواهند کرد؟ فرصت برای چین و روسیه برای تغییر جهان بیشتر نخواهد شد. اروپا، آمریکای جنوبی، آفریقا و کشورهای خاور دور ب یکدیگر نزدیک تر نخواهند شد؟
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    کار فضایی ها بوده
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    رسنا زدین تو فاز
  • دکتر محلاتی FR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    جای نادر شاه افشار خالی است که دهان این به ظاهر ایرانیهایی که تقاضای مذاکره با امریکا را میکنند با سُربِ مذاب پر کند !
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    خون شهیدان غزه آنقدر مقدس است که با تمام دنیا نمیشود مقایسه کرد چه رسد به معامله
  • علی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    مادر کسی که میگه با آمریکا مذاکره کنید عزادار
  • رضامحمدی IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    مرگ بر آدم کش و افکار مریض

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس