نقشه غوطه شرقی دمشق

در حال حاضر، نیروهای سوری و مقاومت از حومه مسجد الهدایه تا مقر فرماندهی تروریست ها در محله القابون تنها حدود ۳۵۰ متر فاصله دارند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از غوطه شرقی دمشق حاکیست، پیشروی نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در محله القابون ادامه دارد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: با تلاش نیروهای سوری و مقاومت، ارتباط تروریست ها در محله القابون با محله تسرین در آستانه قطع شدن است.

وی به جزئیات پیشروی ها در این محله اشاره کرد و گفت: همزمان با پیشروی ها در محور شرقی محله القابون ( ایستگاه برق و مسجد الهدایه)، نیروهای سوری و مقاومت، عملیات جدیدی را در محور جنوبی این محله علیه عناصر تروریستی فیلق الرحمن آغاز کرده اند.

این منبع میدانی افزود: عملیات در محور جنوبی از سمت ایستگاه « البولمان» آغاز شده و نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه با شکست خطوط دفاعی تروریست ها به جنوب شرق مدرسه « عبدالغنی باجقنی» رسیده اند.

وی با بیان این که حضور تروریست های فیلق والرحمن و جبهه النصره در محور جنوبی القابون پررنگ تر است، گفت: نیروهای سوری و مقاومت توانستند پس از درگیری های سنگین به بزرگترین پایگاه تروریست ها در این محور برسند.

این منبع میدانی به پیشروی ها در محور شرقی نیز اشاره کرد و گفت: درگیری ها در حومه مسجد الهدایه ادامه دارد و نیروهای جبهه مقاومت درصدد هستند با پیشروی در محور غربی مسجد خود را به مقر فرماندهی تروریست ها برسانند تا عملیات قطع ارتباط تروریست ها از محله القابون به تشرین کامل شود.

وی افزود: در حال حاضر، نیروهای سوری و مقاومت از حومه مسجد الهدایه تا مقر فرماندهی تروریست ها در محله القابون تنها حدود ۳۵۰ متر فاصله دارند.

این منبع میدانی از ادامه درگیری گروه تروریستی جیش الاسلام با عناصر تروریستی فیلق الرحمن و جبهه النصره در غوطه شرقی دمشق خبر داد و گفت: تا شب گذشته در جریان این درگیری ها ۱۴۴ تروریست کشته شدند.

وی با بیان این که در این درگیری ها ۶۵ تن از عناصر تروریستی جیش الاسلام به هلاکت رسیده اند، افزود: گروه تروریستی جبهه النصره و فیلق الرحمن نیز به ترتیب ۳۳ و ۴۶ تن از عناصر خود را از دست داده اند.

این منبع میدانی تصریح کرد: گروه تروریستی جیش الاسلام تاکنون موفق شده شهرک « خزه» و حدود ۸۰ درصد شهرک « بیت نایم و عربین» را از کنترل گروه تروریستی جبهه النصره و فیلق الرحمن خارج کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس