پیشروی‌ رزمندگان فاطمیون در بیابان‌های دیرالزور +تصاویر

رزمندگان لشکر فاطمیون طی عملیاتی حدود ۷۰ کیلومتر از بیابان‌های جنوبی استان دیرالزور در کشور سوریه را پاکسازی کردند.

به گزارش مشرق، لشکر فاطمیون به‌همراه سایر گروه‌های مقاومت و نیروهای ارتش سوریه در سوریه همچنان به پیشروی‌های خود برای آزادی کامل مناطق مختلف سوریه و بازپس‌گیری آن از دست عناصر تکفیری ادامه می‌دهند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

رزمندگان لشکر فاطمیون طی عملیاتی حدود ۷۰ کیلومتر از بیابان‌های جنوبی استان دیرالزور در سوریه را پاکسازی کردند. رزمندگان فاطمیون طی عملیاتی که نزدیک به شش ساعت به‌طول انجامید سرانجام روز گذشته، سه‌شنبه دهم بهمن ماه ۹۶ توانستند ۳۴ کیلومتر به‌سمت بیابان‌های جنوب دیرالزور پیشروی کنند و موفق شدند دو روستای «طماح» و «فیضة‌بن مونیع» در جنوب دیرالزور را از لوث وجود تروریست‌های تکفیری پاکسازی کنند.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    5 6
    بجای قرار دادن توپ کف وانت باید سطح انرا با سقف برابر و بعد توپ را نصب کنند اینگونه هم زوایای روبرو در حال حرکت قابل هدفگیری هست و هم زوایای منفی و بعلت همراستا بودن با طول خودرو ثبات و دقت هدفگیری بیشتر خواهد شد چون بعلت سبک بودن و نداشتن جکهای ثابت کننده و بازیه کمک فنرها در صورت تیر اندازی از زوایای عرضی و کناری امکان شلیکهای ممتد میسر نیست و دقت لازم را ندارد و تنها برای شلوغ کاری موثر هست با یک حرکت ساده و به کار گرفتن ذره ای دوگوله انهم بعد از ۷ سال جنگ داخلی میتوان موفقیت بیشتری کسب کرد و البته همچنین اموزش به نفرات کاربر چون دیده شده در مناطقی که فرماندهان از روی تجربه به این موضوع پی برده و انرا اعمال کرده اند و نتیجه انرا هم بصورت ملموس و عینی دیده اند اما پس از مدتی یا در جبهه های دیگری باز از این اصل ساده استفاده نشده است یعنی نبود یک اموزش ساده به کاربر درست هست که شرایط جنگیست ولی تنها لازم هست وقتی هزینه میشود و همچین سلاحی تهیه میشود برای استفاده از ان تنها دو کلمه به همراه سلاح ضمیمه و اضافه شود تا بهره وریه ان بالا رود و بیخود چند میلیون گلوله که هزینه ان هم کم نیست در هوا شلیک نشود و مهمتر از ان موفقیت در اجرای عملیات و کشتن حداکثریه تروریستها تضمین شود.
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
      18 1
      دکتر جان اگه ارتفاع توپ بالا بره کاربرش باید با زندگی خداحافظی کنه چون کاملا در دید دشمن قرار میگیره در ضمن این سلاح تک تیرانداز نیست که دقت بالا بخواد. چون گلوله ها معمولا خودترکان هستند و مثل یه نارنجک عمل میکنند همچنین با توجه به این قابلیت کاهی از فاصله دور گلوله ها به صورت منحنی شلیک میشه و درست بالای سر دشمن منفجر میشه
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    12 1
    خدا قوت
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
    4 0
    مشرق چه عجب که یادی از رزمندگان فاطمیون مظلوم کردی ؟ اونا چندین شهید حججی دارند که خیلی جوان تر از شهید حججی بودند ! من اونها ونبردشون در سوریه رو دیدم ! وفقط به عشق مقام معظم رهبری میجنگند !
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    0 2
    جرات دارند جلوی ورود تروریستها و امریکاییها از خاک عراق به خاک سوریه را بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس