1

در روزهای اخیر برخی جریان‌های سیاسی هم راه با معاندین نسبت به کمک‌های معنوی ایران به فلسطین واکنش نشان می‌دهند و این سوال را دارند که چرا جمهوری اسلامی مردم ایران از مردم فلسطین حمایت می‌کند؟

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه های امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد که بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دانشکده افسری امام علی(ع) درباره شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی، وحشت از عملیات زمینی در غزه، شفافیت مجلس، تحلیل انتخابات زمستانی و مرگ ۳ هزار تن در تصادفات رانندگی نیمه نخست ۱۴۰۲ در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا صبح دیروز در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، این نیروها را دژ امنیت، عزت، و هویت ملی خواندند و با اشاره به شکست «غیرقابل ترمیم» رژیم صهیونیستی در حماسه اخیر جوانان فلسطینی، تأکید کردند: عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند و با یاوه‌گویی، شجاعت جوانان فلسطینی و طراحی هوشمندانه آنان را برعهده غیرفلسطینی‌ها بگذارد. این بیانات ارزشمند مورد توجه همه روزنامه‌ها قرار گرفته و در کنار آن به تحلیل وضعیت جنگ در غزه نیز پرداخته‌اند.

روزنامه اعتماد در یکی از یادداشت‌های امروز خود به تحلیل رابطه منافع ملی ایران و مقاومت اسلامی در غزه پرداخته و نوشته است:

ایران چگونه می‌تواند به گونه‌ای رفتار کند که هم دستاوردهای حماس و فلسطینیان حفظ شود و هم منافع ملی و امنیتی ایرانیان مورد تهاجم و خدشه قرار نگیرد؟ ایران می‌تواند به طرف‌های مقابل بقبولاند که راهی جز رفراندوم با حضور همه طرف‌های حاضر در سرزمین‌های اشغالی برای شکل‌دهی به یک حاکمیت فراگیر وجود ندارد. این سیاست‌ورزی در حوزه دیپلماسی جمهوری اسلامی به مسائل داخلی ایران هم تاثیرگذار است.

در بخشی دیگر از این مقاله آمده است:

این‌گونه نیست که سیاست‌های بیرونی یک نظام سیاسی، بدون تاثیر بر سیاست‌های داخلی آن باشد. همان‌طور که رخدادهای داخلی کشور بر مناسبات بیرونی اثرگذار هستند. در ماجرای فوت مهسا امینی این ارتباط و نزدیک به عینه مشخص شد؛ بسیاری از مجامع بین‌المللی نسبت به رخدادهای پس از فوت مهسا امینی واکنش نشان دادند و حتی ایران از برخی کمیسیون‌های سازمان ملل اخراج شد. درخصوص مساله فلسطین هم در شرایطی که ایران از برگزاری همه‌پرسی در فلسطین اشغالی دفاع می‌کند، باید در داخل هم از این ظرفیت استفاده کند تا چالش‌های کشور حل‌وفصل شوند.

توصیه یک روزنامه اصلاح‌طلب: علیه اسرائیل موضع تند نگیرید! / شاید حمایت از مقاومت فلسطینی‌ها خلاف منافع ملی باشد

توصیه یک روزنامه اصلاح‌طلب: علیه اسرائیل موضع تند نگیرید! / شاید حمایت از مقاومت فلسطینی‌ها خلاف منافع ملی باشد

در روزهای اخیر برخی جریان‌های سیاسی نسبت به کمک‌های ایران به فلسطین واکنش نشان می‌دهند و این سوال را دارند که چرا جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین حمایت می‌کند؟ شبکه‌های صهیونیستی و دیگر شبکه‌های معاند همیشه هم سعی داشتند این کار ایران را ضد منافع ملی جلوه دهند تا از این طریق به تشویش ذهن نسل جوان بپردازند. سرمقاله روزنامه اعتماد در امتداد چنین خطی قرار دارد.

روزنامه آرمان امروز نیز در گزارشی عجیب از اختلاف میان ایران و حماس خبر داده و می‌نویسد:

آیت‌الله خامنه ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با اشاره به این عملیات فلسطینی ها عنوان کردند که در این قضیه ۱۵ مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم از لحاظ اطلاعاتی، یک شکست غیر قابل ترمیم خورد. شکست را همه گفتند، من تأکیدم به غیرقابل ترمیم بودن است. من می گویم این زلزله ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست؛ ما پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‌بوسیم اما آنها که می‌گویند حماسه اخیر کار غیر فلسطینی‌ها است دچار محاسبه غلط شده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است:

اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه‌ فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سالها ادامه داشت و در ماه‌های اخیر شدت آن افزایش پیدا کرده بود. مقصّر هم دولت کنونی حاکم بر رژیم غاصب صهیونیستی است. از سوی دیگر و پیش از این صحبت ها نیز برخی منابع اسرائیلی و آمریکایی نیز عنوان کردند که ایران هیچ نقشی در حمله فلسطینی ها به سرزمین های اشغالی نداشته و این نیروهای فلسطینی بودند که با اتکا به توان خود توانستند به سرزمین های اشغالی حمله کنند. در مهم ترین اظهارات در این رابطه، وزیر خارجه آمریکا نیز اذعان داشت که هیچ نشانه ای در رابطه با همکاری ایران و حماس وجود ندارد. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و به انتقادات جمهوری خواهان درباره تصمیم کاخ سفید برای آزادسازی ۶ میلیارد دلار درآمد نفتی ایران پاسخ داد.

توصیه یک روزنامه اصلاح‌طلب: علیه اسرائیل موضع تند نگیرید! / شاید حمایت از مقاومت فلسطینی‌ها خلاف منافع ملی باشد

روزنامه هم‌میهن نیز در گزارشی معتقد است که مواضع تند تهدید منافع ملی است، این روزنامه این گزاره را به جنگ غزه پیوند زده و می‌نویسد:

جنگ این روزهای میان فلسطینی‌ها و اسرائیل با تبعات و ابعاد گسترده روبه‌رو بود و در همین زمان کوتاه اظهارنظرات مختلفی در حمایت از فلسطین یا علیه آن نسبت به شروع جنگ و اتفاقاتی که در عرصه بین‌الملل در حال وقوع است؛ به میان آمد. در این بین، البته برخی موضع‌گیری‌ها از سوی برخی چهره‌های سیاسی و نظامی موجب نگرانی‌هایی شده و برخی سخن از احتمال افزایش اختلافات با ایران در سطح بین‌الملل با توجه به اطلاعات و تحلیل‌هایی که این افراد مطرح می‌کنند، به میان آورده‌اند. طبیعتاً این مواضع اگرچه شاید در سطح جامعه و برای آنکه خوراک رسانه‌های داخلی همسو با جریان تصمیم‌گیر و برخی جریان‌های سیاسی صرفاً در بیان اقتدار تحلیل شود اما نباید آثارش را به‌ویژه در بعد سخنان مقامات در روابط سایر کشورها با ایران یا ادعاها در نگرانی‌ها نسبت به گستره فعالیت و عملکرد ایران نادیده گرفت ضمن اینکه این نوع فضاسازی‌ها با تبلیغات جهانی همراه شده و می‌تواند بر همین تصویر موجود ایران نیز خدشه مکرر ایجاد کند و این تصویر ویژه از ایران منافع ملی کشور را تحت‌الشعاع قرار دهد!

توصیه یک روزنامه اصلاح‌طلب: علیه اسرائیل موضع تند نگیرید! / شاید حمایت از مقاومت فلسطینی‌ها خلاف منافع ملی باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 75
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    18 3
    خب دلیل منطقی برای دخالت مستقیم نداریم. اگر یه فشنگ سمن ایران و منافع ما از طرف اسرائیل شلیک شد این دفعه این دلیل پیدا میشه و اسرائیلی ها موشک واقعی رو خواهند دید
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      22 6
      لعنت ابدی بر رژیم اشغالگر آپارتاید کودکش
    • مردم شریف ایران IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      1 0
      خوب آرمان فلسطین هم جزء لاینفک منافع امنیت ملی ماست و با کسی در نبرده که دشمن قسم خورده ماست و اخیرا در سازمان ملل در مقابل دیدگان جهانیان ایران را تهدید هسته‌ای کرد. لذا هر جور کمکی که اقتضا کند باید همه جانبه از فلسطین صورت بگیره و ضربات هولناکی به رژیم تروریسم و غاصب صهیونیستی وارد بشه
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      3 0
      کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    13 20
    چند روزه دارین به هر طریقی دارین میگین کار ما نبوده
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      30 6
      کار ما نبوده کار شاگردهای ما بوده. و ما به این شاگرد ها افتخار میکنیم
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      7 2
      کار یکی از گروههای هم پیمان ایران قوی بوده و این خیلی سوزش داره برای مستکبرین، ایادی اونها و کاسه لیساشون
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    37 9
    لعنت خداوند بر سرمایه های صهیون در ایران.
    • شیخ بنفش انگلیسی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      15 7
      چرا به من فحش میدی؟
  • مجید IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    7 24
    ملت ایران مهمان نمی‌خواهد به چه زبانی بگوید
    • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      7 8
      اگر مهمانهای اوکراینی و اسرائیلی بودن چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      5 5
      ذات شما همین است
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 10
    بااین(تکذیبها وتاییدها ،راست،دروغهاودروغهای مصلحتی هست یانیست,اخبار قدیم وجدید، عکس وفیلمها وپروپاگانداهای مختلف داخلی وخارجی وخودی وغیر خودی...)مردم دیگه نمیدانند(انقلابی باشندیانباشند،سیاسی باشند یا نباشند،قدرتمندهستیم یانیستیم،جنج طلب بتشیم یانباشیم،شعار بدهیم یاندهیم یااصلا باید پیرو کدام آدم آزاده،شجاع،مدیر،شفاف،راست حسینی ومسلمان...)بایدباشند
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      5 1
      شما ببینید رهبر چه میگویند همان را عمل کنید
  • هوشنگ IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 6
    اگر یکی از شما نامزد ریاست جمهوری بشه شخصا در انتخابات شرکت می کنیم بهش رای می دیم
  • هوشنگ IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 6
    بشتابید در انتخابات ریاست جمهوری نامزد بشید ما به شما رای می دیم
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      3 0
      هوشنگ منظورت از ما یعنی خودت و شوهرت
  • هوشنگ IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 6
    اگر منافع ما را در نظر بگیرید در انتخابات شرکت کنید ما به شما رای می دیم
  • هوشنگ IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 6
    فقط ریاست جمهوری شما رو قبول داریم ولاغیر
  • هوشنگ IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 3
    طوق جنون سلسله شد باز مکن
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    6 2
    اسراییل ده ها دانشمند اتمی ما رو ترور کرد.رویای نیل تا فرات داره و از گروه های تجزیه طلب علیه ایران حمایت میکنه. با لابی های بسیار عامل برخی از تحریم های اقتصادی علیه ماست. ده بار عملیات خرابکاری در ایران انجام داده.ما برای خودمان و منافعمان هم که شده باید از فلسطین حمایت کنیم.
  • هوشنگ IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 4
    حالا نوبت شماست یکی یا دو نفر از شما برای ریاست جمهوری نامزد بشه
  • هوشنگ IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 8
    فقط به خاطر رای دادن به شما در انتخابات شرکت می کنیم فقط به شما رای می دیم نه رئیسی و باندش
  • طاخا IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    7 4
    اگر حماس در جنگ با اسرائیل شکست بخوره تاوانش رو تمام ملت های مسلمان خواه‍ند داد پس انقدر منافع ملی منافع ملی نکنید. چه بخوایم چه نخوایم از چشم ما میبینن پس بهتره ملت های مسلمان اسرائیل رو نابود کنن
    • alir IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      2 1
      قطعا اسراییل اسیب جدی دیده و تاکنون اینچنین خوار و حقیر نشده است. اما حماس و غزه نیز قسر در نخواهند رفت
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    4 1
    یا خدا .دنیا پرستان وهوس بازان وکافران،فرهنگی،اقتصادی،سیاسی،مذهبی رانابودکن.الهی آمین
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    6 1
    اصلاح طلبها مزدورهای بیگانه اند که همیشه منافق گونه نظر میدن اگه شکستی بود می گن ما که گفتیم ، و اگه پیروزی بود می گن ما با شما بودیم، رژیمِ جعلی صهیون رفتنی ست دیر و زود داره سوخت و سوز نداره
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      8 0
      برادر جان اصلاح طلبان هم مزدورند و هم جاسوسن و جاسوسن و صهیونیست و هم وطن فروشن ؛ وکلا صفت کا هر چه صفت کثیف هست به اصلاح طلبان اطلاق میشود
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    12 0
    چقدرم این اصلاح طلبان منافع ملی براشون مهمه🤭🤭
    • FI ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      14 0
      برای اصلاح طلبان ستون پنجمی تنها منافع کدخدا و صهیونیست‌ها اهمیت دارد
  • US ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    11 1
    اين اصلاح طلبان واقعا يا خائن و نفوذى هستند و يا واقعا احمق هستند . اين حرفهائى كه من گاهى از آنها ميشنوم واقعا تراوشات يك مغز احمق ميباشد
  • عبدالله IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    6 1
    بعضی از دست اندرکاران رسانه های معروف به اصلاح طلب با توجه به موضع گیری و تحلیل هایی که ناشی از فساد فکری آنهاست دقیقا به فاضلاب و نجاست می مانند که مایه ننگ هر جامعه بشری هیتند.
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    6 1
    اصلاح طلبان که همه رفتارشان منافقانه است همانطور که امام راحل فرمود منافقین از کفار بدترند اصلاح طلبان که شریک جرم همه جنایات در ایران هستند جرمشان از جنایتهای آمریکا و رژیم صهیونیستی کمتر نیست چون همه مواضعشان دقیقا منطبق بر منافع دشمن است
  • رضا IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    5 4
    حماس با اینکارش قلب مسلمانها رو به وجد اورد،همیشه حق و باطل جنگیدند،و همیشه منافق و کور دل هم بوده،آنکه حقیقت رو دریافته باشه اسیر منافق نخواهد شد
  • GB ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    3 3
    حتی باعث تجزیه امپراطوری عثمانی هم پانترک ها بودند. که همدلی اسلامی عثمانی را به نژادی تبدیل کردند.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    4 12
    تمام این قضایا زیر سر ولادیمیر پوتین است شک نکنید!
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    5 0
    در صورت ایجاد جنگ یا حوادث مشابه, دشمن اصلی ایران برخی از همین کسانی هستن که خودشون رو اصلاح طلب جا زده اند و در اندرونی نظام نفوذ کرده اند
  • سید IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    4 1
    مرگ بر آمریکا و آسراییل و منافق و وطن فروش
  • اقبال مهدوی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    حرف درستی زده آخه کسی از پدرش(اسرائیل) ایراد می گیرد ...و یا از دشمن پدرش(فلسطین) حمایت می کند صهیونیست اصلاح طلبان پیوندتان خیلی وقت است که مبارکه
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    درین که اسراییل غاصب و جنایتکار و فلسطین مظلوم ست شکی نیست
  • تهرانی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    جنیگ و حمله ای که بی تدبریرانه خودت را هم نابود کند نهایت بی عقلی است.
  • تهرانی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    جنیگ و حمله ای که بی تدبریرانه خودت را هم نابود کند نهایت بی عقلی است
  • DE ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 1
    در آلمان طرفداری از حماس جرم محسوب میشه . ولی در ایران علناً از اسرائیل دفاع میکنند و قوه قضاییه نگاه میکنه و هیچ اتفاقی نمیفته . میگن فلانی از پاپ هم کاتولیک تره حکایت همین قوه قضاییه ماست .
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    خوف اسرائیل میشود ناله هوای او یاوه، بازیِ زیبایِ دشتِ لاله.
  • پدی ازپیج همسایه IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 0
    من موندم چرا ما رو از کمپ نمیبرن حیفا و عسقلان از ارباب ، دفاع کنیم. خسته شدیم از نشستن و کامنت نوشتن. زخم بستر گرفتندی
  • حامد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 2
    به قول شیمون پرز صگیونیسم: اصلاح طلبان سرمایه های اصلی ما در ایران هستند. معلومه برای اربابان همه جوره دم تکون میدن
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    البته حمایت از فلسطین مخالف منافع ملی که نیست ولی میتواند مخالف مناقع آمریکا باشد و البته اینهم مخالف منافع غربگرایان وطن فروش بی دین بی حیثیت نامرد می باشد
  • FR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    در ادبیات سیاسی جهان باید منافع ملی را به منافع حزبی اصلاحطلبان تغییر نام داد !
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 0
    مهارِ اینها در داخل سخت تر از مقابله با دشمن خارجیه. اینها در پشت نقابِ اصلاح طلبی مخفی شده اند
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    لعنت ابدی بر افساد طلبان وطن فروش ودوستان اسراییل خبیث در ایران
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 1
    اسرائیل برای همیشه نابود شد وغیرممکنه ترمیم بشه
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 3
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • DE ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 1
      تو برو مثل همیشه برای جهودا نظافت کن و کفششون رو واکس بزن و آفتابه پرکن .
  • محمد IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    این مثلا مصلحت اندیشی چه بلاها که سر مسلمونا نیاورده
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    2 0
    با یارانه و از جیب بیت المال علیه نظام مینویسند و هر نوع دشمنی را که دلشان میخواهد در جامعه عملیاتی میکنند و کان قوه قضائیه خواب است .
  • وحید IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 2
    اسراییل نابود خواهد شد
  • AT ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 2
    خوب شماها راست می گین
  • رضا IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    نظام تاکی این وطن فروشان عروسک بازیچه صهیون ،تحمل کند ،نمیدانم ولی خیلی اتو کشیده واستریل میگویند از غزه حمایت نکنید ،اصل مطلبشون اینه ،خجالت میکشند تارک بگویند،جمعشون کنید خود فروشهارا,نکند اشغالگران همکیششانند؟
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یه سوال ، برای رفع تندی ، آیا یخ خوبه
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 0
    آنچه بر خلاف منافع ملی است عدم اعدام دست جمعی اوباش اسلاحتلبه
  • ناهید IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 2
    درویش باید از پرسپولیس برود. جاوید پرسپولیس آریایی. نان کار آزادی.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 0
    این بی اعتمادچی ها باز هم از تنور داغ غزه و تلاش ایران برای برگزاری انتخابات همه جانبه و... سوءاستفاده کرده، و مصر به تکرار اهداف و برنامه های حزبی و طایفه ای و جناحی خود و نادیده گرفتن سوابق عملکرد برخی افراد و... در انتخابات ایران را بلد می کنند!!!
  • IQ ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 1
    مرگ بر رژیم صهیونیستی و مزدوران ایرانی ش در هر لباسی میخواد باشه خاک تو سرتون با این دفاعی که میکنید از فلسطین اصلاح طلب های بی شرف
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 1
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      راهشما اسرائیل گرایان هم هرچه از ناموس و شرف دارید بسپارید دست صهیونیستها و آتش جهنم را نوش جانتان کنید
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
  • مهران IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    با سلام اسرائیل مهرهای خودش را در ایران دارد. نام آنها اصلاح طلبان است. چرا ما از مظلوم حمایت میکنیم؟ زیرا که ما مسلمان هستیم. اگر از فلسطینیان حمایت نشود، همین بلایی که صهیونیستها بر سر فلسطینیان تا کنون آورده اند، بر سر ما خواهند آورد. آنها تنها به سرزمینهای فلسطین بسنده نخواهند کرد. آنها تمام خاورمیانه را از خود میدانند.
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    طبیعیه دیگه اربابشون داره آسیب میبینه
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چقدر که شما افساد طلبان منافع ملی براتون مهمه! کاش مستند دیشب تلویزیون وبلایی که امریکاه واسرائیل بر سر ناصر عرفات داراوردن رو میدیدین گرچه میخ اهنین نرود در سنگ. یاد ظریف افتادم ورستوران گردی نیش بازش وامضا ی جان کری که تظمینه
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یکی توضیح بده قوم یهود در زمان موسی وطنش و سرزمینش کجا بود
  • US ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 0
    ما ملت ایران صلح طلب هستیم
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    تو این جنگ آخرش ما بازنده ایم اگر اینجوری پیش بریم حماس تو تله اسراییل افتاد تا از این طریق بتونه نابود ش کنه
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    کار ما نبوده معنیش ترس نیست ولی کار ایران نبوده اونها دقیقا معنیش ترسه چون میدونن ایران چه قدرتی داره
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    عوامل نفوذی یهود دارن خودشون رو نشون میدن مردم رو هم ... فرض کردن قضیه فلسطین با هیچ منطقی قابل چشم پوشی نیست
  • هاشمی نسب IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خیلی جالب توجه است قران مجید به طرفند وحیله منافقان در خالی کردن دل مومنان ورز منداگان اشاره فرموده است روز نامه های مزدور طبیعی است که چنین اشاعاتی بکنند ولی خداوند فرمود من جاهد فینا لنهدینهم سبلنا وان تنصرالله فلا غالب لکم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس