کد خبر 897061
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰
انفجار گازشهری

دیوار یک خانه دو طبقه در یاخچی‌آباد به علت انفجار گازشهری تخریب شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۷:۰۹ روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی حادثه انفجار گاز شهری در یاخچی‌آباد، کوچه حامدی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه ۸۲ و نجات ۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

احمدعلی زارع تیموری؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه به مساحت ۴۵ مترمربع، بر اثر انفجار گاز شهری، دیوار غربی اتاق پذیرایی تخریب و به داخل حیاط همسایه مجاور آوار شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، به دلیل بسته بودن در و احتمال مصدومیت ساکنان، با استفاده از ابزار مخصوص، در واحد مسکونی را بازکرده و وارد شدند.

تیموری تصریح کرد: پس از بررسیهای اولیه شعله‌های آتش با حجم کم در قسمت آشپزخانه و بر روی کابینتهای چوبی دیده می‌شد که آتش‌نشانان با استفاده از آب موجود در محل، آتش را خاموش کردند و تیم نجات نیز همزمان اقدام به جست‌وجوی محبوسان احتمالی در زیر آوار کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ خوشبختانه هیچ فرد مصدوم یا محبوس شده در محل حادثه یافت نشد و آتش‌نشانان پس از حضور مالک، با ارائه تذکرات ایمنی به وی، مأموریت خود را پایان دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید رضا IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    0 0
    با تکرار انفجارها ! زنگ خطر ؛ در مورد فرسودگی لوله کشی گاز منازل ، به صدا درآمده !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس