کد خبر 1502551
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
جان باختن 4 نیروی پلیس سوریه در کمین تروریست‌ها

۴ نیروی پلیس سوریه که به منظور تامین امنیت مراکز امتحانی در حال حرکت به سمت یکی از شهرهای جنوبی سوریه بودند، در کمین تروریست‌ها کشته شدند.

به گزارش مشرق، تروریست‌های مستقر در سوریه در یک کمین در مجاورت میدان «الجمل» در منطقه «المزیریب» در غرب استان درعا (جنوب سوریه) ۴ نیروی امنیتی سوریه را کشتند.

یک منبع امنیتی در فرماندهی پلیس درعا صبح امروز (یکشنبه) به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) خبر داد این اقدام تروریستی ساعت هفت و نیم صبح امروز به وقت محلی هنگام عبور یک گشتی نیروهای پلیس انجام شده است.

به گفته این منبع، این گشتی در حال حرکت به شهر طفس بوده تا امنیت مراکز امتحانی این شهر را فراهم کند. منبع مذکور اضافه کرد تروریست‌ها گشتی پلیس درعا را به رگبار بسته‌اند که این اقدام منجر به جان باختن چند نیروی پلیس و جراحت یک نیروی دیگر شده است.

یک منبع در بیمارستان دولتی «درعا» به سانا گفت که صبح امروز پیکر چهار نیروی پلیس که در دم کشته شده بودند، به بیمارستان منتقل شده است و یکی از مجروحان نیز در حال معالجه است که جراحت او خطرناک توصیف شده است.

تروریست‌های مستقر در سوریه مدتی است که حملات خود را به مناطق تحت کنترل دولت سوریه تشدید کرده‌اند. جنگنده‌های روسیه در پاسخ به حملات تروریست‌ها، مواضع آن‌ها را امروز در مناطق شمال غربی سوریه هدف حمله قرار دادند.

جنگنده‌های روسیه، صبح امروز، به طور مشخص مواضع گروه تروریستی «تحریر الشام» و گروه تروریستی موسوم به «الحزب الاسلامی الترکستانی» که بیشتر اعضای آن را عناصر چینی و بویژه اویغوری تشکیل می‌دهند، در حومه شمالی اللاذقیه و اطراف ادلب (شمال غرب سوریه) بمباران کردند.

جنگنده‌های روسیه شب گذشته نیز حملات گسترده‌ای را به مقرها و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی در حومه ادلب و اللاذقیه انجام دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    1 0
    درود بر معارضین قهرمان سوریه !!!!!!
  • رهام IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 1
    آیا اینها شهید نیستند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس