.

مردم ایران اسلامی یکپارچه بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت جنایات اسرائیل و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین در دفاع از مردم مظلوم غزه به پا خواستند.

به گزارش مشرق، ایرانیان امروز از زن و مرد، پیر و جوان و کودک و بزرگسال پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه، به خیابان ها آمدند و با فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر امریکا»، نفرت و انزجار خود از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را اعلام و قاطعانه از قیام انتفاضه ملت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند.

در این راهپیمایی انبوه مردم کشورمان از اقشار مختلف جامعه، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست به خیابان آمده‌اند.

فریاد «فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم»، «دفاع از فلسطین موجب عزت ماست - نابودی صهیونیسم فرمان ملت ماست» ندایی بود که امروز در آسمان ایران اسلامی طنین انداز شد.

این مراسم در تهران از میدان فردوسی و چهارراه توحید به سوی دانشگاه تهران، محل برگزاری نماز عبادی-سیاسی برگزار شده است.

سخنرانان این مراسم در دانشگاه تهران سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شیخ زکزاکی رهبر مسلمانان آفریقا هستند و سپس نماز جمعه تهران به امامت آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران اقامه خواهد شد.

اخبار راهپیمایی شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در استان‌ها را در زیر بخوانید

#تهران

مردم پایتخت با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و گروه‌های مقاومت و نیز پلاکاردها و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سایر رهبران مقاومت، بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، حمایت خود را با ایراد شعارهای دشمن شکن ابراز کردند.

شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و … در فضای خیابان‌ها و اطراف دانشگاه تهران طنین انداز شده است.

همچنین در این راهپیمایی مردم با ایجاد صف‌های طولانی خواستار کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم غزه هستند.

شعار ماندگار «ای لشگر صاحب زمان آماده باش / بهر نبردی بی امان آماده باش» که یاد آورد دوران دفاع مقدس است در این راهپیمایی با شور خاصی از سوی مردم خوانده می‌شود.

ایران یکپارچه فلسطین شد/ غزه تنها نیست +عکس وفیلم

«نصرالله و فتح قریب / مرگ بر اسرائیل مردم فریب»، «ولایت فقیه اصل دین است / محور اتحاد مسلمین است»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل» از دیگر شعارهایی بود که در این راهپیمایی از سوی مردم سر داده شد.

از نکات برجسته راهپیمایی و نماز جمعه امروز حضور مسلمانان از کشورهای همسایه و نیز مسلمانان آفریقایی است که به نظر به دلیل حضور شیخ ابراهیم زکزاکی و محبوبیت وی در این مراسم حضور یافته‌اند.

همچنین مردم تهران در طوماری دلنوشته های خود را در حمایت از مردم فلسطین و با آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی ثبت کردند.

ایران یکپارچه فلسطین شد/ غزه تنها نیست +عکس وفیلم

در پایان این راهپیمایی نیز یک قطعنامه در حمایت از عملیات غرورآفرین مبارزان فلسطینی صادر و قرائت شد.

مردم در این قطعنامه ضمن محکوم کردن اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل اعلام کردند: اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهر اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای هدم این جرثومه فساد در پیش است. به آمریکا هشدار می‌دهیم بیش از این برای حفظ و حیات رو به اضمحلال این ولیده منحوس و اسب مرده تلاش نکند. حضور در منطقه و اعزام ناو و انتقال تسلیحات، نه تنها خللی در اراده و عزم رزمندگان سلحشور فلسطینی ایجاد نخواهد کرد بلکه خشم بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و جز تهدید منافع و افزایش نفرت بیشتر برای آمریکا و متحدان غربی و نهایتاً پشیمانی ارمغانی دیگری نخواهد داشت و سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این وحشیهای جنایتکار گناهی نابخشودنی است و سرشت زشت غربی‌هایی که سال‌ها در پس ژستهای دروغین حقوق بشر و انسان دوستی پنهان کرده بودند عیان خواهد کرد و سخن تاریخی ولی امر مسلمین یک سخن ماندگار و تاریخی خواهد بود که تا ابد شما را به محاکمه خواهد کشید و باید به تمام ملت‌ها و نسل‌ها پاسخ دهید و آن سخن بزرگ و ماندگار این است «شما با مردم فلسطین چه کردید؟»

ایران یکپارچه فلسطین شد/ غزه تنها نیست +عکس وفیلم

راهپیمانان تهرانی همچنین از وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور خواستند با فعال سازی دیپلماسی عمومی و برقراری ارتباط با گروه‌های اسلامی و شخصیت‌های مؤثر سیاسی و علمی- فرهنگی و همچنین موحدان و آزادی‌خواهان جهان، ضمن تبیین جنایات ددمنشانه ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات ضدبشری این رژیم و اعلام حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و عملیات مبارزان فلسطینی بعنوان حق دفاع در برابر ده‌ها سال جنایت، در مورد ادامه تعرض و کشتار مردم مظلوم، هشدارهای لازم به رژیم صهیونیستی داده خواستار جلوگیری و ممانعت از هرگونه تعرض به غزه شوند.

همچنین مردم تهران از هلال احمر جمهوری اسلامی خواستند با هماهنگی دستگاه‌های مسئول و انجام رایزنی با مجامع بین‌المللی، اقدامات لازم برای کمک، حمایت و مداوای مجروحین حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را فراهم نمایند.

قطعنامه پایانی راهپیمایی‌کنندگان در حمایت از عملیات غرورآفرین مبارزان فلسطینی نیز در این مراسم قرائت شد.

متن قطعنامه به این شرح است: «بسمه تعالی، عملیات معجزه‌گون و شگفت‌انگیز گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد. این عملیات، کلام الهی «إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» را که در سال‌های اخیر مبنای اعتقادی گروه‌های اسلامی فلسطین بود به یک باور یقینی تبدیل و سخن تاریخی، ماندگار و پیش‌بینی حکیمانه ولی امر مسلمین را که «رژیم سفاک اسرائیل یک بازنده است» را خیلی زود در منظر جهانیان عیان ساخت و دنیا فهمید که ملت فلسطین که داغ سال‌ها ظلم و ستم وحشیگری‌های رژیم سفاک و کودک‌کش را در سینه دارد امروز علم انتقام برافراشته و با اتکا به جوانان غیور و برومند فلسطینی و با آموخته‌هایی که از اسلام و انقلاب اسلامی و توصیه‌های حکیمانه‌ای که از ولی امر مسلمین کسب کرده است؛ تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده و قادر به اجرای پیچیده‌ترین عملیات‌های ترکیبی در کانون‌های قدرت صهیونیستی است و با اقتدار کامل و صلابت و سلحشوری، سخت‌ترین شکست تاریخی را بر او تحمیل می‌کند.

بی‌شک این پیروزی و رعب و وحشتی که بر اردوگاه صهیونیزم مستولی شد (وَ قَذَفَ فی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدیهِمْ وَ أَیْدِی الْمُؤْمِنینَ) نتیجه و ثمره توسل و تمسک به ساحت قدس ربوبی و تجلی خاص الهی بر سپاه اسلام است که امروز در قامت جوانان فلسطینی متبلور شده است و جای دارد به پاس این پیروزی بزرگ بر آستان ربوبیش سر تعظیم فرود آورده و با خضوع و خشوع صورت برخاک نهاده سجده شکرش بجا آوریم که «بَلَیٰ إِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا وَیَأْتُوکُمْ مِنْ فَوْرِهِمْ هَٰذَا یُمْدِدْکُمْ رَبُّکُمْ بِخَمْسَةِ آلَافٍ مِنَ الْمَلَائِکَةِ مُسَوِّمِینَ».

حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند با همان خوی وحشی و ددمنشانه، همانند یک هیولای دیو سیرت مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و به دنبال قتل عام مردم غزه و بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکا به یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق، آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید. لذا ضمن محکوم کردن این اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل اعلام می‌کنیم:

۱. اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهر اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای هدم این جرثومه فساد در پیش است. به آمریکا هشدار می‌دهیم بیش از این برای حفظ و حیات رو به اضمحلال این ولیده منحوس و اسب مرده تلاش نکند. حضور در منطقه و اعزام ناو و انتقال تسلیحات، نه تنها خللی در اراده و عزم رزمندگان سلحشور فلسطینی ایجاد نخواهد کرد بلکه خشم بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و جز تهدید منافع و افزایش نفرت بیشتر برای آمریکا و متحدان غربی و نهایتاً پشیمانی ارمغانی دیگری نخواهد داشت و سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این وحشیهای جنایتکار گناهی نابخشودنی است و سرشت زشت غربی‌هایی که سال‌ها در پس ژستهای دروغین حقوق بشر و انسان دوستی پنهان کرده بودند عیان خواهد کرد و سخن تاریخی ولی امر مسلمین یک سخن ماندگار و تاریخی خواهد بود که تا ابد شما را به محاکمه خواهد کشید و باید به تمام ملت‌ها و نسل‌ها پاسخ دهید و آن سخن بزرگ و ماندگار این است «شما با مردم فلسطین چه کردید؟»

۲.و زارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور از طریق رایزنی و برقراری ارتباط با سران کشورهای اسلامی، سازمان‌های مرتبط و حامی فلسطین؛ شخصیت‌ها و فرهیختگان و کشورهای آزادی‌خواه، راهکارهای حمایت از مردم مظلوم غزه در حوزه‌ای مختلف را بررسی و اقدامات لازم برای جلوگیری از ادامه حرکت‌های ددمنشانه رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی صورت گیرد.

۳. دستگاه دیپلماسی کشور با فعال سازی دیپلماسی عمومی و برقراری ارتباط با گروه‌های اسلامی و شخصیت‌های مؤثر سیاسی و علمی- فرهنگی و همچنین موحدان و آزادی‌خواهان جهان، ضمن تبیین جنایات ددمنشانه ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات ضدبشری این رژیم و اعلام حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و عملیات مبارزان فلسطینی به عنوان حق دفاع در برابر ده‌ها سال جنایت، در مورد ادامه تعرض و کشتار مردم مظلوم، هشدارهای لازم به رژیم صهیونیستی داده خواستار جلوگیری و ممانعت از هرگونه تعرض به غزه شوند.

۴. صحنه امروز فلسطین و غزه مظلوم یک امتحان تاریخی برای تمامی جهانیان به ویژه سران کشورهای اسلامی است این رژیم خون آشام در پیش چشم جهانیان به جبران ضربه گیج کننده‌ای که از رزمندگان فلسطینی خورده است در نهایت پستی و رذالت به جنایات وحشیانه‌ای دست می‌زند که کمتر در تاریخ سابقه داشته است لذا باید با قطع منابع انرژی و مراودات اقتصادی و تحریم همه جانبه ضمن وادار کردن آن از ادامه کشتار انسان‌ها بویژه کودکان، در پایان بخشیدن به حیات ننگین این جرثومه فساد تسریع کرد.

۵. تمامی گروه‌های اسلامی در لبنان، مصر، عراق و دیگر کشورهای اسلامی ضمن آمادگی کامل برای هرگونه حمایت از مردم غزه، با فضاسازی مناسب خواستار حمایت‌های مردم و سران کشورهای اسلامی و کشور متبوع خود شوند.

۶. با توجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و محاصره کامل باریکه غزه، ضروری است هلال احمر جمهوری اسلامی با هماهنگی دستگاه‌های مسئول و انجام رایزنی با مجامع بین‌المللی، اقدامات لازم برای کمک، حمایت و مداوای مجروحین حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را فراهم نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

پس از آن مردم تهران در صف‌های نمازجمعه تهران حاضر شدند و نماز جمعه با خطبه‌های آیت الله خاتمی برگزار شد.

ایران یکپارچه فلسطین شد/ غزه تنها نیست +عکس وفیلم

بنابراین گزارش، عملیات «طوفان الاقصی» شکست مفتضحانه اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسه بزرگ مقاومت اسلامی در برابر این غده سرطانی بود.

این عملیات غافلگیرکننده و استراتژیک در قلب سرزمین‌های اشغالی، تمامی معادلات در صحن نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت تغییر داد و حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف در سطح منطقه و جهان دارد.

# استان تهران و شکرانه پیروزی مقاومت

بعد از نماز جمعه و همزمان با عملیات پرشور و حماسی «طوفان الاقصی» راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت با حضور باشکوه و گسترده مردم در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

در این مراسم مردم با در دست داشتن تصاویر و پوسترهایی از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی و رهبران مقاومت و نیز حمل پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه از مصلی‌های نماز جمعه در مسیرهای از قبل اعلام شده‌ای در حرکت هستند.

در ورامین مردم مؤمن و انقلابی این شهر در راستای حمایت از غزه و مقاومت فلسطین راهپیمایی کردند و حاضران در راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت با سردادن شعارهای «مرگ بر صهیونیست»، «مرگ بر تروریست»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را از صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها با مشت‌هایی گره کرده نشان دادند.

وارثان قیام ۱۵ خرداد با تشکیل صف ثبت نام اولیه برای حضور در یگان‌های شهادت طلبانه آزادسازی قدس شریف و مبارزه با اسرائیل اعلام آمادگی کردند.

حمایت ملاردی ها از «طوفان الاقصی»

در ملارد شاهد حرکت مردم این شهرستان از میعادگاه نماز جمعه در مسیرهای اعلام شده بودیم.

در راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت ملارد مانند دیگر مناطق کشور همه اقشار و طیف‌های جامعه مردم و مسؤولان در کنار یکدیگر در مراسم شرکت کردند و بر اساس مشاهده خبرنگاران این حضور گسترده و معنادار است.

راهپیمایان رباط کریمی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و سردار مقاومت را گرامی داشته و بر حمایت بی وقفه از مبارزان حماس و مقاومت فلسطین در برابر دشمنان اسلام و صهیونیست‌های کودک کش تاکید کردند.

هم‌چنین راهپیمایان پلاکاردها و پرچم‌های با مضامین محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در دست دارند.

عملیات پرشور مبارزان فلسطین لرزه به اندام صهیونیست‌ها انداخته است

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در حاشیه برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت اظهار داشت: عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در «طوفان الاقصی» اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست رژیم اشغالگر قدس است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی عنوان داشت: همان طور که می‌بینید، حضور باشکوه و گسترده مردم در این راهپیمایی لرزه به اندام اسرائیل و صهیونیست انداخته و مردم با جان و دل به حمایت از فلسطین برخاسته‌اند.

وی اضافه کرد: ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای نابودی این جرثومه فساد در پیش است.

دماوندی‌ها جنایات اشغالگران متجاوز را محکوم کردند

راهپیمایی مردم دماوند نیز همگام و هم صدا با مسلمانان و آزادی خواهان جهان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

این مراسم در دماوند از محل برگزاری نماز عبادی-سیاسی برگزار شد.

در این راهپیمایی انبوه مردم دماوند از اقشار مختلف جامعه، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست به خیابان آمدند.

دماوندی‌ها با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و گروه‌های مقاومت و نیز پلاکاردها و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سایر رهبران مقاومت، به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، حمایت خود را با ایراد شعارهای دشمن شکن ابراز کردند.

شعار اصلی راهپیمایان ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت لواسان نیز «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس شریف بود.

حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی ها در حاشیه برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت مشهود است.

مردم ری در جنوب تهران نیز بعد از نماز جمعه در مسیرهای راهپیمایی حاضر شدند.

قیام جوانان فلسطینی و گروه‌های مقاومت موجب شادی ملت‌های مسلمان شد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری در حاشیه این راهپیماییگفت: قیام جوانان فلسطینی و گروه‌های مقاومت موجب شادی و سرور ملت‌های مسلمان شده است و ملت ایران هم در این چند روز در اجتماعات مختلف از این قیام حمایت کرده است.

حجت الاسلام علی کنگرلو گفت: لذا شاهدیم، که مردم مؤمن و انقلابی قبله تهران هم زمان با جهان اسلام راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه که هم اکنون تحت محاصره دشمن صهیونیستی در حال مقاومت هستند را بعد از نماز جمعه از مصلی امام علی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی تا میدان حضرت عبدالعظیم حسنی شهرری برگزار کردند.

وی از اقشار مختلف همیشه در صحنه شهرری برای شرکت در این راهپیمایی تشکر کرد و افزود: این حمایت می‌تواند، مقابل جنایات رژیم صهیونی را گرفته و موجب قطع این جنایات و زمینه ساز آزادی قدس را فراهم سازد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری گفت: این تظاهرات علاوه در شهرری در بخش‌های کهریزک و باقرشهر، قیامدشت، خاورشهر، حسن آباد فشافویه و قلعه نو بعد از نمازجمعه برگزار شد.

#خوزستان

اقشار مختلف مردم استان خوزستان از جمله اقوام و عشایر امروز همصدا و همگام با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ضد صهیونیستی، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که از مصلای امام خمینی(ره) اهواز آغاز و تا چهار راه آبادان ادامه داشت؛ انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم بی دفاع، زنان و کودکان خردسال فلسطینی را فریاد زدند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، شهید قاسم سلیمانی، پرچم فلسطین و دست نوشته هایی با مضامین دفاع از مردم مظلوم فلسطین و سردادن شعارهای «حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است - این رژیم پوشالی در حالت سقوط است»، «اسرائیل، امریکا، مرگتان باد»، «غزه میان آتش و خون بود، این سند فتنه صهیون بود»، بر حمایت ملت های آزاده جهان از مقاومت مردم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی تاکید کردند.

#اصفهان

مردم شهرهای مختلف استان اصفهان امروز همصدا و همدل و در حمایت از مبارزان فلسطینی و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی در کلانشهر اصفهان پس از اقامه نماز جمعه و با حرکت نمازگزاران از مصلای امام خمینی(ره) به سمت چهارراه فرایبورگ آغاز شد و اقشار مختلف مردم نیز در مسیر به جمع راهپیمایان پیوستند.

مردم اصفهان با سر دادن شعار «مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا» جنایان رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه کشتار اخیر مردم بی دفاع غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان مظلوم را محکوم کردند.

برافراشتن پرچم فلسطین در میان جمعیتِ باشکوه راهپیمایان در اصفهان، مرز قلب ها را در هم نوردید و موجی از همدلی و دوستی را به تصویر کشید و شماری از مسوولان استان نیز دوشادوش با اقشار مردم در محکومیت جنایت های صهیونیست ها همصدا شدند.

حضور مادران، کودکان و جوانان در این راهپیمایی که به شکرانه پیروزی های اخیر نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات «طوفان الاقصی» برگزار شد، نیز مشهود بود و سیمای پرتکرار این روزهای فلسطین را تداعی می کرد.

#کرمان

مردم ولایتمدار استان کرمان در مرکز استان و دیگر شهرستان ها و مناطق روستایی همراه با سراسر ایران اسلامی ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری تجمع و راهپیمایی، ضمن دفاع از ملت فلسطین، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایی اعتراض آمیز در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کرمان بعد از پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از محل مصلای امام علی(ع) تا میدان بسیج با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این راهپیمایی که امام جمعه و جمعی از مسئولان نیز با آحاد مختلف مردمی همراه بودند شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، جنایت منطقه زیر سر آمریکاست، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست، حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است، این رژیم پوشالی در حال سقوط است، رزمنده فلسطین پیروزیت مبارک» سر داده شد.

مردم ولایتمدار کرمان در اعتراض به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی با خود پرچم جمهوری اسلامی و دست نوشته و بنرهایی در محکومیت این جنایات حمل می‌کردند و با سر دادن شعارهایی این جنایات را محکوم کردند.

#قزوین

جمع کثیری از اقشار مردم قزوین صبح امروز با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و همچنین فلسطین و حزب الله و با دست نوشته‌های "جانم فدای رهبر" از نقاط مختلف شهری به سمت میدان آزادی راهپیمایی کردند.

مردم ولایتمدار و انقلابی قزوین با تجمع در میدان آزادی و سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" ضمن حمایت از عملیات پیروزمندانه جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب اسراییل، نفرت و انزجار خود را در مقابله با جنایات رژیم جعلی اسراییل فریاد زدند.

پخش سرود «فرزندان وطن» توسط دختران نسل چهارم انقلاب در قزوین از دیگر برنامه‌های این راهپیمایی بود.

مردم قزوین با حضور در راهپیمایی با شکوهی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

#مازندران

طوفان مازندرانی‌ها در حمایت از الاقصی مردم مظلوم فلسطین

راهپیمایی شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و محکومیت جنایت رژیم اشغالگر قدس با حضور حماسی نمازگزاران مازندرانی و بعد از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان از جمله ساری برگزار شد.

در این مراسم که در ساری از مصلی و میدان شهدا به سمت میدان ساعت برگزار شد، مردم ولایتمدار مازندران با شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا، جنایت‌های رژیم پوشالی و اشغالگر قدس را محکوم کردند.

مردم مرکز مازندران با شعارهای «رزمنده فلسطین پیروزیت مبارک، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، لبیک یا حسین، حسین حسین شعار ما است، ای لشکر صاحب الزمان آماده‌ایم، آماده» با مبارزان و مردم مظلوم فلسطین، تجدید پیمان بستند.

همچنین مردم ولایتمدار مازندرانی با شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه» جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را در کشتار مردم بیگناه، کودکان و زنان مظلوم را توسط این رژیم محکوم کردند.

این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم بعد از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان مازندران برپا شده است. همچنین در پایان راهپیمایی قطعنامه‌ای در جهت حمایت از مردم مبارز فلسطینی و عملیات طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار قرائت شد.

#بوشهر

بعد از نمازجمعه امروز در بندر بوشهر، راهپیمایی گسترده در حمایت از مقاومت فلسطین و در تقویت پایداری غزه علیه دشمن وحشی صهیونیستی برگزار شد.

راهپیمایی کنندگان شعارهایی مانند «نصر من الله و فتحٌ قریب/ شکست کفار نباشد عجیب»، «رژیم اشغالگر فلسطین/ باید شود محو ز روی زمین»، «بیت‌المقدس صحنه قیام است/ آزادیش با قدرت اسلام است»، «جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست / این همه قتل و غارت، حمایت آمریکاست» سر دادند. همچنین راهپیمایی کنندگان سازش رژیم های سازشکار با دشمن را محکوم کردند.

*سمنان

نمازگزاران جمعه در نقاط مختلف استان سمنان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه به پا خاستند و در حمایت از جبهه مقاومت و تلاش‌های رزمندگان فلسطینی در اراضی اشغالی راهپیمایی کردند.‌

حماسه خروش مردم استان سمنان/ پشت «طوفان الاقصی» گرم شد

راهپیمایی پرخروش مردم شهرهای و روستاهای مختلف استان سمنان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم فلسطین با حضور مسؤولان، نیروهای نظامی و انتظامی، ورزشکاران، هنرمندان، اهالی فرهنگ و اقشار مختلف مردم همراه بود.

شور وصف ناپذیر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان طی فراخوان خود اعلام کرده بود تجمع انزجار از جنایات صهیونیست‌ها بعد از نماز جمعه در ۲۱ شهر استان برگزار می‌شود اما مردم با شور وصف ناپذیر قبل از آغاز نماز جمعه نیز شعارهای ضد استکباری سر دادند و بعد از اقامه نماز جمعه در مسیرهای منتهی به میادین و معابر اصلی شهرها گردهمایی باشکوهی را برگزار کردند.

جمعیت در برخی شهرها مانند شاهرود و سمنان برای دقایقی مسیر مصلی‌های این دو شهر را به کلی مسدود کرد. مردم همیشه در صحنه استان سمنان شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و با شعارهایی مانند «فلسطین تنها نیست» همدلی خود را با مقاومت فلسطین به نمایش گذاشتند نمازگزاران همچنین با حمل پلاکاردهای مزین به تصاویر مقاومت فلسطین پشت حماس و جبهه مقاومت را گرم کردند.

همه آمدند

در جریان راهپیمایی انزجار از جنایت‌های اسرائیل گروه‌هایی از جوانان و ورزشکاران استان سمنان به صورت نمادین داوطلب حضور در جبهه مقاومت شدند تا با این کار نشان دهند که همراه رزمندگان فلسطینی هستند.

خطیبان نماز جمعه این هفته استان سمنان نیز محور سخنان خود را به مقاومت مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های اسرائیل غاصب اختصاص دادند و مردم با تکبیرهای خود خروش انقلابی را علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

در روزهای گذشته نیز تجمعاتی از سوی مردم استان سمنان و اقشار مختلف مثل روحانیت و طلاب حوزه‌های علمیه، بسیجیان، گردهمایی خودرویی و موتوری و … برگزار شده بود اما راهپیمایی اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه این هفته در سطح گسترده‌تری و با حضور پرشمار مردم استان برگزار شد.

حضور جوانان و بانوان

مردم مرکز استان بعد از اقامه نماز جمعه با در دست داشتن تصاویری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و پلاکاردهای مزین به شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و اسرائیل نابود است، همراه مردم مظلوم فلسطین شدند تجمعات مشابه در دیگر شهرهای استان سمنان نیز برگزار شده است.

حضور جوانان دانشجویان و دانش آموزان و همچنین ورزشکاران که بعضاً با لباس‌های ورزشی خود در این مراسم حاضر شدند از جمله نکات قابل توجه تجمع اعلام انزجار از اسرائیل در استان سمنان بود اعضای بسیج دانش آموزی نیز تلاش کردند تا با لباس‌های متحدالشکل جلوه ویژه‌ای به این مراسم بدهند حضور بانوان همچنین از دیگر موضوعات قابل توجه مراسم راهپیمایی امروز بود.

در بخشی از راهپیمایی اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در استان سمنان بیانیه‌ها و همچنین بخش‌هایی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت و مردم با تکبیر از آن حمایت کردند.

#کاشمر

مردم کاشمر انزجار خود را از نسل کشی اسرائیل در غزه اعلام کردند

همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان کاشمر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پس از اقامه نماز جمعه انزجار خود را از نسل کشی در سرزمین اشغالی توسط صهیونیست‌های غاصب اعلام کردند.

مردم شهرستان کاشمر دومین شهر زیارتی استان و چهارمین شهر زیارتی کشور با حضور در راهپیمایی حمایت از مظلومان غزه، با شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از نسل کشی مردم فلسطین توسط مستکبرین و غاصبین صهیونیست اعلام کردند.

#آستانه اشرفیه

مردم ولایی دیار «سید جلال الدین اشرف» آستانه اشرفیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند.

# البرز

مردم استان البرز بعد از اقامه نماز جمعه در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و کشور فلسطین به راهپیمایی پرداختند.

مردم کرج بعد از اقامه نماز جمعه از محل مصلای امام خمینی (ره) به سمت امامزاده حسن «ع» حرکت کردند.

مردم فردیس هم از مصلای این شهر تا فلکه دوم راهپیمایی در حمایت از فلسطین مظلوم راهپیمایی کردند.

مردم شهرستان چهارباغ هم ضمن شرکت در نماز جمعه این شهر در خیابان اصلی شهر تجمعی حمایت از مردم فلسطین را بر پا می‌کنند.

مردم انقلابی و ولایی شهرستان‌های اشتهارد، نظرآباد و ساوجبلاغ هم بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی راهپیمایی محکومیت جنایات اسرائیل و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین شرکت کردند.

#مشهد

راهپیمایی مردم مشهد در حمایت از ملت فلسطین آغاز شد

مردم انقلابی مشهد پس از اتمام نماز جمعه، از باب‌الجواد به سمت چهارراه شهدا راهپیمایی و ضمن حمایت از عملیات طوفان‌الاقصی و حملات حماس به اسرائیل، با سر دادن شعارهایی، مراتب خشم خود از حملات رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت را اعلام می‌کنند.

راهپیمایی نمازگزاران مشهدی از مسیر باب‌الجواد حرم مطهر رضوی به سمت چهارراه شهدای این شهر با شعار الله اکبر آغاز شد.

نمازگزاران در این راهپیمایی پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس» در دست داشتند و همچنین شعارهایی از جمله «حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است، این رژیم پوشالی در حالت سقوط است» و «رزمنده فلسطین پیروزیت مبارک» را در حمایت از مردم فلسطین سر دادند.

#گیلان

راهپیمایی حمایت از مقاومت فلسطین در گیلان برگزار شد

مردم ولایی گیلان امروز جمعه در حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

شهرهای مختلف گیلان با حضور در مسیرهای اعلام شده خود را برای حضوری پرشور و حماسی در این راهپیمایی آماده کرده و با در دست داشتن پرچم فلسطین خوشحالی خود را از پیروزی عملیات «طوفان الاقصی» فریاد زدند.

در این راهپیمایی، مردان و زنان در صفوف به هم فشرده با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست‌ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.

#کهگیلویه و بویراحمد

خروش کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از فلسطین/ فریاد مرگ بر اسرائیل

پیش از ظهر جمعه مردم کهگیلویه و بویراحمد دوشادوش یکدیگر فریاد مرگ بر اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر دادند.

این راهپیمایی مردم محور پس از پیروزی مبارزان فلسطینی در مقابل رژیم صهیونیستی شکل گرفت.

اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور داشتند.

#استان مرکزی

قیام مردم ایران در دفاع از فلسطین/ غزه تنها نیست

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین، پیش از ظهرجمعه با حضور مردم غیور و انقلابی شهر اراک از محل میدان شهدا آغاز و در مسیر پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری تا مصلای بیت المقدس برگزار شد.

مردم انقلابی و شهید پرور اراک، در راهپیمایی همبستگی با مبارزان فلسطین، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فریاد هر بسیجی ندای هر ارتشی خروش هر سپاهی فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است، نوار غزه صحنه جهاد است عرضه خون و آتش و فریاد است، فلسطین بیدار است از اسرائیل بیزار است، جنابت اسرائیل جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت حمایت آمریکاست، رزمنده فلسطین پیروزی ات مبارک در این نبرد سنگین پیروزی ات مبارک، اسرائیل اسرائیل کودک کش جلاد است فلسطین فلسطین عامل اتحاد است، خونی که در رگ ماست هدیه رهبر ماست و ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در پایان این آئین بیانیه همبستگی با مبارزان فلسطین قرائت شد.

#بیرجند

مردم شهرهای مختلف خراسان جنوبی امروز و بعد از نماز جمعه همگام با سایر هموطنان در حمایت از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردمی حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی امروز همزمان با سراسر کشور بعد از نماز جمعه در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی برگزار شد.

این راهپیمایی در مرکز استان بعد از اقامه نماز جمعه با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان از مصلی المهدی (عج) به سمت میدان نماز بیرجند برگزار شد و راهپیمایان در حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه یکصدا شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا غزه» و «لبیک یا خامنه‌ای» سر دادند.

مرد و زن، پیر و جوان امروز همراه با جامعه روحانیون و دانشگاهیان، خانواده شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی در صفوف راهپیمایی جنایات رژیم صیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند و با فریاد الله اکبر و لا الله الا الله، وحدت مسلمانان در مقابل اسرائیل غاصب را خواستار شدند.

#بجنورد

مردم مومن و ولایی استان خراسان شمالی پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه با شرکت گسترده در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل اعلام کردند.

مازگزاران بجنوردی پس از برپایی نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مصلای امام خمینی(ره) تا میدان بازرگانی این شهر با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضامین «رزمنده فلسطینی پیروزیت مبارک» و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و اسرائیل»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» جنایت های این رژیم غاصب در غزه را محکوم کردند.

همچنین شرکت کنندگان و نمازگزاران بجنوردی با در دست داشتن تمثال های حضرت امام (ره) ، مقام معظم رهبری و پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی و نیز دست نوشته هایی با مضمون آزادی فلسطین از دست اشغالگران قدس، همبستگی ملت ایران برای حمایت از مردم بی دفاع فلسطین را نشان دادند.

راهپیمایان با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها، خواستند تا اقدامات عملی لازم را برای مجاب کردن رژیم صهیونیستی به پایان دادن حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین به کار گیرند.

#اردبیل

اهالی استان اردبیل امروز (جمعه) به نشانه همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان راهپیمایی کرده و رویکرد خصمانه این رژیم را محکوم کردند.

در این راهپیمایی مردم در شهرها و روستاهای استان اردبیل با در دست داشتن پرچم‌ و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» جنایت صهیونیست‌ها را محکوم و همبستگی خود با مردم غزه اعلام کردند.

مرد و زن ، پیر و جوان و جوانان و نوجوانان از اقشار مختلف مردمی یکصدا و یکدل در کنار هم با مشت‌های گره‌کرده ضمن انزجار و محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین به جهانیان اعلام کردند.

#گرگان

مردم و نمازگزاران استان گلستان پس از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی، حمله جوانان فلسطینی به مواضع اسرائیل را تایید و از عملیات طوفان‌الاقصی حمایت کردند.

در گرگان این مراسم از مقابل مصلی نماز جمعه این شهر تا میدان شهدا برگزار شد.

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ‌ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست اعلام کردند.

راهپیمایان همچنین خواستار حمایت جوامع بشری از فلسطینیان شدند.

#قم

مردم مومن و ولایی استان قم با برپایی راهپیمایی ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس شریف، انزجار و نفرت خود را از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین را به رخ جهانیان کشیدند.

ایران یکپارچه فلسطین شد/ غزه تنها نیست +عکس وفیلم

راهپیمایی حماسی و وحدت‌بخش مردم قم بعد از اقامه نماز جمعه از میدان جانبازان تا چهارراه شهدا برپا شد. مردم قم با حمل پلاکارد، دست نوشته و سردادن شعارهایی حملات غیرانسانی صهیونیست‌ها طی روزهای اخیر و همچنین جنایات ۷۵ ساله این رژیم غاصب در خصوص مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

مردم همیشه در صحنه و زمان‌شناس قم در این راهپیمایی ضمن اعلام آمادگی و حمایت خود از ملت فلسطین، هرگونه بی‌تفاوتی در این کشورهای مسلمان و نهادهای مدعی حقوق بشر را بشدت محکوم کردند.

#بوشهر

ساحل‌نشینان خلیج فارس در استان بوشهر پس از اقامه نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی جنایت‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم و حمایت قاطع خود از مردم فلسطین را اعلام کردند.

بوشهری‌ها در این راهپیمایی با طنین شعارهای «الله اکبر» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر خشم و انزجار خود را علیه رژیم کودک کش صهیونیستی طنین انداز کردند.

نمازگزاران بوشهری همچنین با ستایش عملیات غرورآفرین "طوفان الاقصی" حمایت قاطع خود را از گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند.

بوشهری‌ها با محکومیت اقدام‌های وحشیانه صهیونیست‌ها در بمباران ساکنان نوار غزه خواستار محکومیت این جنایت‌ها از سوی مجامع بین المللی و حقوق بشری شدند.

بوشهری‌ها در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردمی همراه شده بود یک صدا ضرورت توقف جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در بمباران ساکنان نوار غزه و امدادرسانی فوری به مردم جنگ زده فلسطین را فریاد زدند.

#یزد

این راهپیمایی باشکوه در شهرستان یزد بعد از اقامه نمازجمعه از محل مسجد ملااسماعیل تا میدان امیرچقماق برگزار و مردم انقلابی خشم خود را از جنایات غاصبان صهیونیستی اعلام و از عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند.

راهپیمایان یزدی در مرکز استان در حالی که با خود پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و فلسطین و همچنین عکس‌هایی از شهدای جبهه مقاومت را حمل می‌کردند با شعارهای حماسی و انقلابی بر مقاومت تا پیروزی نهایی بر رژیم جعلی اسرائیل تاکید کردند.

همچنین مردم با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است بر وحدت مسلمین و همراهی آزادیخواهان جهان تاکید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    6 13
    رعب و ترس سلاحی از امدادهای غیبی برای امام عصر(ع) امام صادق(ع) می فرماید: خداوند حضرت قائم(ع) را با سه لشکر یاری می دهد؛ فرشتگان، مومنان و رعب ... ترس و وحشت از قدرت های مهدی(ع) پیشاپیش سپاهیانش به فاصله یک ماه و از پشت سر آنها به فاصله یک ماه در حرکت است.
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      1 7
      درود بر شما
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 14
    رعب و ترس سلاحی از امدادهای غیبی برای امام عصر(ع) امام صادق(ع) می فرماید: خداوند حضرت قائم(ع) را با سه لشکر یاری می دهد؛ فرشتگان، مومنان و رعب ... ترس و وحشت از قدرت های مهدی(ع) پیشاپیش سپاهیانش به فاصله یک ماه و از پشت سر آنها به فاصله یک ماه در حرکت است.
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      19 5
      سلحه بردار.غزه در انتظار رزمنده است نه حراف بی عمل.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    20 1
    حتما بعدش فرت و فرتم قطعنامه صادر کردن اگر مردید برید بجنگید دیگه فرصت ازین بهتر
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    20 12
    در غزه بجنگید
  • مهدی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    15 8
    بحای راه پیمایی به قدس بروید و بجنگید شعار چیزی را حل نمیکنه ..الان میدان جنگ مهیاست بهانه ممنوع
  • البانی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    17 3
    چقد زیادن این جمعیتتون
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    13 18
    اسرائیل و نابود کردید کافیه
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 1
    من امروزرفتم برای پایان جنگ بادودولتی
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    2 0
    فلسطین نیاز به مردان جنگی وشجاع و مهمات و اسلحه دارد
  • کارشناس IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    4 6
    ملت ایران مواجیب گیر نیستند.
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 26
    وقتی مسئولین ورهبران مسلمان به این واقعیت(امدادهای غیبی وقدرت ایمان مردم حتی بادستهای خالی)باور واعتقاد قلبی پیداکنند-خواهند دید چگونه غده سرطانی بوسیله سلاحهای خودشان نابود میشوند
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    10 1
    راهپیمایی هیچ دردی رو از مردم غزه دوا نمیکنه
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    14 1
    دو روز پیش جشن در میادین و خنده کنان از حمله به اسرائل امروز مویه کنان از پاسخ اسرائیل دنیای عجیبی است
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 2
    آذر خانوم منصوری تشریف نداشتن توی راهپیمایی ها؟
  • وحید IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    15 5
    راهپیمایی تموم شد ولی اسرائیل داره بمباران میکنه کاش ما هم با موشک کمک می کردیم
  • CA ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 6
    اسرائيل با کمک غرب در جنگ هاى قبلى با ۵ کشور عربى چندين برابر سرزمين هاى اعراب رو اشغال کرده الان که مى ره غزه را با خاک يکسان کنه غير از جنگ راه هاى ديگه اى هم وجود داره?
  • کورش IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 5
    مرگ بر اسقاطیل و طرفدارن احمقش از هر قوم و نژاد و روحت شاد هیتلر
  • Ali US ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 5
    بمب گذاری سکوی گاز اسرائیلبا موشک برای تضعیف اسرائیل ، ایران قادر به بمباران یک سکوی گاز در دریا در نزدیکی اسرائیل است . برای تحقیر اسرائیل
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 9
    رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 16
    مردم فلسطین ، دلاوران و قهرمانان پیروز هستند
  • GB ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    15 1
    پنج هزار نفر نبودند در تهران ۱۲ میلیونی!
    • ... IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 1
      همینقدر هم برای به اصطلاح چنج نظام جمع نشدن🤣
  • ابراهیم IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 5
    روزنامه های اصلاح طلب= سرمایه های اسرائیل انگار نه انگار دیروز (جمعه) شرق و غرب جهان اسلام یک روز قدس دیگری بود. دریغ از یک خبر!!!! با چه زبونی بگن ما داغدار اسرائیل (کارفرما مون) هستیم!
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    16 3
    درود بر ساندیس خورا آیا ساندیس به همتون رسید
  • ابراهیم IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 5
    روزنامه های اصلاح طلب= سرمایه های اسرائیل انگار نه انگار دیروز (جمعه) شرق و غرب جهان اسلام یک روز قدس دیگری بود. دریغ از یک خبر!!!! با چه زبونی بگن ما داغدار اسرائیل (کارفرما مون) هستیم!
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    4 0
    راستی خانوم کاترین شکدم نیومدن؟!
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 3
    شعاردیگر کافیه اگردول اسلامی لبنان,سوریه،عراق،ایران،افغانستان (مثل اسراییل که یک جنگ واقعی راشروع کرده)اقدام به جنگ بااسرائیل نکنند-اسراییل تمام یکی یکی مسلمانان را جدا جدا نایود میکند(برای همین غربیها مرتب به ایران وکشورهای اسلامی میگویند وارد جنگ با اسرائیل نشوید!؟)
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    3 2
    مرگ بر حماس مرگ بر اسراییل مرگ بر تروریست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس