کندی

در نظرسنجی‌ها رابرت اف کندی نه تنها با بایدن برابر است بلکه در برخی از آن‌ها از رئیس‌جمهور فعلی نیز جلوتر زده است.

به گزارش مشرق، نظرسنجی‌هایی که درباره رابرت اف کندی، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا منتشر شده است نشان می‌دهد که او در برخی موارد از جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا جلوتر است.

براساس گزارش نیوزویک، نتایج این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد کندی می‌تواند بایدن را به چالش بکشد و شانس او برای انتخاب مجدد را کم کند.

نظرسنجی اخیر روزنامه اکونومیست و موسسه یوگاو نشان می‌دهد که رابرت اف کندی برادر زده جان اف کندی، رئیس‌جمهور ترور شده آمریکا، تاکنون بالاترین میزان محبوبیت را در بین همه نظرسنجی های صورت گرفته درباره انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ کسب کرده است.

۴۹ درصد از پاسخ دهندگان گفتند کندی نامزد محبوب آنها است و تنها ۳۰ درصد نظر مخالف داشتند.

طبق این نظرسنجی بایدن و دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در رتبه دوم محبوبیت بعد از کندی قرار گرفتند و ۴۴ درصد از پاسخ دهنگان گفتند این دو نامزد محبوب آنها هستند.

جان پیتنی (John Pitney) کارشناس سیاسی به نیوزویک گفت: یکی از دلایلی که کندی ممکن است محبوب باشد شهرت خانوادگی او است. او اضافه کرد: در این دوره از زمان، رای دهندگان چندان به انتخابات آینده فکر نمی‌کنند. اگر شما دموکرات باشید و نام کندی را بشنوید، خواهید گفت از او حمایت می‌کنم. با نزدیک تر شدن انتخابات، مردم بیشتر درباره گزینه های پیش رو فکر می‌کنند.

نیوزویک در پایان نیز اعلام کرد در حالی که برخی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند کندی از حمایت دو رقمی قابل توجهی در میان دموکرات‌ها برخوردار است، اما او همچنان تا حد قابل توجهی از بایدن عقب‌تر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    اینکه همشون یه کرباسن رو قبول داریم کاش یه مطلب در مورد کندی عمو و برادرزاده بذارید ببینیم اینا چه موجوداتی هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس