کد خبر 1512398
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
بمب نقل و انتقالات فوتبال جهان در آستانه انفجار

نشریه مارکا در خبری فوری از احتمال توافق قریب‌الوقوع ستاره جوان فرانسوی با قوهای سفید مادرید خبر داد.

به گزارش مشرق، انتقال کلیلیان امباپه به رئال مادرید در چند فصل گذشته به سوژه داغ رسانه‌های جهان تبدیل شده است. هر چند که مالکان متمول پاریسی در تابستان ۲۰۲۲ با انعقاد قراردادی خاص، این ستاره فرانسوی را در پاریس نگه داشتند اما ناکامی پاری‌سن‌ژرمن در فوتبال اروپا شرایط سختی را برای امباپه ایجاد کرده و او خواهان جدایی از تیم فرانسوی است.

نارضایتی امباپه از حضور در فوتبال فرانسه موجب شد تا این بازیکن در چند ماه گذشته مشتریان زیادی پیدا کند و حتی تیم الهلال عربستان نیز مبلغ ۳۰۰میلیون یورویی را به او پیشنهاد داد اما ملی‌پوش فرانسوی به درخواست سعودی‌ها پاسخی نداد.

حال مارکا به نقل از فایزه العماری، مادر امباپه نوشته است: پاریسی‌ها راضی به انتقال امباپه به رئال شدند اما مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو از تیم اسپانیایی می‌خواهند. این مبلغ در حالی است که پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی اروپا در گذشته مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو برای امباپه پیشنهاد داده بود.

برخی از رسانه‌های ورزشی جهان حتی مدعی بودند که رئال پیراهن شماره هفت خود را برای ستاره جوان فرانسوی‌ها کنار گذاشته اما این فرضیه زیاد دوام نیاورد زیرا در فصل جدید وینی جونیور این پیراهن را به تن خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • TIAM IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    عالی
  • مهرداد علددددددددددددد IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    1 0
    امکانش کمه به نقل از مادرش زیاد جدی نیست .این بمب هم نمیترکه حیف ۲۰۰ میلیونی اونا بدن این
    • یدالله IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      0 0
      این حرفت منو یاد یه قضیه قدیمی انداخت . خیلی سالها پیش قدیم رفته بودم خونه دوستم من و اون جفتمون 15 سالمون بود اون دوستم بنگ میکشید بضی وقتام بنگ رو با باباش میکشید چون باباش هم بنگی بود یه روز مادرش عصبانی شد بنگ رو از رو طاقچه خونه ورداشت که بچش بنگ نکشه بعد بابای دوستم عصبانی و شاکی شد به مادر دوستم گفت : خانم بچه بنگ لازم داره چرا اینکارو کردی؟ حالا تو هم مث مادر دوستم میمونی و میخای مردمو از خوشبختی بندازی بزار بره عربستان پول دربیاره چیکا به کارش داری؟
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    اگه بره رئال یک تودهنی برای عربستانی هاست که فک میکنن همه چیزو میتونن با پول نفت بخرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس