احتمال ترور رهبران مقاومت برای فرار نتانیاهو از بحران داخلی

برخی منابع عالی‌رتبه فلسطین گفتند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی احتمالا برای فرار از بحران‌های داخلی دست به ترور رهبران مقاومت و تجاوز علیه غزه بزند.

به گزارش مشرق، برخی منابع فلسطینی گفتند که احتمال اقدام «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ترور رهبران مقاومت در نوار غزه و کشاندن مقاومت به دور جدید درگیری با هدف فرار نتانیاهو از بحران‌های داخلی وجود دارد.

اعتراضات مردمی علیه نتانیاهو به دلیل وضع برخی قوانین که معترضان آن را «کودتا علیه قانون و دموکراسی» می‌دانند، ادامه دارد.

روزنامه «رأی الیوم» به نقل از این منابع نوشت که از دیدگاه نتانیاهو شرایط برای گشودن جبهه درگیری جدید با مقاومت در غزه به مدت چند روز با هدف فرار از فشارها و ایجاد یک پیروزی ساختگی به امید متوقف کردن اعتراضات شدید علیه کابینه، فراهم است.

به گفته این منابع، گروه‌های مقاومت نیز به مصر ابلاغ کرده‌اند که دست مقاومت بر روی ماشه است و به هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، کرانه باختری و قدس پاسخ فوری خواهد داد.

به نوشته این روزنامه، قاهره نیز درباره هر گونه تشدید تنش‌ها هشدار داده و حال آنکه چند ساعت آینده برای غزه سرنوشت‌ساز است به خصوص اینکه برخی افراطی‌های رژیم صهیونیستی خواهان اجرای عملیات نظامی بزرگ و قدرتمند علیه نوار غزه و آغاز مرحله جدید ترور رهبران مقاومت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    جهت توجه بچه های مقاومت فلسطین: موشکها رو به خیابون نکوبید، بزنید به تاسیسات حیاتی . پا رو روی خرخره این وحشی ها بگذارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس