سازمان بنادر و دریانوردی با ارسال نامه‌ای خطاب به شرکت خدمات دریایی و بندری کاوه به عنوان برنده مزایده اپراتوری بندر شهید رجایی در یک اقدام سوال بر انگیز و پس از ابلاغ برنده شدن این شرکت در مزایده جنجالی بندر شهید رجایی، مهلت 15 روزه برای تسویه بدهی به این شرکت داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق ، سازمان بنادر و دریانوردی با ارسال نامه‌ای خطاب به شرکت خدمات دریایی و بندری کاوه به عنوان برنده مزایده اپراتوری بندر شهید رجایی در یک اقدام سوال بر انگیز و پس از ابلاغ برنده شدن این شرکت در مزایده جنجالی بندر شهید رجایی، مهلت 15 روزه برای تسویه بدهی به این شرکت داد.


بر اساس این گزارش ،سازمان بنادر و دریانوردی در نامه‌ای به تاریخ 29/1/91 و 13 روز پس از ابلاغ برنده شدن شرکت خدمات دریایی و بندری کاوه در مزایده بندر شهید رجایی و در حالیکه یکی از شرایط حضور در مزایده نداشتن بدهی به سازمان بنادر و دریانوردی بود، به این شرکت مهلت 15 روزه‌ای برای تسویه بدهی میلیاردی‌اش داده است.



در نامه شماره 1840/ص/91 ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی خطاب به معاون امور بندری و مناطق ویژه اقتصادی این سازمان در خصوص دریافت مفاصا حساب برای عقد قرارداد با شرکت کاوه آمده است: «به علت وجود بدهی شرکت [کاوه] در سایر بنادر، در حال حاضر امکان صدور گواهی عدم بدهی میسر نمی‌باشد»!

همچنین در همین نامه مدیرکل امور مالی سازمان بنادر خواستار مهلت زمانی 15 روزه جهت انعقاد قرارداد شده است.



حال با توجه به گذشت بیش از 15 روز از ارسال نامه به شرکت خدمات دریایی و بندری کاوه ،سایت خبری مشرق این آمادگی را دارد که اگر شرکت مذکور بدهی های خود را با سازمان بنادر و دریانوردی تسویه حساب کرده ، نامه عدم بدهی توسط ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی را منتشر نماید .

همچنین سازمان بنادر و دریانوردی نیز باید پاسخ دهد که طبق قوانین جاری کشور در رابطه با تعداد شرکت کنندگان در مزایده چگونه مزایده ای را با وجود تنها یک شرکت کننده قانونی می داند و نامه قرار داد بستن با این شرکت را رسانه ای می کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس