کد خبر 1449627
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
گوشی Honor X7a چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Honor X۷a دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل است.

به گزارش مشرق، اخیراً رندرهایی از گوشی Honor X۷a فاش شده است که این محصول را در دو رنگ آبی و مشکی به نمایش می‌گذارد. دو حلقه دوربین در یک ماژول مربعی شکل در پنل پشتی این محصول تعبیه شده؛ یکی از این حلقه‌ها دارای دوربین اصلی است در حالی که درون حلقه دیگر دوربین دوم و سوم قرار گرفته شده است.

کلیدهای پاور و کنترل صدا در لبه سمت راست گوشی Honor X۷a قرار دارد، در لبه پایینی نیز یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، یک میکروفون، اسپیکر و یک پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده تعبیه شده است.

ویژگی‌های گوشی Honor X۷a +عکس

همچنین در قسمت پایین ماژول دوربین لوگوی Honor حک شده است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

گوشی Honor X۷a دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل است. این محصول از تراشه مدیاتک MT۶۷۶۵H بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی چهار دوربین قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض پنج مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز دارای لنز هشت مگاپیکسلی است.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس