کد خبر 1514299
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
آیا حق اشتراک تلفن ثابت به حساب مشترکان برمی‌گردد؟

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در خصوص بازگشت حق اشتراک به مشترکین تلفن ثابت گفت: این موضوع نیاز به بررسی کارشناسی دارد.

به گزارش مشرق، روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه دیوان محاسبات در خبری اعلام کرد: دریافت مبالغی تحت عنوان «حق اشتراک هر تلفن ثابت مشغول بکار» که از سال ۱۳۹۸ در قبوض مشترکین اعمال می شد، از ابتدای خردادماه سال‌جاری متوقف و این حق اشتراک از قبوض مشترکین حذف شد.

پس از انتشار این خبر محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجمع صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران در اسفند منتهی به سال ۱۴۰۱، مصوب شد مبلغ اشتراک مشترکین که مبلغی بین ۷۰۰ تا ۲۰۰۰ هزار تومان بوده و با توجه به موقعیت جغرافیایی مشترکین اخذ می‌شد، لغو گردد. این مصوبه از خرداد ماه اجرایی شده که دیوان محاسبات این خبر را امروز اعلام کرده است.

همچنین، در خبر دیوان محاسبات به این موضوع اشاره شده بود که: بازگرداندن مبالغ دریافت شده در فاصله زمانی سال ۱۳۹۸ تاکنون نیز در دستور کار دیوان محاسبات کشور قرار گرفته است.

بیدخام درباره این بخش مصوبه گفت: برگشت این مبلغ از سال ۱۳۹۸ نیاز به بررسی کارشناسی و حقوقی دارد؛ همچنین، هر تغییری در تعرفه تنها با تایید مجمع انجام شود و در حال حاضر هیچ افزایش یا کاهش قیمتی در دستور کار شرکت مخابرات قرار ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 22
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمدایوب IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    یک مسلمان هم پیدا بشه یک فکری برای پیامهای تبلیغاتی تلفن های همراه بکنه مردم را بیچاره کرده
  • یاحق IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 1
    شما جیب مردم نزنید
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    وقتی میگن نیاز به بررسی و کارشناسی داره یعنی یک ذره امید هم نداشته باشین!!! یعنی هاپولی شد و رفت................

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس