پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت اربعین شهادت شهید حسن طهرانی مقدم، مستند صوتی «ولكن‌الله رمی» را منتشر كرد.

به گزارش مشرق، این مستند صوتی به بررسی ویژگی‌ها و خاطراتی از شهید طهرانی مقدم از زبان برادر و مادر شهید می‌پردازد و همچنین بخش‌هایی از حضور رهبر انقلاب در منزل شهید را روایت می‌كند.

سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم و جمع دیگری از اعضای سازمان جهاد خودكفایی سپاه، بیست و یكم آبان‌ماه جاری در حادثه‌ای در یكی از مراكز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
 
این برنامه صوتی 9 دقیقه‌ای شامل بیانات رهبر انقلاب و سخنانی از برادر و مادر شهید طهرانی مقدم است و با بخش‌هایی از یك سرود لبنانی به پایان می‌رسد. نام این مستند نیز از آیه‌ی شریفه‌ی «فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَكِنَّ اللّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللّهَ رَمَى وَلِيُبْلِيَ الْمُؤْمِنِينَ مِنْهُ بَلاء حَسَنًا إِنَّ اللّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ؛ و شما آنان را نكشتيد بلكه خدا آنان را كشت و چون [ريگ به سوى آنان] افكندى تو نيفكندى بلكه خدا افكند [آرى خدا چنين كرد تا كافران را مغلوب كند] و بدين وسيله مؤمنان را به آزمايشى نيكو بيازمايد قطعا خدا شنواى داناست» (انفال؛ 17) برگرفته شده است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس