برادرم، پیامت از غزه تلخ‌تر و سنگین‌تر از تمام عکس‌ها و فیلم‌ها و خبرهایی بود که در این مدت از غزه شنیده و دیده بودم و حالا من دیروزم را برایت شرح می‌دهم تا بدانی فردایت را می‌توانم تصور کنم.

به گزارش مشرق، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 10:30 امروز جمعه در تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی آغاز شد.

برای دیدن تصاویر راهپیمایی عظیم مردم ایران اینجا را کلیک کنید.

همزمان با روز قدس و پس از تظاهرات گسترده شب جمعه هزاران فلسطینی در کرانه باختری، رژیم صهیونیستی شهر رام‌الله را به طور کامل در محاصره گرفته و هزاران نیروی خود را برای رویارویی با تظاهرات فلسطینیان به حالت آماده باش درآورده است.



روزه‌داران تهرانی قبل از آغاز رسمی مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور در خیابان‌ها در حال راهپیمایی به سمت میعادگاه نماز جمعه تهران هستند.



مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران از ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز جمعه آغاز می‌شود که در مسیرهای نُــه‌گانه به سمت میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران با حضور امت قدرشناس و همیشه در صحنه برگزار خواهد شد.



مراسم راهپیمایی روز قدس همزمان با تهران در سراسر ایران اسلامی آغاز شد.



راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم مسلمان کشور آغاز شد و نمایش مردان خاکستری در رابطه با حمله اسرائیل به غزه و عروسک‌های خونین در دست کودکان برای همدردی با کودکان غزه از حواشی این راهپیمایی است.



ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی صبح امروز همراه با مردم تهران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.



آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی دقایقی پیش در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران حضور یافت.



راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعار مرگ بر داعش صهیونیستی ضمن تأکید پیوند رژیم صهیونیستی با گروهک تروریستی داعش انزجار خود را از این گروهک تروریستی ابراز کردند.



معاون اول رئیس جمهور و رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب دقایقی پیش به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.



جانشین سابق فرمانده نیروی انتظامی گفت: اگر کرانه باختری نیز در کنار غزه مسلح شود رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر خواهد کرد.



روحانی دقایقی پیش در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور یافت.



مردم تهران در پاسخ به شعارهای فتنه‌گران در روز قدس سال 88، شعار «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام» را سردادند.



جمعی از راهپیمایان روز قدس در تهران با سر دادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» پلاکاردهایی را با مضمون «سران فتنه را محاکمه کنید» در دست دارند.



نهادهای مختلف کشور به مردم روزه‌دار کشورمان که در راهپیمایی شرکت کردند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند.



آتش‌نشانی تهران و یک شهروند تهرانی در ابتکاری جالب به راهپیمایان آب می‌پاشند تا تحمل گرمای هوا برای روزه‌داران آسانتر شود.



رئیس مجلس شورای اسلامی که به مناسبت شرکت در مراسم روز جهانی قدس وارد استان البرز شده بود، دقایقی پیش با حضور در خیل عظیم راهپیمایان به سمت مصلی کرج حرکت کرد.



12:06 مدافعان حرم به جمع راهپیمایان پیوستند
جمعی از مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت در عراق و سوریه از حوالی تقاطع خیابان‌های انقلاب - فلسطین به جمع راهپیمایان تهرانی پیوستند.



راهپیمانان تهرانی با شعار مرگ بر رژیم سعودی و آتش زدن تصاویر پادشاه عربستان، از حمایت‌های رژیم سعودی از رژیم صهیونیستی ابراز انزجار کردند.



12:16 پوردستان: همه جهان اسلام باید فلسطین را مسلح کنند
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این وظیفه تمام جهان اسلام است که در اطاعت از این فرمان حضرت آقا وارد شوند و مردم فلسطین را مسلح کنند.



12:18 امیر اسماعیلی: گنبد آهنین اسرائیل یک توهم است
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی درباره کارآمدی گنبدآهنین رژیم صهیونیستی در برابر موشک های مقاومت اظهار داشت: گنبد آهنین یک توهم است و دیدیم که حزب الله و مقاومت فلسطین چطور به راحتی به آن حمله کرده و آن را شکستند.



12:21 یونسی: اسرائیل باید تحریم شود
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی گفت: اسرائیل باید توسط کشورهای مسلمان تحریم شود تا منزوی گردد و نتواند به مردم فلسطین فشار بیاورد.



12:23 هادی خامنه‌ای: ریشه صهیونیست باید به طور کامل از جهان کنده شود
دبیر کل نیروهای خط امام گفت: ریشه صهیونیست باید به طور کامل از جهان کنده شود و با هر شیوه‌ای چه از لحاظ بدنی، مالی و سلاحی باید به مردم مظلوم فلسطین کمک کرد.



12:26 فرمانده نیروی دریایی ارتش درجمع راهپیمایان روز قدس حاضر شد
امیر دریادار سیاری به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست.



12:30 طیب‌نیا: پیروزی با مردم فلسطین است
وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، گفت: مسلماً با روحیه‌ای که مردم در غزه دارند پیروزی با مردم فلسطین است.



12:33 حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع راهپیمایان تهرانی
محمد گودرزی وزیر ورزش و جوانان در جمع راهپیمایی‌کنندگان تهرانی حضور یافت.



وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هواپیمای کمک‌های انسان‌دوستانه جمهوری اسلامی به غزه آماده ارسال است و امیدواریم مصر هر چه زودتر مجوز هواپیما را صادر کند.



12:40 مریلا زارعی: راهپیمایی کوچکترین حرکتی است که می‌توان در قبال جنایات اسرائیل داشت
مریلا زارعی در راهپیمایی روز قدس گفت: اعتراض من در کنار بقیه باید سازمان ملل را بیدار کند/ هنرمندان نیابد در قبال غزه و فجایع اسرائیل، ساکت باشند؛ حداقل باید با حضور در فیلم‌های مرتبط، دین خود را ادا کنیم



12:51 ضرغامی: هیجان رژیم صهیونیستی برای آدم‌کشی نشان دهنده سقوط نهایی این رژیم است
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: هیجان رژیم صهیونیستی برای آدم‌کشی و کودک‌کشی نشان‌دهنده نزدیک شدن سقوط نهایی این رژیم است.



12:54 کمک دولت به مردم غزه به صورت همه‌جانبه
وزیر کشور از حمایت دولت از مردم غزه در تمام زمینه‌ها و به صورت همه جانبه خبر داد.



12:57 احمدی نژاد: هولوکاست واقعی در فلسطین می گذرد
رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه همه چیز انقلاب از امام و رهبری است گفت: هولوکاست واقعی در فلسطین می گذرد، مستند است و نیازی به سند سازی و فریب کاری ندارد.



13:01 رحیم صفوی: شکست دیگری همچون جنگ ۲۲ و هشت روزه در انتظار اسرائیل است
مشاور نظامی رهبر معظم انقلاب گفت: تیر خلاص به رژیم صهیونیستی را افکار عمومی جهان شلیک کرده است؛ حملات اخیر رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده محاسبه غلط و نداشتن عقل استراتژیک آنها است.



13:04 حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.



13:07 اژه‌ای: ماهیت پلید اسرائیل بیش از پیش مشخص شده است
دادستان کل کشور گفت: امسال بیش از گذشته ماهیت زشت و پلید رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش به خصوص آمریکا برای مردم نمایان شده است.



13:11 صالحی: جزئیات توافق ایران و 5+1 برای اکسید برخی ذخایر اورانیوم
رئیس سازمان انرژی اتمی برخی جزئیات توافق ایران و کشورهای 5+1 برای اکسید برخی ذخایر اورانیوم را تشریح کرد.



13:14 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درجمع راهپیمایان روز قدس
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد مسیر راهپیمایی روز قدس شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر ارشاد از خیابان دکتر قریب به جمع ایرانیانی پیوست که در اعتراض به فاجعه غزه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در خیابان حاضر شده بودند.



13:16 قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس
راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران و سراسر ایران اسلامی در قطعنامه پایانی خود تاکید کردند: یگانه راه مقابله پیروزمند و افتخارآمیز با رژیم آدمکش و نامشروع صهیونیستی، الگوی مقاومت حزب‌الله و حماس در جنگ های 33 روزه ، 22 روزه، 8 روزه و نیز جنگ جاری در باریکه‌ غزه است.



13:20 روحانی: ساکتان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ شرمنده هستند
رئیس‌جمهور گفت: ساکتان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ شرمنده هستند و تاریخ در مورد سکوت آنها در برابر کشتار کودکان و زنان قضاوت خواهد کرد.



13:23 محسن رضایی: ضعف گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در حملات اخیر فلسطینی‌ها نمایان شد
فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت که ضعف گنبد آهنین رژیم اشغالگر قدس در حملات اخیر فلسطینی‌ها نمایان شد.




شعار مرگ بر آمریکا،‌ مرگ براسرائیل و مرگ بر انگلیس به همراه تصاویر امام ، ‌رهبری و شهید نوجوان فلسطینی محمد ابوخضیر که اخیرا توسط صهیونیست‌ها زنده زنده سوزانده شد بیشترین مواردی بود که راهپیمایان تهرانی روز قدس امسال به آن توجه نشان دادند.



سخنگوی دولت گفت: از وظایف وزارت امور خارجه ما این است که در هر حرکتی که مربوط به مردم شریف غزه و مظلومان فلسطینی است مشارکت فعال داشته باشند.



معاون پارلمانی دولت دهم با اشاره به زنده نگه داشتن آرمان‌های امام خمینی(ره) توسط مردم، گفت: مردم با حضورشان در راهپیمای روز قدس نشان دادند در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.



رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: زائران ایرانی عتبات عالیات نیز در کربلا و نجف به حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.



فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات خود در عرصه بین‌المللی نیز غیرقابل تحمل شده است.




برادرم، پیامت از غزه تلخ‌تر و سنگین‌تر از تمام عکس‌ها و فیلم‌ها و خبرهایی بود که در این مدت از غزه شنیده و دیده بودم و حالا من دیروزم را برایت شرح می‌دهم تا بدانی فردایت را می‌توانم تصور کنم.



رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر گنبد آهنین مقاوم بود این همه موشک از آن عبور نمی‌کرد.




جمعی از راهپیمایان تهرانی در روز جهانی قدس برای شهدای غزه عزاداری کردند.




دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: مردم امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که شعار آنها هم غزه و هم لبنان و هم جانم فدای ایران و اسلام است.



وزیر اسبق اطلاعات گفت: راهپیمایی روز قدس باعث عمومی‌تر شدن تنفر مردم از رژیم صهیونیستی شده است.



سردار دهقان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور یافت.



رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص گفت: حضور مردم در راهپیمایی امسال، با توجه به جنایت صهیونیست‌ها در غزه افزایش محسوسی داشته است.



معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: به نظر بنده تنها راه مقابله جدی با صهیونیست‌ها، در کنار اقدامات سیاسی و تبلیغی، مساله نظامی است و حتما باید این قضیه صورت گیرد.



وزیر کشاورزی دولت یازدهم، دقایقی پیش در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.



وزیر راه و شهرسازی گفت: ملت ایران در برابر ظلم صهیونیست‌ها به مردم غزه متحد است.



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سران مصر اگر انصاف و غیرت داشته باشند، باید با تمام وجود به یاری مردم غزه بشتابند.



روشنفکران و آزادیخواهان یهودی به منظور اعلام مخالفت خود با جنایات اشغالگران و اعلام همبستگی با مل فلسطین و مبارزه مشروع این ملت، تظاهرات خیابانی برپا کردند.



رئیس دیوان عدالت اداری گفت: متاسفانه چون دولت‌های اسلامی سرسپرده هستند، هیچ انتظاری از آنان نیست بنابراین ملت‌های اسلامی در خصوص فلسطین به پا خیزند.



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حامیان شعار «نه غزه نه لبنان» به قربانگاه آرمان‌های انقلاب رفتند گفت: یاران دیروز و غافلان امروز انقلاب حضور گسترده هم غزه و هم لبنان را در دفاع از مردم مطلوم فلسطین بشنوند.



جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز دیگر هیچ نقطه‌ای در سرزمین‌های اشغالی برای صهیونیست‌ها امن نیست، گفت: برد موشک‌های مقاومت فلسطینی بسیار فراتر از انتظار صهیونیست‌هاست.



دبیر عالی شورای عالی امنیت ملی گفت: متاسفانه در جهان اسلام بازیگرانی وجود دارند که به جای ایجاد اتحاد و انسجام به دنبال ساکت گذاشتن این وضعیت هستند.



وزیر دادگستری گفت: جنگ فلسطین با رژیم صهیونیستی سقوط این رژیم را به همراه دارد که شروع این سیر نزولی همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی بوده و به سرعت در حال پیشروی است.



رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که دیگر ملت ها راهپیمایی، تظاهرات، صدور بیانیه و ارسال کمک های مالی را حداقل اقدامات برای حمایت از فلسطین می دانند، اظهار کرد: جوانان جبهه شرقی اسلام آماده اند با عبور از این مرحله برای آزادسازی قدس به فلسطین اعزام شوند.



آيت‌الله العظمي ناصر مكارم شيرازي در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: اسرائيل امروز رسواتر از هميشه بوده و افكار عمومي عليه اين رژيم است.



وزیر سابق دفاع گفت: در دنیا همه پشتیبان مردم فلسطین هستند و با حضور در راهپیمایی امروز اعتراض خود را به اعمال غیر انسانی رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همه چیز حکایت از نوعی بیداری می‌کند، گفت: روزی جوانان فلسطینی دنبال سنگ بودند اما امروز با راکت‌های خود فرودگاه بن‌گوریون را تعطیل می‌کنند و این نشانه بیداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    دمه مردم گرم با زبون روزه اومدن
  • هادي ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    مرگ بر صهيونيسم جهاني. مرگ بر امريكا
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    مردم سنگ تمام گذاشتند
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    روز قدس صحنه محاکمه شعار " نه غزه و نه لبنان " بود ...
  • محسن ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    روز قدس تجلیگاه خروش آزادمردان گیتی. روز وحدت امت در برابر دشمن مشتاق اختلاف
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    عجیب شلوغ بود
  • عادل ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    واقعا باید ساکنان کرانه باختری مسلح شوند
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    دم مردم گرم درسته عزیز
  • مجید ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    درور بر روح بلند مردم ایران زمین که همیشه و همه جا در صحنه ها با حضور خود ثابت کردند که همیشه استوارند و احدی به آرمانهای این ملت غیور چپ نگاه کنه چشمشونو درمیارن. زنده باد ایران و ایرانی ، زنده باد پاره تن اسلام (فلسطین)
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    لعنت به اسرائیل
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    خیلی پرشکوه بود .واقعا عالی بود
  • اشکان ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    ناشناس 15:51 : «درست است عزیز» درست است عزیز !
  • حنیف ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    منفی ها ؟؟ اسرائیل رو هم دوس دارین ؟! این دیگه آمریکا هم نیستا!! اسرائیله :) ای خدا... امان از "خ ر ی ت"
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    0 0
    امان ازشبه روشنفکران منفی ده اینا واقعاچه فکرمی کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس