کد خبر 882838
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
مرگ کارگر جوان زیر قطعات بتن منزل ویلایی

کارگر جوان هنگام تخریب منزل ویلایی دو طبقه، زیر قطعات بتن گرفتار شد و جان باخت.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر ریزش مرگبار آوار در یک منزل قدیمی در غرب تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 18:45 روز گذشته یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران ـ کرج، شهرک دانشگاه، خیابان اردستانی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک منزل دو طبقه ویلایی قدیمی (یک طبقه روی همکف) کارگران برای ساخت بنای جدید مشغول تخریب بنای قدیمی بودند که به یکباره سقف طبقه بالایی به صورت قطعات کوچک و بزرگ بتن تخریب شده و آتش‌نشانان هنگام رسیدن به محل حادثه مطلع شدند کارگر بیست و پنج ساله افغانستانی کاملاً زیر قطعات بتن محبوس است.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کرده و پس از مدتی تلاش موفق شدند به کارگر محبوس شده دسترسی پیدا کرده و وی را از میان آوار خارج کنند.

ملکی تصریح کرد: پس از تحویل کارگر به عوامل اورژانس مشخص شد وی در همان لحظات اولیه به علت شدت جراحات اولیه جان باخته است؛ در نهایت محل ایمن‌سازی و تحویل عوامل انتظامی شد و عملیات در ساعت 19:15 به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    9 1
    خدا رمتش کنه
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    22 0
    در پی کسب روزی حلال !!! خدا رحمتش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس